Uitslagen en voorspellingen Regioklasse B

• Jean United

Onder het genot van de cameraploeg van Regio-omroep Boerenbond zagen de toeschouwers op de tribune en live op tv hoe V&L na 15 minuten spelen met 12-2 voorstond. C(hapeau)A(an)D(e)2M(annen in het zwart) knabbelde nog iets aan de achterstand en vervolgens ging V&L doorwisselen.

CAD2M ging over op een offensieve dekking en V&L vergat simpelweg om rustig te blijven doorspelen. Daardoor kwam het regioteam tot op 4 doelpunten van V&L! Het was te danken aan het goede keeperswerk aan V&L-zijde dat het regioteam niet dichterbij kwam dan dat. Hij pakte in de laatste seconden van de 1e helft zijn 2e 7-meter eruit en er werd gerust met een voorsprong voor V&L van 4 doelpunten.

Een donderspeech van de speler/coach/trainer van V&L zorgde voor het juiste effect en V&L bouwde gestaag de voorsprong weer uit in de tweede helft. CAD2M toverde alle dekkingsvormen uit de hoge hoed, maar niks mocht baaten. Integendeel, de grotere individuele klasse van V&L maakte het verschil en V&L won getekend de wedstrijd met 21-28.

Voorspellingen voor aankomend weekend:

Reehorst - Snelwiek (REEHORST)

Swift Helmond - White Demons 2 (SWIFT HELMOND)

UGHV - Blerick (ULFT)

Loreal 2 - Flexpoint/V&L 2 (SPANNEND!!!!)

ASV UDI'96 - Jupiter '75 (DE JUUPKES)

VHC - Regioteam CAD2M (Chapeau Aan De 2 Mannen in het zwart)

• G09

V&L wint verdiend bij Regioteam, hebben meer ervaring in de ploeg waar wij nog van kunnen leren. Gefeliciteerd mannen uit Geleen!

Voorspellingen:

Reehorst - Snelwiek:

Reehorst wint hier lekker ruim!

Swift Helmond - White Demons 2:

Swift Helmond thuis sterk, daarom blijven de punten ook in Helmond!

UGHV - Blerick:

UGHV zou hier nog wel eens zijn 5e en 6e punt kunnen binnenhalen, gaat ook gebeuren! nipt verschil!

Loreal 2 - V&L 2:"

de topper, met als uiteindelijke winnaar… geen flauw idee.. twee sterke ploegen met veel individuele kwaliteit! gelijkspel dan maar!

Udi - Jupiter:

Jupiter gaat het hier lastig krijgen maar nemen de punten mee naar Eersel!

VHC - Regioteam Cad2M:

We hebben weer punten nodig dus een uitoverwinning in Valkenswaard is dan ook wat we gaan boeken!

• wasbaer

HV Blerick - Reehorst 29 - 26 (15-12)

Een zeer spannende pot waar blerick vanaf het begin een voorsprong nam en die ook gedurende de wedstrijd niet meer weg gaf. Eindelijk wist Blerick de kansen te benutten maar miste ook 5x een 7-mtr (3x goed gekeept / 1x paal / 1x over). Een stevige pot, 2 rode kaarten (voor Reehorst), en een “matig” duo in het zwart.

Reehorst - Snelwiek:

Reehorst herpakt zich en wint overduidelijk

Tuurlijk Helmond

UGHV - Blerick:

Spannend, maar 2 punten voor Blerick

indien geen carnaval (vastelaovend) en met Roel dan 2 punten voor Geleen

Udi - Jupiter:

Jupiter blijft in de race en dus 2 punten

VHC - Regioteam Cad2M:

ruime overwinning voor Doetinchem

• Nr. 5

Mooi verslag van Blerick - Reehorst

Reehorst begon super slecht! Blerick speelde op zn ‘blericks’.

Dus het was weer een lompe harde pot waar we blij zijn dat iedereen heel terug is gekomen. Wij krijgen 2 rode kaarten voor praten dus dat zegt al weer genoeg!

