Voorspellingen Hoofdklasse A Heren.

• Dave

CSV - De Blinkert

De blinkert heeft uit nog niet gewonnen, zal dit weekend ook niet gebeuren. Ik denk 26-22 voor CSV

E&W team/L&S - Smeeing/BDC

Bij Smeeing zien ze verbeteringen. Ik denk dat E&W nog te sterk is voor BDC. 28-23

Celeritas - Venus/Nieuwegein 2

Venus 1 speelt op zaterdag, Venus 2 zal dus wel wat versterking krijgen op zondag. Celeritas heeft thuis maar 1x verloren, daar komt zondag een 2de bij aangezien Venus sterker is. 19-29

E en O 2 - FIQAS/Aalsmeer 3

E en O 2 thuis onverslaanbaar. Ook dit weekend winnen ze. Ik denk een 33-24

Mannak/Hurry Up-HVC 2 - Vrone

Zal een spannende wedstrijd worden denk ik die Vrone wel eens zou kunnen winnen. 24-26

SOS/Kwiek Sport - GOconnectIT/Fortissimo

Kwiek Sport is thuis zeer sterk, Fortissimo is uit juist een beetje zwak, ten opzichte van hun thuiswedstrijden. Kwiek Sport gaat dit dan ook winnen, ik denk met 32-27

• de Duitser

CSV - De Blinkert

De blinkert heeft tegen de heren uit Den Haag een zeer sterke pot gespeeld. Mochten de heren van de Blinkert dit kunnen volhouden dan zou dit zomaar de eerst uit overwinning kunnen worden. CSV zal er een spannende pot van maken.

Maar toch winst voor de Blinkert 24 - 26

E&W heeft veel goed te maken na de blamage tegen Niewegein. Daarnaast zal Smeeing alles op alles moeten zetten om van de laatste plaats te komen. Want de heren van de Blinkert gaan afstand nemen.

Deze moeizame wedstrijd zal naar E&W gaan vanwege het thuisvoordeel 23 - 22

Als Celeritas aansluitng wil blijven houden bij de top zal deze gewonnen moeten worden. Maar gezien het spel van NIeuwegein en de wisselvalligheid van Celeritas zal de winst toch naar Nieuwegein gaan. Venus wil de 2de positie behouden en niet meer afstaan.

Deze wedstrijd belooft snel en attractief spel. Maar een dikke overwinning voor Venus. 21- 32

Aalsmeer gaat er alles aan doen om het E & O moeilijk te maken, maar de punten blijven gewoon in Emmen. 33 - 26

Dit zou een spannende pot kunnen zijn als Vrone niet zoveel vertrouwen had opgedaan tegen de wedstrijd tegen E &O. Vrone wil de nederlaag van afgelopen weekend wegspelen. Ik denk een overwinning voor Vrone 27 - 29

Deze wedstrijd zal net als de wedstrijd van Celeritas VS Nieuwegein een zeer spannende en zware wedstrijd worden. De heren uit Den Haag hebben veel goed te maken na het verlies in Haarlem. Thuis zijn de Hagenezen nog ongeslagen.

Deze status willen ze prologeren. 28 - 27

• woutje wachtmans

CSV - De Blinkert

Dit zou nog weleens een spannende wedstrijd kunnen worden. Beide ploegen presteren wisselvallig. CSV zal het thuisvoordeel wel uit kunnen buiten: 28-24

Er wordt gezegd dat trainer Snijders van BDC een voormalig bondscoach van het Nederlands Cricket team heeft gevraagd om iets te vertellen over beleving. Deze keer zal het niet helpen, mede door het thuisvoordeel van L&S: 27-18

Celeritas heeft veel goed te maken na zondag. Zeker thuis willen ze geen punten meer verliezen. Nieuwegein gaat dus op de slachtbank: 25-20

EenO overloopt de wat oudere heren uit Aalsmeer, maar Aalsmeer gaat hun ervaring inzetten om ook veel te scoren. 42-37

Hurry Up komt nu toch echt in de problemen. Ze willen niet degraderen, maar halen geen punten. Hun concurrenten daarentegen juist wel. Vrone is geen makkelijke tegenstanders voor de reserven uit zwartemeer: 25-27

De heren uit Den Haag hebben een onverwachte nederlaag geleden tegen De Blinkert. Dit willen ze natuurlijk goedmaken. Tegen Fortissimo hebben ze dit jaar al eens verloren. Dit zou wel eens een zeer pittige, maar leuke, wedstrijd kunnen worden. Toch een overwinning voor de bezoekers die na zondag echt op dreef zijn. 27-29

• sjaak

Nieuwegein kan niemand van het 1ste meer opstellen zoitten al aam hun maximale wedstrijden…

Dave schreef:

> Celeritas - Venus/Nieuwegein 2

>

> Venus 1 speelt op zaterdag, Venus 2 zal dus wel wat

> versterking krijgen op zondag. Celeritas heeft thuis maar 1x

> verloren, daar komt zondag een 2de bij aangezien Venus

> sterker is. 19-29

>

• Ben Tetteroo

De heren uit Den Haag hebben zeker wat recht te zetten.

De Blinkert speelde zeker niet slecht maar de haagse mannen speelden allemaal beduidend minder dan normaal.

Nu maar hopen dat ze de onverwachte nederlaag kunnen verwerken.

SOS-Kwieksport thuis is altijd moeilijk.

• keith richards

CSV-BLINKERT:

Beide teams hebben het moeilijk en zijn wisselvallig. Wordt een spannende, ik denk dat Blinkert alweer punten gaat halen….

L&S-BDC:

de 2 zwakste ploegen tegen elkaar. Ook deze gaat spannend worden met een nipte overwinining voor BDC.

CELERITAS-NIEUWEGEIN:

2 subtoppers, in de vrieskou en zonder hars. Wordt dus erg moeilijk voor Nieuwegein, maar de kwaliteit zal de dooslag geven: Nieuwegein dus.

E&O-AALSMEER:

E&O laat zich verrassen door het trage en nare spel van de oude mannen, gaat zich te buiten aan tijdstraffen en verliezen de wedstrijd!

HURRY-UP-VRONE: Dikke overwinning voor Vrone, waardoor Hurry Up in de problemen gaat komen…. Pas op dat jullie daar niet in slaap sukkelen….

KWIEK-FORTISSIMO:

Het eerste thuisverlies voor de Hagenezen! Fortissimo zet de eindsprint al in en hun ervaring geeft de doorslag!

Alles bij elkaar wordt het dus elke week spannender zowel boven- als onderaan de ranglijst….

• 12DennisDiemers12

CSV - De Blinkert

De Blinkert verrast vriend en vijand op dit moment. Zij gaan deze pot ook pakken. 21-23

Smeeing/BDC moet deze wedstrijd winnen. De heren van L&S hebben vorige week een handbaltraining gekregen in Nieuwegein. Smeeing/BDC wint deze pot.

21-25

Nieuwegein heeft afgerekend met het ‘uit-syndroom’. Ze gaan deze pot makkelijk naar zich toe trekken door goed en verzorgd handbal. 22-26

E en O 2 is thuis moeilijk te verslaan. Sterker nog ze winnen elke wedstrijd. Toch winnen de jongens steeds minder makkelijk. Aalsmeer gaat ons verrassen met 27-30

Spannende wedstrijd, maar ik denk dat Vrone deze pot wint. 25-27

SOS heeft iets recht te zetten na deze week. Ik denk dat ze op een makkelijkere tegenstander hadden gehoopt. Gelijkspel 28-28

• M-unit

wij hebben het helemaal niet moeilijk, het is onze tactiek :)