Heren Eerste Divisie Ronde 18

• #4 - Barry

Een uitermate mooie week lijkt me!

TB Europe/MHV'81 - Denkit/Groene Ster

De boeren uit Mill in ieder geval thuís toch net iets sterker dan de heren uit Zevenbergen. Na de zware klap de vorige week mis ik bijvoorbeeld een Kieperkiller die reageert? :) Ach, MHV komt er in ieder geval dit seizoen nog wel een beetje boven op…

Schuytgraaf/Swift - Mannak/Hurry Up

Hurry Up toch al tweemaal een pijnlijk verlies geleden en meer dan waarschijnlijk komt de derde maal er dit weekend aan. Swift in winning mood in de thuishal zeer lastige tegenstander waar de heren uit Zwartemeer zeker niet tegen opgewassen zijn. Desondanks een spannende wedstrijd met een feestje voor de Arnhemmers.

Hercules - UDSV

Plus 2 voor Heraclieden die ook eens een ruime overwinning boeken…. UDSV is de competitie meer dan beu en doet mee voor spek en bonen, half geld en heeft geen kaarten meer in handen.

Loreal - White Demons

Venlonaren zullen dit duel tussen handballoos Demonental wel winnen maar kunnen zij de competitie ook naar hun hand zetten? Ik denk het niet. Na dit weekend de hete adem van zowel Hurry Up, maar vooral Swift in de nek en met het nog zware programma voor de boeg is dat iets te veel van het goede…

DSS - Euroteh/Bevo 2

Bevo2 heeft een goede, jonge en toch al geslepen ploeg - niet voor niks klinkklare overwinningen tegen zowel Loreal als Hurry Up! Tegen de Heemskerkers komt dit er zeer zeker uit en boeken de Limburgers weer een 2tal punten. .

V en S - Kras/Volendam 2

Groningers zelf geschrokken van de degradatienood: in een kale Groningse sporthal maakt de kat rare sprongen en wordt de degradatiestrijd spannender: Volendam2 laat namelijk de punten liggen!

FIQAS/Aalsmeer 2 - Internos

Eitjes voor de jonge honden van Aalsmeer2, Internos zal het probleem niet zijn!!

• Lachende 3e

MHV'81 - Groene Ster

Nog volop in de race voor de nacompetitie. De “killer” voorspelde ooit dat H.U. punten zou laten liggen, “de 3e” (en al zijn voorgaaande pseudo"s) zeggen al jaren dat MHV na de kerst alleen maar punten zal morsen. Dit weekend gaan ze er voor en laten we hopen dat Zevenbergen afhaakt voor de nacompetitie. Altijd weer leuk zo'n Hars -en hersenloos ploegje. Maakt de nacomp. spannend

Zit jij nog steeds op de bank, killer ????

Swift - Hurry Up

Over na de Kerst punten morsen gesproken.

Dat jaar weet HU daar alles van.

Winst voor de thuisploeg.

Hercules - UDSV

Loreal - White Demons

Net zo als voor de beker, weet WD de 1e helft heel aardig bij te blijven, maar dan ………………………. Winst voor de thuisploeg.

De vraag is: “wie wint de 3e helft”??

DSS - Bevo 2

Als de wedstrijd op de zondag zou werden verspeeld ging ik voor Bevo.

Nu weet ik het gewoon niet (heb ik altijd gelijk).

V en S - Volendam 2

Ik ga voor de Blauwe Stad.

Aalsmeer 2 - Internos

De ‘jeugd’ van Aalmeer moet zaterdag al aan de bak en laten 2 punten achter. Volledig frustie kunnen ze hier ook best wel eens punt(en) morsen.

• kieperkiller

hee barry, was ik je deze keer toch nog net voor,en lachende,ja hoor lekker banken!

• the rock

mhv - groene ster

winst voor de mannen uit mill. heb gehoord dat er vorige week een stel zeer “geslepen” scheidsrechters actief waren! met 23-21 voor staan en toch verliezen in de laatste minuten. dat mag toch niet gebeuren jongens, jammer! maar voor deze week voorzie ik geen problemen voor mill. punten blijven thuis!

swift - hurry-up

een heel mooi affiche wat het helaas niet zal worden. hurry-up wordt naar de pijnbank gewezen, swift zit in een mooie periode en gaan vandaag over h.u. heen!

hercules - udsv

dit zal toch wel een overwinning voor hercules worden niet? ja moet zeker lukken

Loreal - White demons

weer een leuk avondje loreal, waar het bier weer in behoorlijke mate zal vloeien.

maar voordat dat gaat gebeuren moet wel “even” van white demons gewonnen worden. zal ook wel gaan gebeuren al is het niet op heel soepele wijze!

en wie dat de derde helft wint? voor ons een weet voor jou een vraag lachende 3e!

maar de wedstrijd bij white demons was na afloop in hun kantine ook vrij aardig heb ik horen vertellen

dss -bevo2

bevo2 is verplicht om hier te winnen na een geweldige week. ze hebben loreal pijn gedaan en ook weer een grote vreugde sprong laten maken in 1 week das ook knap!

punten gaan mee naar limburg

v&s -volendam

deze oer lelijke wedstrijd gaat gewonnen worden door onze paling vrienden

aalsmeer 2 -internos

wordt een mooie solide overwinning voor aalsmeer!

succes allemaal