1e klasse ZH

• Dor

Afgelopen zaterdag verrastte Saturnus voor de 2e keer opnieuw en won van westlandia met 26-22. Knap gedaan van de mannen uit ridderkerk. reacties?

roda pakt z`n 1e punten door met 1 punt verschil te winnen van conventus. Savosa en hercules wonnen hun wedstrijden gemakkelijk aan de uitslagen te zien.

komende week:

Etc - Hercules

denk dat etc niet op kan tegen de slimme handballers van hercules, 24-28

Conventus - Saturnus

Conventus mij de favouriet om te degraderen en saturnus in goede doen, dus: 18-26

Westlandia - Oliveo

beide niet in goede doen, allebei de laatste wededstrijd van saturnus verloren, ze zullen wat willen en moeten laten zien. Wetslandia wil vast het verlies in pijnacker goed maken, maar dat gaat ze net niet lukken. 28-30

Gemini - roda

ik zie in de uitslagen van roda nog niet wat ik van ze verwachtte na de wedstrijd die ik van ze gezien heb. Toch denk ik dat roda hier gaat winnen. 25-27

• D-anios

ETC - Hercules -> Etc met hernieuwde krachten kan het hercules lastig gaan maken, ze gaan het alleen net niet redden 22-25

Conventus - Saturnus -> Saturnus verrast, wint hier makkelijk 20-29

Westlandia - Oliveo -> Beide niet in vorm, denk westlandia iets meer uit vorm 25-26

Gemini - Roda -> Aan elkaar gewaagd, 25-25

• RPS

Toch wat verbazingwekkende uitslag van Westlandia van afgelopen weekend….

Ogen erg verzwakt de laatste weken. Knap van Roda dat ze eindelijk gewonnen hebben, lag meer aan het inspelen op elkaar dan de handbalkwaliteiten..

ETC - Hercules geen moeilijke voorspelling, wordt gewoon Hercules, spelen op ervaring en weten elk tempo prima uit de wedstrijd te houden totdat het hun eigen tempo op kan leggen. 20-31

Conventus - Saturnus Conventus de verwachte degradant, 18-26

Westlandia - Oliveo, moeilijke wedstrijd, beide teams hebben al een tijd niets meer van hun beste handbal laten zien, schijnt dat Westlandia wat geblesseerde heeft. Kleine overwinning voor Oliveo na mogelijk sterke wedstijd aan beide kanten. 26-29

Gemini - Roda Kan een zeer aantrekkelijke wedstrijd worden, ga toch voor de opkomende partij, 23-28

• Eeuwige nummer 2

Saturnus heeft iemand uit het veld geslagen (bijna letterlijk). Vol in het gezicht. Een van de opbouwers die nog rondlopen. Ook ging er een met een bloedneus van het veld. Schijnt een hele harde wedstrijd van Saturnuskant geweest te zijn. En inderdaad veel geblesseerden bij Westlandia. Weet niet wat ik er van moet geloven, maar dit is wat ik heb gehoord.

De voorspellingen:

komende week:

Etc - Hercules

Hercules, met moeite, 25-27

Conventus - Saturnus

Saturnus, met hun harde spel, gaan ze het makkelijk redden tegen Conventus. 21-26

Westlandia - Oliveo

Beiden niet in vorm. Oliveo trekt aan het langste eind. in een zeer spannende wedstrijd. 29-30

Gemini - roda

Roda gaat winnen in ook een spannende wedstrijd 25-26

• Mat-Ice

ETC - HERCULES –> Hercules

CONVENTUS - SATURNUS –> Saturnus

WESTLANDIA - OLIVEO –> Oliveo

GEMINI - RODA –> Gemini

• Mat-Ice

ETC - Hercules is geëindigd in 22-22

Ben benieuwd naar de rest!

• Gemini hooligan

Gemini - Roda, bij rust gestaakt bij een stand van 14-5 in het voordeel van Gemini.

Helaas een storing in de hal verlichting..

• Dor

Welandia - Oiveo gespeeld onder protest van Oliveo omdat Westlandia met hars speelt. Wat op afdelingsniveau verboden is. De scheidsrechters waren hier blijkbaar niet goed genoeg van op de hoogte.

Ik verwijs iedereen (vooral de westlanders) naar dit wedstrijdreglement wat op de nhv ZH site staat en in de aav van 16 -05 -2008 goedgekeurd is:

citaat vanuit het wedstrijdreglement:

Artikel 12 - Klevende middelen

1. Het is de op afdelingsniveau spelende teams in geen enkel geval toegestaan in zaalwedstrijden klevende middelen, waaronder hars, te gebruiken.

voor een ieder die door wil lezen:

http://www.nhvzuidholland.nl/downloads/ZH%20Wedstrijdreglement%20-%20versie%202.0%20-%2026.05.2008.pdf

te vinden op www.nhvzuidholland.nl onder informatie en downloads

overigens won Wstlandia de pot met 28-18 al zal er nog wel een staartje aan deze wedstrijd zitten.

• gwout

Als je zo dik verliest dan maakt dat beetje hars ook niet uit ;-)

..maarja volgens de regels heeft Oliveo gelijk inderdaad.. :/

Netjes van E.T.C, spannende slotfase heb ik vernomen van onze spion!

• Nando

Zo net terug van wintersport en we speelden een sterke wedstrijd en onze keeper was helemaal goed!!! 14-5 bij rust.

Helaas was ook de verlichting van ons spel dus die kapte ermee.

Even afwachten hoe dit afloopt..

Westlandia - Oliveo => Beetje flauw van de hars, wij speelden ook met hars (terwijl we dat ook niet kunnen) maar regels zijn regels… Hoop dat dit niet een te grote staart krijgt is niet goed voor het handbal

Conventus gewonnen??? Wat is er daar gebeurt???

En Saturnus in vorm aan t raken???