uitslagen Heren Hoofdklasse A

• Jim Nr. 13

excuses voor de niet verschenen verslagen tegen C.S.V. en E&O, maar mijn internet lag dus anderhalve week plat.. en om nu nog een verslag te schrijven is ook beetje ouderwets;).. beide partijen verdiende uitslagen.. verder niks meer over te meldden…

en dan vandaag…

S.O.S/Kwieksport - Aalsmeer 3

Voor de wedstrijd de berichten gekregen dat E&O en Fortissimo hadden verloren.. Dus meteen waren de koppies weer strak om deze wedstrijd te willen winnen met het oog op de titel..

De wedstrijd in weer een volle sporthal zuidhaghe begon wat slapjes.. na 6 aanvallen van beide teams stond het pas 0-1 in het voordeel van Aalsmeer 3. In de eerste helft waren wij wel de betere van de 2 teams.. Maar maakten we te min gebruik van de 2 min. straffen die Aalsmeer 3 kreeg waardoor het gelijk op bleef gaan en de ruststand 16-14 in ons voordeel was.

2e helft wilden we meer afstand nemen, maar lukte door meerdere oorzaken niet. hier en daar wisten we gaatjes te slaan van 4 a 5 doelpunten, maar echt weglopen lukte niet. Einduitslag was dan 32-28 in ons voordeel. Moet wel zeggen dat de mannen van Aalsmeer zeer slim handballen.. Op de 1 of andere manier weten ze toch een jonger team dat 2 x zo snel is het moeilijk te maken met bepaald handbalspelletje.

Wat ik wel jammer vond was dat ze onnodige 2 min. straffen kregen voor praten.. (vooral nummer 4).. dat heeft ie echt niet nodig.. en sommige “domme” overtredingen.. dat kwam in mijn ogen niet slim over…

Verder gewoon een sportieve pot.. met in mijn ogen wel een terechte uitslag..

De dames floten redelijk tot goed.. denk dat het voor hun naar omstandigheden ook een vervelende wedstrijd was om te fluiten.. Maar zie ze graag vaker terug…

verder nog verslagen?…

gr. Jim

• sjaak

hey Jim,

die scheidsrechters waren toch niet 2 oude dames met een zonnebank bruine huid…. want die zijn echt dramatisch verder blijf ik zeggen dat de scheidsrechters in de hoofdklasse meer dan behoorlijk fluiten ben in de 1e en eredivisie broerdere gasten tegengekomen….

• Jim Nr. 13

sjaak,

je hebt de goede voor ogen.. deze dames floten onze wedstrijd.. Ben het met je eens dat het niveau qua scheidsrechters ideaal is in deze klasse. We zijn altijd regioklasse scheidsrechters gewend en je merkt gewoon het verschil.

De dames hebben ons tot nu toe 2 keer gefloten.. eerste keer vond ik ze sterk. En gisteren kwamen ze in mijn ogen nogal verwarrend over in bepaalde beslissingen (overigens aan beide kanten)..

• sjaak

ja het niveau is goed maar deze 2 vrouwen hoop ik nooit meer tegen te komen als ze ons weer fluiten lopen we denk ik spontaan van het veld af….

• kieka

eeh dan lopen er zeker meer vrouwelijke koppels in het rond want ook wij hadden 2 zonnebank gebruinde dames…..(csv-e&o)

• Jim Nr. 13

klopt kieka.. zij hebben jullie wedstrijd ook gefloten..

• kieka

oh oke, dan moesten jullie zeker zondags…goh hebben ze er 2 gefloten dat weekend, bij ons hadden ze een raporteur dus misschien dan zondag beter gefloten :)