Voorspellingen regio b

• Ventje

na de verassing van afgelopen week ben ik benieuwd wat er weer gaat komen

Reehorst - Jupiter –> kwaliteiten van jupiter zijn hoger dus punten gaan mee naar Eersel

UGHV - UDI –> Als UGHV die geweldige schijnbewegingen van ze niet op de 14 maar op de 9 meter maken houden ze de punten thuis. Zal een spannende wedstrijd worden maar ik gok op gelijkspelleke

Swift - Blerick –> Swift thuis (bijna) niet te kloppen en al helemaal niet door Blerick. De oude garde is vaak te laat met als gevolg van de zijkant verdedigen en de jonkies zijn nog net te bleu…! Punten blijven dus in Helmond

V&L - WD –> Punten voor V&L

Loreal - Cad2m –> Jammer dat er nog geen reacties zijn vanuit Venlo, want af en toe zitten die ook discussieforum…. wat is er in Ulft gebeurd en zijn ze geknakt, of zitten spelers aan max aantal wedstrijden?? Ik gok toch dat Loreal de punten thuis houdt, maar wordt spannende wedstrijd verwacht ik…

VHC - Snelwiek –> Moet een overwinning worden voor ons, enkele goede spelers bij snelwiek die hun dag moeten hebben om spel te maken. En die moeten wij ze gewoon niet gunnen.

• Ikea

Reehorst- Jupiter… Jupiter wint moeizaam, Reehorst thuis goede ploeg, veel contact cirkelloper

UGHV - UDI De mannen uit Ulft zijn meer dan ooit gemotiveerd na een onvoorstelbaar spannende en mooie pot handbal van afgelopen zaterdag (Loreal)

Punten blijven absoluut in Ulft

Swift - Blerick –> Swift eitje, oudjes van Blerick zijn te traag en niet bij machte om de Helmonders te stuiten… maak je borst nat voor de muziek;)

V&L - WD Toch vind ik V&L nog geen topploeg, maar White demons is kwalitatief minder!! Winst VL

Loreal - Cad2m Inderdaad jammer dat de heren uit Venlo hun mond houden, ze zoeken naar verklaringen van afgelopen wedstrijd…

Cad kon de zege van Ulft niet geloven:) ze worden geholpen… Doet Kettering mee en houd Rozendaal zn sokken laag dan maken de mannen veel kans.. M.O (met bril vastzetten) dan komt dat goed, ik verwacht een gevecht en veel tijdstraffen.. Doetinchem wint… (ondanks dat ze zondagmiddag moeten ballen)

VHC - Snelwiek Hoop op een overwinning van de VHC mannen, Snelwiek is wisselend..

• Jean United

REEHORST - JUPILER De heren van Jupiler gaan hier geen punten mee naar huis nemen. Reehorst thuis is andere koek. Reehorst wint nipt!

UGHV - UDI Laten we even niet te hard schreeuwen hoe goed UGHV wel niet is. Ik ga er vanuit dat Loreal kampte met personele problemen (gelijk spelen met het eerste? spelers niet meer speelgerechtigd voor het 2e team? Blessures? in combinatie met een totale offdag!). Udi heeft nog steeds meer kwaliteiten dan Ulft en pakt gewoon netjes de punten mee terug naar Arnhem. ULft eindigt de compitie met 2 punten!

Swift - Blerick –> Blerick is niet meer de hakploeg die ze waren! Veel jonge jongens die zijn overgekomen en waarbij ze proberen (in ieder geval tegen ons) om fair te verdedigen. Helaas is de oude garde te oud en midden garde te weinig in aantal en de jonge garde gewoon ècht te jong! Problemen voor Blerick dus volgend seizoen als ze dit seizoen niet degraderen!

V&L - WD White Demons heeft niks te zoeken in Limburg en worden met 6 doelpunten verschil naar huis gestuurd.

Loreal - Cad2m Ook IK wacht op een reactie vanuit het Oost-Duitse kamp Venlo. Wat is daar in godsnaam gebeurt?? Wie weet kan CAD2M ons na dit weekend zeggen hoe de zaken ervoor staan. Maar dit wordt DE wedstrijd van het weekend, waar de koppositie op de tocht staat voor de venlonaren. CAD2M is sterk dit seizoen en Loreal is de klap nog niet te boven. CAD2M sleept een gelijkspel of zelfs winst uit de Venlose gymhal.

VHC - Snelwiek De snelle jongens van snelwiek mogen snel weer naar huis. VHC boekt een regelmatige overwinning.

• Kwe Ni

Reehorst - Jupiter

Jupiter is lekker bezig terwijl Reehorst thuis erg lastig is. Gelijkspel

UGHV - Udi

Loreal had gewoon een off-day in combinatie met personele problemen. Udi wint met zakelijk handbal.

