uitslagen regio c heren

• het medium

saturnus 72-hwc 25-33

na een paar mindere wedstrijden heeft hwc zich goed hersteld tegen saturnus

het was een zeer sportieve en leuke wedstrijd zonder tijdstraffen en maar 3xgeel

van begin af aan waren de bedoelingen van hwc duidelijk en hebben dan ook de hele wedstrijdt het heft in handen gehad tegen een goed strijdend saturnus op het laatst liet hwc de teugels een beetje vieren maar zijn echter nooit in gevaar geweest

een opvallend punt de terug keer in de goal van andre olsthoorn de laatste 8 minuten daar martijn verbeek vorige week voor de rest van het seizoen geblesseerd af moest haken

• Jantje van Leyden

Saturnus L - Northa <> 31-19

In het begin van de 1e helft kon Northa nog aardig bijbenen maar het mocht niet baten. De ouwe mannen van Saturnus zijn nooit echt in de problemen gekomen. Compliment aan de scheidsrechters (al zullen de mannen van Northa daar anders over denken…); fijne scheidsrechters die wij maar op 1 klein foutje konden betrappen. En dat is wel eens anders geweest.

Ook bij Saturnus mochten we de terugkeer van een keeper vieren bij het ontbreken van onze vaste 2 keepers (;-)).

• snackslet

tja als de scheidsrechters 3 meter van je afstaan en een speler van northa een elleboog in ze nek krijgt en staat ook nog is helemaal stil en dat we dan een pingel tegen krijgen vraag ik me toch af of je goed staat te fluiten..

2 mensen staan je in de cirkel te verdedigen en word geen pingel voor gegeven sta je ook wel goed te fluiten.. en zo kun je nog wel veel meer voorbeelden geven maar toch bedank voor de tijd van de scheids..

verder heeft northa t wel aan zich zelf te danken dat er niet gepresteerd word maarjah verder was het een sportieve wedstrijd van 2 kanten!!

• knikkeraar

DES - DWS 13-35

Beide teams begonnen matig aan het duel. Vervolgens wist DWS goed gebruik te maken van de snelle tegenaanval. Via een stand van 2-8 na ongeveer 10 minuten gingen de teams rusten met 8-17. In de tweede helft hetzelfde spelbeeld waarbij DES geen gevaar creëerde in de aanval en DWS veelvuldig gebruik maakte van de break-outs. Eenvoudige overwinning van DWS.

• (Duim)-Zuigertje

Ik lees niets over “the boys” uit Rotterdam.

Heeft Snelwiek soms verloren ??????

• Nou moe?!

Hee ! Ik lees weer iets van de lekkende 3e !

Heeft HWC soms weer eens gewonnen ???????

• Nou moe?!

ach snackslet, en maar klagen…. en maar klagen……