Uitslagen Heren Regio C

• Elmo

HWC - EHC 28-28

Na een erg goede wedstrijd stond EHC 3 minuten voor tijd 2 voor, maar gaven dit nog weg tegen HWC.

Was een spannende wedstrijd die constand kantelde. Erg goede sportieve wedstrijd die onder goede leiding stond(mag ook wel is worden gezegd).

EHC pakt een onverwacht, maar dik verdiend punt bij de koploper.

• Jasper

DWS wint met 3 punten verschil bij Snelwiek. In een leuke wedstrijd had Snelwiek het betere van het spel in de eerste helft, maar doordat de Schiedammers in de tweede helft de dekking potdicht hielden (met behulp van fantastisch keeperswerk) wist DWS op voorsprong te komen. Deze werd niet meer weggegeven, zodat het ongemeen spannend blijft in de Regio C….

• Hazewind

ik hoor net in de wandelgangen dat saturnus leiden met 30 - 23 gewonnen heeft met 3 B junioren op de bank en 4 basisspelers op curasou? Ik mag hopenvoor de mannen uit papendrecht dat dit niet klopt????

• #2.

Zo ver ik weet waren het 2 B junioren, 4 A junioren, 1 speler van HS3 en voor de rest was het van het eerste.

• Narfy!

Hellas 3 - Saturnus '72: 34 - 27

Een gezapige wedstrijd, die na 10 minuten eigenlijk al gespeeld was. Hellas had een bank vol wissels, terwijl Saturnus het met 1 wissel moest doen.

• Nou moe !

Snelwiek - DWS 18-21

Wedstrijd waarin de doelpunten duur waren, missers vaak nog duurder, en waarin de 4 minuten tijdstraf voor Remco Peters de wedstrijd beslissend beinvloedde.

DWS liep uit naar 3 doelpunten verschil, Snelwiek was conditioneel niet meer bij machte om de wedstrijd te kantelen.

De gehele eerste helft was voor Snelwiek (met wat geluk hier en daar) de scheidsrechters waren zeker niet slecht, maar ook net heel goed, erg veel aandacht werd er weer besteed aan aanvallende fouten (lopen, indringen) waarvan ik vond dat de heren in het roze (typisch?!) zich erg in de picture wilden zetten (Kijk eens wat een verstand ik van handballen heb..)

De sfeer in het veld was hard maar sportief, denk dat DWS hier verdient de punten heeft weggehaald.

• Lachende 3e

Zal R.P. wel weer commentaar op de leiding hebben gehad.

Wanneer gaat hij zelf eens fluiten, kunnen we over hem lullen.

Denk niet dat hij de juiste “ballen” heeft.

Worden zo moe van dat gezeik van die L(kn) UL uit Spijkernisse.

En dat werkt (voorbeeld functie) op een school !?!?!?!?!?!?!?!?!?

n.b.

B-junioren bestaan (gelukkig) niet.

B-jeugd gelukking wel.

• hello

zo te horen ken je hem goed.

zeker ook van snelwiek verloren dit seizoen?

• Djembda Djemba

oh jeetje, remco peeters 4min tijdstraf? zeker voor theatraal naar de grond gaan?

• Lachende 3e

Nog nooit, maar dan ook nog nooit verloren van Snelwiek en/of R.P.

Ook niet toe hij bij Atomium, Des of HAR&O speelde.