Swift - Blerick

Thuis speelt Swift hun sprankelende spel. Leuke ploeg en wint terecht.

V&L2 - W Demons 2

VundL2 houdt de punten in eigen huis.

Loreal - Cad2m

Moeilijk, moeilijk. Afhankelijk van de situatie bij Loreal. Kunnen ze met hetzelfde team aantreden als in de eerste helft van de competitie dan winnen ze.

VHC - Snelwiek

2 handballende ploegen. Leuke pot waar het thuisvoordeel de doorslag geeft.

• bartek#9

Reehorst - Jupiter…

Ik gun het Jupite, leuke ploeg om tegen te handballen. Al denk ik dat Reehorst uit erg lastig is. Verwacht dat het er om zal hangen. Nipte winst voor Reehorst

UGHV - UDI

Vorige week gewoon grote misstap van Loreal kan in mijn ogen niet anders, punten voor UDI goaltje of 7 verschil

Swift - Blerick

We spelen thuis dus waarom ook niet…. puntjes blijven in helliemond

V&L2 - WD2

2 ploegen waar genoeg ervaring inzit en paar goeie jeugdspelers. Kan hele leuke pot worden… Thuisvoordeel voor V&L

Loreal - CADM2

Loreal zou onderhand toch iets goed te maken hebben na reehorst en ughv…. wass ist loss? Denk dat het gelijkopgaat en de punten voor Loreal

VHC - Snelwiek

VHC zonder veel problemen….goal of 7 verschil

• wasbaer

Leuk om te horen van Jean United dat we niet meer geclassificeerd worden als hakploeg. Het is dit seizoen ook zeker onze intentie om hard het blijft per slot van rekening handbal) doch fair met de tegenstander om te gaan. Dat dit niet altijd lukt kan gebeuren echter dit is bij bijna alle teams cq wedstrijden. Vooralsnog zijn we geod bezig zeker vergeleken tov. vorige seizoenen De jonge garde is inderdaad nog te jong en het zal zwaar worden maar voor hun is dit een geweldig leerproces. Vooralsnog hebben we 9 punten en dat zijn er meer dan we verwacht hadden.

Mbt Loreal denk ik dat ze geen beroep meer kunnen doen op spelers vanuit het eerste en zal de 2e helft van de competitie ontzettend moeilijk voor hun worden.Jean United schreef:

>

> REEHORST - JUPILER wisnt voor Jupiter

> UGHV - UDI - winst voor UGHV

> Swift - Blerick - winst voor …….?

> V&L - WD - winst voor WD

> Loreal - Cad2m - winst voor Cad2m

> VHC - Snelwiek - winst voor VHC

• HandballerxXx

Haha Ikea hoezo maak je borst maar nat voor de muziek??

Jupiter is gewoon de betere ploeg ook al is reehorst thuis lastiger 5 verschil jupiter.

UGHV vorige week geluk omdat Loreal zijn spelers niet meer op kan roepen UDI wint hier met gemak.

We zijn thuis nog ongeslagen en dat gaan we ook houden zo 5 verschil voor swift tegen blerick.

V&l wint van WD ondanks dat allebij ervaring is.

Cad2m-Loreal wat iedereen denkt wedstrijd van het weekend maar ik denk dat Cad2m hier redelijk makkelij gaat winnen met 5 verschil.

Vhc wint hier vrij eenvoudig van Snelwiek met 8 verschil.

• Maknix

Reehorst - Jupiter:

Beiden een goede tegenstander, Jupiter wint met 4 verschil

UGHV - Udi:

Udi wint… Goed en fel begin leid tot overwinning

Swift - Blerick:

Denk dat swift gaat winne, en misschien wat vaak 2 minuten aan de blerickse kant?

V&L 2 - White Demons 2:

Denk dat dit wel een leuke pot zal worden, maar de zegen is voor V&L2

Loreal 2 - Regioteam Cad2M:

Vorige keer gewonnen,maar niet al te makkelijk in de slotfase, dus dit weekend ook even afwachten hoe het zal verlopen, afgelopen weekend was niet al te goed… slechte wedstrijd, ook al tegen Reehorst. Weet niet wat er aan de hand is, maar denk gewoon een dipje, heeft iedereen wel eens.. zolang we niet te veel verliezen komt het goed ;) denk dat het we winnen met 4 verschil, 25 - 29…

VHC - Snelwiek:

VHC wint met 5 verschil, laatste 15 minuten lopen ze pas uit.

• Ikea

We kwamen destijds de hal binnen met loeiharde muziek waar je overigens goed op kan warmlopen…

• Maknix

29-25 dan… :D