uitslagen heren regioklasse B

• wasbaer

UGHV - Blerick 20-24 (10-10)

een zeer moeizame overwinning van Blerick waarin UGHV zich goed verweerd heeft.

• de nanny

reehorst-snelwiek 26-28

Sportieve wedstrijd, waarin reehorst met 3-0 voorkwam, het later uitliep naar 10-5, mede dankzij het goede keeperswerk van ferry van reehorst, snelwiek toch dichterbij kwam en de rust in ging met 14-12, ook de keeper van snelwiek pakte en paar belangrijke ballen, na de rust kwam er bij reehorst een andere keeper in waardoor snelwiek met een aantal doelpunten voorkwam, later kwam de eerste keeper er weer in,maar dat mocht niet meer voldoende baten.

• Jeanunited

Onder luide aanmoediging van de Prins van Loreal en zijn versierde platte kar begon V&L sterk aan de wedstrijd en nam een 4-0 voorsprong. V&L speelde gedegen en kon de voorsprong gedurende de eerste helft uitbouwen tot 8 doelpunten.

De tweede helft liet V&L zich niet uit het veld zingen door de leuzen van Prins Loreal aan de zijkant en bouwde de voorsprong uit naar 10 doelpunten. Loreal trok zich nog even recht en kwam terug tot 5 doelpunten, maar ook V&L rechtte de rug nogmaals en nam weer een ruime voorsprong die de hele wedstrijd zo bleef. Eindstand: 25-33

• ventje

Klinkende overwinning van VHC….

Na een slappe wedstrijd vorige week bij White Demons kwam VHC fel uit de start blokken. Cad team begon nog niet eens heel erg slap maar was niet bij machte een gemotiveerd VHC te weren. Duidelijke pverwinning ondanks een kleine dip begin 2de helft van VHC. Sorry jongens van CAD, maar de motivatie was absoluut niet voldoende voor een Titelkandidaat.

28 - 23 voor VHC

• Bil

Onnodig moeilijke wedstrijd voor Jupiter. 4-0 voor, UDI had penalty nodig om na 6 minuten te kunnen scoren. 2-7 na 15 minuten. daarna dip van Jupiter. na 25 minuten 8-8. Tochh nog met 8-11 kunnen gaan rusten. Na 45 minuten 10-16 en wederom een dip aan jupiter zijde. met nog 30 seconden te spelen bij 17-18 stand een pingel voor UDI maar werd gemist. 1 op1 verdeging in de laatste seconden van UDI mocht niet baten: de Bil werd alleen gelaten en kon aan alle hoop voor UDI een eind maken: 17-19

• helderziende

Nou Ventje een mooie overwinning, ik had wel gedacht dat hjet spannend zou worden maar als ik je verhaal lees zijn jullie niet echt in gevaar geweest.

En hoe anders dan je verhaal van vorige week.

Jupiter heeft dus geluk hgehad Bil of toch wel de betere geweest ??

• Bil

We waren bij vlagen de betere van UDI, maar de rest van de tijd waren we slechter dan onszelf, snappie?

• Gramps

Beste Handbalvrienden,

Als trouwe lezer van dit forum zou ik graag het volgende kwijt willen. Herhaaldelijk gaat het op dit forum over de fysieke spelopvatting van onze vrienden uit Blerick. Nou hebben wij gisteren tegen Udi gespeeld en ik moet zeggen dat ik liever tegen Blerick dan tegen Udi speel. Volgens mij wordt er bij udi op getraind om eerst het hoofd en dan de bal te spelen. Gisteren zijn onze spelers minimaal 7 keer frontaal op het hoofd geraakt. Uit de reactie die de spelers aan Udi zijde gaven bleek wel dat dit niet per ongeluk gebeurd.

OK in de strijd tegen degradatie moet je er volledig voor gaan en we spelen een fysieke contactsport, maar er zijn grenzen.

• Carlos TNT

Gramps, jij ziet het weer verkeerd, wij kunnen gewoon niet verdedigen zoals het hoort. We moeten nog tegen blerick dus even afwachten die hebben vorige keer ook enkele doorboorde lippen bezorgt

• hexer

Zoals de scheidsrechters in Gelderland het uitleggen doen ze dat niet opzettelijk en dan hoef je dat niet te bestraffen.