Topscoorder Regioklasse C

• druiper

Ik zat laatst te denken aan wie de topscoorder in deze klasse zou zijn ?

Wie o wie heeft die felbegeerde titel top op het moment op zijn naam staan ?

Persoonlijk denk ik dat het de cirkelspeler van Unitas zou kunnen zijn !

In de wedstrijd tegen ons (DWS) was die al goed voor 18 doelpunten in die wedstrijd en als die elke keer dat percentage kan halen denk ik dat hij een heel eind kan komen !

Of zal het wellicht 1 van die lange opbouwers van Snelwiek zijn?

graag hoor ik jullie mening hierover

• Djembda Djemba

geachte druiper,

naar mijn bescheiden mening is topscorer (en niet topscoorder) zijn niet echt een prestigieus iets in de handbalsport dus of het nou zo felbegeerd is durf ik me ten zeerste af te vragen.

Daarnaast zie ik hier toch enige vorm van competitievervalsing als jullie als DWS de cirkelspeler van Unitas 18 keer hebben laten scoren. Volgens mij wilden jullie gewoon graag dat hij hoog in de lijst zou komen. Ik vraag me af of Dhr. Ehlert hier wel zo blij mee is…., zeker gezien het feit dat hij uit de tijd stamt dat er bij DWS nog echt verdedigd werd. Ik verwijs u graag naar Dhr. E. de Kraaij, W. vd Water, E. de Bruin en anderen.

met vriendelijke groet,

• #4 - Barry

0-1

• Nou moe !

Vergeet de heer E. Gommel niet !

• Lachende 3e

Vraag:

Je bent toch topscorer en/of topscoorder van je team als:

- je team je dit toestaat en jou zo veel mogelijk LAAT scoren,

- de rest van je ream niets voorsteld.

Doorhalen wat niet van toepassing.

• Djembda Djemba

Akkoord. Die kon het ook goed. Dhr. M. van Zielst ook trouwens

• b harry

Lekker belangrijk!!!!!!!!!!!!!

• Mental Coach

Je bedoeld dus uit de tijd dat je als aanvaller vogelvrij verklaard werd als je in de buurt van de dekking kwam.

Werd er in die periode niet constant gezeurd over het asociale verdedigingsgedrag van DWS.