Een uitermate mooie week lijkt me!
TB Europe/MHV'81 - Denkit/Groene Ster
De boeren uit Mill in ieder geval thuís toch net iets sterker dan de heren uit Zevenbergen. Na de zware klap de vorige week mis ik bijvoorbeeld een Kieperkiller die reageert? Ach, MHV komt er in ieder geval dit seizoen nog wel een beetje boven op…
Schuytgraaf/Swift - Mannak/Hurry Up
Hurry Up toch al tweemaal een pijnlijk verlies geleden en meer dan waarschijnlijk komt de derde maal er dit weekend aan. Swift in winning mood in de thuishal zeer lastige tegenstander waar de heren uit Zwartemeer zeker niet tegen opgewassen zijn. Desondanks een spannende wedstrijd met een feestje voor de Arnhemmers.
Hercules - UDSV
Plus 2 voor Heraclieden die ook eens een ruime overwinning boeken…. UDSV is de competitie meer dan beu en doet mee voor spek en bonen, half geld en heeft geen kaarten meer in handen.
Loreal - White Demons
Venlonaren zullen dit duel tussen handballoos Demonental wel winnen maar kunnen zij de competitie ook naar hun hand zetten? Ik denk het niet. Na dit weekend de hete adem van zowel Hurry Up, maar vooral Swift in de nek en met het nog zware programma voor de boeg is dat iets te veel van het goede…
DSS - Euroteh/Bevo 2
Bevo2 heeft een goede, jonge en toch al geslepen ploeg - niet voor niks klinkklare overwinningen tegen zowel Loreal als Hurry Up! Tegen de Heemskerkers komt dit er zeer zeker uit en boeken de Limburgers weer een 2tal punten. .
V en S - Kras/Volendam 2
Groningers zelf geschrokken van de degradatienood: in een kale Groningse sporthal maakt de kat rare sprongen en wordt de degradatiestrijd spannender: Volendam2 laat namelijk de punten liggen!
FIQAS/Aalsmeer 2 - Internos
Eitjes voor de jonge honden van Aalsmeer2, Internos zal het probleem niet zijn!!