Hoofdklasse B dames

• Amsterdammer

Als je goed leest, maakt niet uit!, zie je toch ook dat er wordt gezegd dat het amsterdamse publiek ook niet altijd even netjes is…

Maar jij moet hier weer iets negatiefs van maken Mevr. eeuuhhh maakt niet uit?

• henk

Ik vraag me wel eens af waar al die amsterdammers vandaan komen. Ik zelf kom uit Amersfoort en heb zondag een leuke wedstrijd gezien in Leusden.

• Estupendo Madre

Jammer dat sommige mensen altijd negatief blijven.

Er wordt iets positiefs of op een normale manier gezegd en meteen moet iemand er iets negatiefs van maken.

Lijkt wel of je apatisch wordt van VTC?

Het gaat hier niet om VTC maar over onsportief publiek in het algemeen.

Jammer dat je je als scheids laat kennen en je frustratie tegen VTC laat zien. Dit zal ook wel in het fluiten zijn.

Zelf ben ik ook wel eens in het oosten van het land geweest om te handballen en moet zeggen daar is het publiek ook niet bepaald vriendelijk. Weet niet of jij als scheids daar geweest bent maar het Amsterdamse publiek is daar vergeleken niks bij.

• blub

zowiezo moet iedereen stoppen met het gezeur over hoe hard iedereen speelt, want volgens mij staat elk team er nu om bekend.. niet zeiken, gewoon handballen!!!!

En elk publiek heeft wel zijn mindere kanten, maarja geen enkel team kiest zijn publiek uit, toch?!