Jullie hebben nu iedereen zien spelen, zou graag willen weten, wie er het slechtse handbal speelt. Oftewel wie gaat er degraderen.
Zelf denk ik dat Velo zal degraderen.
Deze meiden spelen absoluut geen slecht handbal maar komen denk ik net iets tekort. Misschien is het ervaring en slim omgaan met bepaalde situatie.
Voor de rest zou ik niet weten wie er nog meer gaat degraderen want alle ploegen behalve de top 3 liggen dichtbij elkaar. Iedereen kan van iedereen winnen. Wie die dag met zijn beste been het bed uit is gestapt kan winnen. Misschien dat Leudal nog een degradatie kandidaat is maar dat kan zo veranderen. We zullen het pas weten aan het eind van de competitie. Veel teams zijn nu pas compleet na blessures etc. Denk dat de competitie nu pas echt gaat beginnen wat betreft spelen voor degradatie.
Wat betreft het kampioenschap dat zal gaan tussen BEVO en Foreholte waarbij ik Bevo de meeste kans geef.
En hoe denkt u er zelf over of heeft u geen mening?
Ben ook bang dat Velo het moeilijk gaat krijgen, maar eigenlijk hoop ik dat ze erin blijven. Het is een leuk, handballend team.
Wellicht is Leudal de 2e degradatiekandidaat want die gaan momenteel niet zo lekker. Het wordt nog erg spannend want iedereen staat erg dicht bij elkaar.
Bevo en Foreholte in strijd om het kampioenschap; Bevo is wel de terechte kampioenskandidaat, meest complete team, erg sterk en alle posities goed bezet.
In ieder geval iedereen veel su6 de komende wedstrijden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?