Maar goed dat weten we nou eenmaal dus hoeven verder eigenlijk ook geen woorden aan vuil te maken!

Reehorst - Snelwiek:

Wij gaan hier ruim winnen.

Helmond verliest bijna niet thuis dus nu ook niet!

UGHV - Blerick:

UGHV gaat hier de punten pakken!

Spannend, ik denk toch dat loreal wint!

Udi - Jupiter:

Jupiter gaat hier winnen!

VHC - Regioteam Cad2M:

VHC gaat nipt winnen

• bartek#9

Uitslag Snelwiek - Swift Helmond,

Het wou niet echt lukken vandaag en snelwiek heeft goed gespeeld. 34-25 als ik het goed heb… Snelwiek heeft terecht gewonnen. Helaas waren er soms rare beslisingen (aan 2 kanten) wat tot de nodige irritaties leidde vandaag… erg jammer was niet nodig geweest (zeker niet gezien de stand)

Winnende ploegen komende week:

Reehorst, Swift, Blerick, V&L, VHC

UDI - Jupiter wordt gelijkspelletje (verrassing van de week)

• joksch2

Graag wil ik hier wel eens op reageren.

Snelwiek heeft natuurlijk de naam gekregen van snel op de teentjes getrapt te zijn.

In deze wedstrijd heeft Snelwiek zich naar mijn mening normaal gedragen en hebben de spelers van Swift (als ik goed geteld heb) 5 keer iemand geslagen. Zelfs de kleinste speler op het speelveld die nul agressie uitstraalt en juist ertussen komt om de spelers uit elkaar te halen wordt op zijn achterhoofd geslagen.

Voor de rest was dit een naar mijn mening een sportieve leuke snelle pot met leuk handbal, van beide zijden, waarbij Snelwiek van meet af aan de betere ploeg was.

Over de voorspelling van volgend weekend ben ik het eens met Bartek, alleen Reehorst krijgt het nog wat moeilijker als menigeen hier denkt.

• wasbaer

al bij al blijft de competitie leuk, bovenin laten teams punten liggen en onderin pakt men punten.

Mogen de beste met de langste adem kampioen worden en de ongelukkigste degraderen.

• Helderziende

Inderdaad wasbeertje,

het is reetespannend in deze klasse zoals ik met mijn helderziende blik al had voorspeld.

tussen nummer 1 en 7 zit slechts 6 punten dat is erg weinig zeker als je weet dat er minimaal 3 ploegen degraderen en als we pech hebben nog meer.

Maar zover is het nog niet, en alles is nog mogelijk. er zijn nog diverse titelkandidaten de nummer 1 tm 4 in mijn ogen.

maar de uitslagen van komend weekend zullen wat meer duidelijkheid verschaffen:

mijn voorspellingen:

Reehorst wint duidelijk van Snelwiek

UGHV moet het helaas afleggen tegen het geweld uit Blerick

Swift krijgt het moeilijk maar wint nipt van Demons

Udi heeft geen kans tegen het sterk spelende jupiter wat nog steeds een goede titelkandidaat is.

De wedstrijd van het weekend…..Loreal gaat het weer spannend maken met winst op V&L.

Loreal speelt thuis en heeft niets te verliezen, V&l echter is gebrand op de titel, maar zal net tekort komen in Venlo

En VHC maakt het nog spannender met winst op Cad team, ook door het thuisvoordeel.

succes !!!!!

• Bil

Reehorst - Snelwiek

Winst voor Reehorst

Swift Helmond - White Demons 2

Swift thuis schijnt lastig te zijn, winst voor Swift

UGHV - Blerick

Wisseltjes op 12 meter vs. Hard spel->gelijkspelletje

Loreal 2 - Flexpoint/V&L 2

Ik hoop op Loreal

ASV UDI'96 - Jupiter '75

Wij nemen de punten mee naar Eersel