Voorspellingen Regioklasse B Mannen ronde 17

• speler7

Wellicht dat iedereen nog een beetje aan het herstellen is, maar de Carnaval is weer over en uit. Welke ploegen zijn hiervan het beste hersteld, en welke ploegen spelen in hun roes verder.

Blerick - ASV UDI:

Spannende wedstrijd, zou wel eens een krappe overwinning voor UDI kunnen betekenen

Jupiter '75 - Loreal 2

Loreal heeft uit de laatste tijd wat steekjes laten liggen. Schat een duidelijke overwinning voor Jupiter.

Regioteam CAD2m - Swift Helmond

Swift uit minder als thuis. Regioteam speelt met een eigen spelletje een duidelijke overwinning eruit.

White Demons 2 - Reehorst

Middenmotor duel. Zou wel eens een gelijk spelletje kunnen wezen. Ben benieuwd hoe de Carnaval de trainingsopkomst deze week beïnvloed heeft.

Snelwiek - UGHV

Snelwiek heeft een kleine run die ze in ieder geval dit weekend voortzetten. In eigen hal zal dit een duidelijke overwinning worden voor de thuisploeg.

V&L 2 - VHC:

V&L heeft een gelouterde ploeg, die thuis nog wel eens aangevuld kan worden door wat spelers. Denk een duidelijke overwinning voor de thuisploeg.

• helderziende

Ja wellicht dat Carnaval zijn sporen nalaat, en dan schat ik in dat dat in het zuiden erger is dan in de regio Arnhem Doetinchem dus dit meenemende denk ik het volgende:

Blerick - ASV UDI:

Zal een ferme pot worden 2 ploegen die van fysiek handbal houden en dan druk ik me voorzichtig uit.

toch een overwinning voor Udi want in blerick kunnen ze feesten met carnaval…

Jupiter '75 - Loreal 2

Jupiter thuis met een reele kans op de toppositie is niet te verslaan door het de laatste tijd matig spelende Loreal.

dus winst voor Eersel met 4 verschil.

Ook in Cad zit de klad weinig kans bij VHC gehad, en swift moet ook daarvan kunnen profiteren als ze carnaval hebben overleefd….ik gok op kleien overwinning voor Swift.

Reehorst krijgt bij Demons een moelijke avond ik denk dat ze het niet redden ondanks het aandringen, ik zeg Demons wint met 2 verschil dus minimaal.

Snelwiek - UGHV

Snelwiek thuis moet beter kunnen dan UGHV dus winst voor Rotterdam…

V&L 2 - VHC:

V&L doet het goed de laatste tijd met een duidelijke overwinning op Loreal staan ze lekker aan kop.

Maaaaar dew jongens uit Valkenswaard versloegen Cad2m na een goede wedstrijd en die zijn uit op een stunt, en de geschiedenis leert dat V&L-VHC bijna altijd gelijk op gaat. ik gok op een klein stuntje 29-30 voor VHC.

• ventje

Het zal inderdaad weer ff wennen worden na een feest week voor velen van ons…

Blerick - Udi –> zal een pittige pot handbal worden aangezien het beide fysieke ploegen zijn. Verwacht toch dat de jonge garde van blerick hier niet tegen bestand is. Dus een nipte overwinning voor Udi

Jupiter - Loreal –> wat de oorzaken zijn van de wisselende resultaten van loreal zijn is mij niet bekend. Sinds het niet meer stijf bovenaaan staat in de ranglijst, zijn de mannen ook niet meet op discussie forum te vinden. Het zal een spannende pot worden omdat jupiter directe tegenstander is voor kampioenschap. Thuisvoordeel gaat toch het verschil maken dus de juupkes met 2 verschil overwinning

Cad2m - Swift –> Gaat toch een overwinning worden voor cad team, ondanks de nederlaag bij ons in valkenswaard. Cad thuis veel meer zelfvertrouwen en lef. En ik denk dat onderschatting nu niet meer zal gebeuren.

White Demons - Reehorst –> punten voor reehorst. Overall betere ploeg dan WD. Tenzij ze net als ons meegaan in het trage spel en dus niet door blijven ballen

Snelwiek - UGHV –> Team van snelwiek zit meer rust in dan begin van competitie en zullen thuis dus niet verliezen van UGHV.

Mede doordat je neit top kunt spelen nadat je heel Nederland hebt moeten doorkruisen voor een wedstrijdje. Maar hoop op wel op UGHV, want vind de logica waarom snelwiek bij ons in de competitie zit nog steeds……. (degradatie van teams uit eigen regio ipv team wat er officieel niet in hoort)

V&l -VHC –> Wij gaan natuurlijk voor de overwinning, maar zal een zware dobber worden. V&L in goede doen en thuis altijd lastig te verslaan. Daarintegen, als wij de drive en motivatie zoals tegen cad alleen dan 60 minuten, hoeven we niemand te vrezen.

Helaas zijn dit altijd maar momenten en geen 60 minuten :-S

• speler7

Naar wat ik heb begrepen is Snelwiek in deze competitie ingedeeld omdat er geen twee ploegen in dezelfde regio uit 1 vereniging mogen komen. Snelwiek 1 degradeerde vorig seizoen niet, en Snelwiek 2 proveerde, met als gevolg dat team 1 in een andere regio terecht kwam, welke uiteindelijk deze werd. Maar de lange reis hebben de spelers van Snelwiek om de week, de rest van de competitie maar 1 x. De vraag is dan wie er in het voordeel is…

• Carlos TNT

Blerick - ASV UDI:

de toeschouwer krijgt een mooi schouwspel?

Jupiter '75 - Loreal 2

Wij winnen

Swift uit, is het dit seizoen niet.. zou voor ons wel goed zijn, maar ik twijffel

WD2, is ook thuis gewoon sterk wd wint.

Snelwiek - UGHV

Snelwiek is minder slecht dan menigeen denkt… als ze hun hoofdjes maar koel houden.

V&L 2 - VHC:

Venl thuis net te sterk voor vhc 1 verschil, maar wellicht toch een stuntje (ventje regelt het voor je)

• Jeff

Blerick - ASV UDI:

Party rugby die udi gaat winnen.

Jupiter '75 - Loreal 2

Jupiter gaat winnen in een spannende pot. 3 verschil

Regioteam gaat weer is punten pakken. 5 verschil

WD 2 thuis lastig te verslaan maar reehorst wint toch nipt.

Snelwiek - UGHV

Snelwiek gaat hier makkelijk winnen. 6 verschil.

V&L 2 - VHC:

Wederom spannend, Nipte winst voor V&L

• Kwe Ni

Blerick - ASV UDI:

Of ze hakken elkaar kapot of de scheidsrechters steken er een stokje voor. Laten we hopen op het laatste. Blerick wint hoe dan ook door het iets snellere spel.

Jupiter '75 - Loreal 2

Loreal 2: gewoon omdat het onverwachts zou zijn. Gun Jupiter het kampioenschap echter wel het meest.

Regioteam is niet onverslaanbaar thuis maar Swift is uit drama dit seizoen.

2 ploegen die willen handballen. WD2 wint ivm thuisvoordeel en dipje Reehorst

Snelwiek - UGHV

Snelwiek is een aardige ploeg en wint met 2 vingers in de neus. De verre reis doet UGHV de das om, anders zou het minder makkelijk gaan.

V&L 2 - VHC:

Wederom 2 ploegen die willen ballen. V&L wint en doet nog steeds mee!

PS: Weet al iemand hoeveel ploegen er in het ergste geval degraderen?