Kwart Finales Jan Alma Cup Heren

• matice

Ik ben benieuwd hoe de andere kwartfinales in de Jan Alma Cup zijn geëindigd of gaan eindigen.

Unitas '63 - Savosa 23 - 25

Saturnus '72 2 - EHC 1

Ventura 2 - HVV '70 1

Oliveo 1 - Wings 2

• D-anios

Saturnus 72 2 - EHC -> 26-31

Oliveo - Wings 2 -> 39-21

Loting halve finales Jan Alma cup:

Oliveo - EHC

Ventura 2/HVV 70 - Savosa

• D-anios

Iemand de uitslag van Ventura 2 - HVV 70 ?? Is als het goed is al gespeeld..?

• Elmo

pfff, moeten we weer uitspelen :S

hele bekercompetitie uitspelen :( beetje jammer. naja gaan we naar pijnacker :P gelukkig dichterbij dan de vorige 2 wedstrijden :)

• matice

Ik wacht ook met smart op de uitslag van Ventura 2 - HVV'70 1 ;)

Ben benieuwd naar onze tegenstander in de halve finale!

Als ik naar de competitie-uitslagen kijk van die wedstrijden dan denk ik dat Ventura 2 de winnaar is geworden (in de competitie 2x winst voor Ventura).

• dor

hvv wint met 4 verschil van ventura

dus:

Savosa - HVV

Oliveo - EHC

favorieten om de finale te halen zijn duidelijk Savosa en EHC

ps.

Savosa moet HVV zeker niet onderschatten!!

De andere twee teams kennen elkaar goed, er zat zelfs een spion in pijnacker bij Oliveo- wings 2

• Elmo

;) haha, ja inderdaad spion ;)

je moet toch even kijken he tegen wie je moet spelen ;) wordt dit seizoen pas eerste keer dat we ze treffen,in tegenstelling tot seizoen eerder waar we zeker 6x tegen ze hebben gespeeld :). Oliveo wel een leuke tegenstander om tegen te spelen :P

HVV door zoals ik wel had verwacht. Hoop stiekem nog wel dat HVV de Finale haalt. vind ik leuke ploeg.

• Maaikelovesfer

Elmo, je had gelijk :D

HVV is door naar de finale :D

• AB

OK, word dus finale EHC - HVV '70 (Oliveo-EHC 33-37) lang geleden dat deze twee teams tegen elkaar gespeeld hebben, denk en hoop dat het een mooie en sportieve wedstrijd gaat worden.

Ps. HVV '70 gefeliciteerd met deze toch wel onverwachte overwinning op de kampioen van de 1e klasse

• RPS

Leuke halve finales, Oliveo-EHC was spannende wedstrijd om te zien tot het einde.

Nog leuker dat HVV in de finale staat ipv Savosa. Het team dat al voor de halve finale aangaf dat ze wel zouden winnen van HVV. Goede prestatie van HVV, ego van savosa werd een beetje te groot….