Regio D Ronde 17

• nr 5

Klopt nr 12.

Voor ons zou het goed uit komen als we have degradeerd,kunnen we mischien wat makkelijker een nieuwe keeper contracteren!!!

De competitie zal op de laatste speeldag beslist worden onder en bovenin.

GROET

• nr 12

He nr 5

Dat is een schot in de roos nr 5, of HVBS moet kampioen worden.

Dan kan er altijd gepraat gaan worden.

gr nr 12

• nr 5

Het 1e zal niet zo snel gebeuren,compleet zijn jullie een leuke ploeg.

Dan moeten wij maar kampioen gaan worden of promoveren als nr 2.

Als je een keer sfeer wil proeven in april of mei dan kan dat natuurlijk ook als we een oefenpotje gaan spelen ergens in het land.

Groet

• Henkes

nr 5 Schreef:

——————————————————-

> Het 1e zal niet zo snel gebeuren,compleet zijn

> jullie een leuke ploeg.

>

> Dan moeten wij maar kampioen gaan worden of

> promoveren als nr 2.

>

> Als je een keer sfeer wil proeven in april of mei

> dan kan dat natuurlijk ook als we een oefenpotje

> gaan spelen ergens in het land.

>

> Groet

Haha de sfeer proeven op een goede of slechte dag nr 5??

• snuitert

Niet zo negatief henkus! We zorgen wel dat jij dan niet kan of zo…

Nr. 12 heeft wel ballen om dit zo uit te spreken, bevalt me wel. Eerlijk in alles! Of je teammaatjes het leuk vinden om te lezen is wat anders… Heb nog even een iets betere indruk na afgelopen wedstrijd gekregen van ze toen jij al weg was met bus 12, maar vooral die de pijper zal dit niet lezen denk. Begrijpt niet eens hoe internet werkt met zijn groene vingers en anders ligt hij op zijn vrouw gezien de resultaten…!

Uit een zeer betrouwbare bron info gekregen dat er weinig duidelijkheid is betreft het promoveren van UDSV. Bron noemde hercules als voorbeeld, hebben ook 2 teams actief in de regioklasse… Dus wat de precieze regels zijn gaan we meemaken maar feit blijft dat er eerst genoeg puntjes bij elkaar gesprokkeld moeten worden om champion te worden..

Denk trouwens gezien het resultaat van afgelopen week tegen WVGV… dat we maar helemaal niet meer moeten trainen! Prima bevallen!

Lekker carnavallen dit weekend!!!!

• nr 5

Van de site van Zaanstreek geplukt,alle teams die nog tegen Zaanstreek moeten succes en ga er maar vanuit dat het goal dicht gespijkert is na 5 maart!!!

Heren 1 en Heren A krijgen 5 maart clinic verdedigen van Alex Vaasen

Geschreven door Milo Oehler

woensdag 18 februari 2009

Op donderdag 5 maart geeft toptrainer Alex Vaasen een clinic verdedigen aan de heren selectie en de Heren A van Zaanstreek. Van 21.00 uur tot 22.30 uur worden de mannen, in Sporthal de Vang, onder handen genomen door deze voormalige trainer van ere-divisionist Kolping en jong-oranje.

De heren van Zaanstreek hebben opnieuw een zwaar jaar in de Regioklasse. De krachtsverschillen zijn klein en winst en verlies wordt vaak in de laatste minuten beslist. Aanvallend is er niks mis met de heren van Zaanstreek er worden veel doelpunten gescoord en de Zaanstreek aanval is dan ook de meest scorende van de hele klasse. Helaas is het verdedigend minder positief gesteld. Zaanstreek heeft vreemd genoeg ook de meest gepasseerde verdediging van de Regioklasse. Tijd voor een update van de verdedigingsvaardigheden en wat nieuws leren is natuurlijk ook nooit weg. Vandaar dat er contact gezocht is met Alex Vaasen, die momenteel de A- en B-dames van DSS onder zijn hoede heeft, om de verdedigingsvaadigheden te fine-tunen.

Ook voor trainers en spelers van andere teams is deze clinic uitermate interessant! Publiek is natuurlijk van harte welkom.

• Henkes

Helaas voor zaanstreek treffen ze voor die tijd eerst hvbs.

Daarna zal de rest van de teams het dus duidelijk moeilijker gaan krijgen tegen deze veel scorende ploeg.

Ben erg benieuwd wat dit met de standen gaat doen.

Snuiterd als julie lekker in friesland gaan oefenen mag nr. 12 mijn plekkie wel hebben in de auto! ik kan dan op voorhand niet….

Je bent trouwens erg welkom hoor nr. 12, we gaan volgend seizoen voor 4 keepers dus laten we bij jou beginnen…..

Bob denkt overigens dat als hvbs promoveert, ze een makkie hebben in de hoofdklasse……. denk toch dat ie wel gek is ja!

• nr 5

Dat ie gek is bleek weer tijdens het pokeren gisteravond met zijn paartje 6!!!

Ben benieuwd of ie volgende week nog mee wil doen met ons of dat hij liever gaat trainen,wat denk jij Henkes.

Mij bevalt het wel om iedere donderdag lekker te kaarten en zolang je bovenaan staat moet je niks veranderen aan je arbeid doordeweeks,gewoon op zaterdag een beetje aan je conditie werken.

• zuidwenk

Een paartje 6 is altijd nog hoger als een paartje 2.

Ik ga tenminste in de aanval, jij wacht 60 rondjes af, en sta je nog met lege handen.

En ja nr 5, ik moet wel een beetje gek zijn,, anders zou ik niet met jouw kunnen omgaan.;-)

Ik ga voor lekker trainen

• nr 5

Trainen word niks morgen Bob,snuit ,henkes en hans en ik gaan kaarten dus laat je tasje maar weer in de kofferbak staan zoals elke week!!

Ben blij dat je toegeeft dat je gek bent Bob,Snuitert je hoeft het niet op te nemen meer voor die achterlijke!!!

Plop we zullen er zijn op het eindfeest,mochten we per ongeluk kampioen worden dan vieren we het gezellig

in Volendam en zien we wel bij wie we thuis gaan slapen!!