Voorspelling Regioklasse B week 13

• G09

UGHV - Loreal 2:

Loreal zal hier niet zo'n hele moeilijke avond hebben! 2 punten mee naar Venlo! Wanneer pakt UGHV de eerste punten?

Blerick - V.H.C.:

Eerste wedstrijd eindigde in een knappe overwinning voor Blerick, denk dat Blerick nu ook weer met de punten aan de haal gaat! Blerick wint nipt!

Jupiter '75 - Swift Helmond:

Jupiter zal hier gaan winnen van Swift, Jupiter is volgens mij thuis nog ongeslagen? zal dit seizoen waarschijnlijk ook niet veranderen!

White Demons 2 - Regioteam Cad2M:

Spannende pot! Denk dat Regioteam hier met de punten er vandoor gaat en aansluiting houdt bij Jupiter en Loreal!

A.S.V. Udi - Reehorst:

Reehorst heeft de weg weer naar boven gevonden maar ik heb zo'n gevoel dat Udi eindelijk weer eens punten gaat pakken! 2 punten blijven in Arnhem!

Snelwiek - V&L 2:

V&L hoort hier te winnen maar ik denk dat Snelwiek de mannen uit Geleen gaat verrassen! nipte overwinning voor de Rotterdammers!

• HandballerxXx

UGHV - Loreal 2:

Ik weet hier niks op te zeggen, denk dat UGHV met 0 punten gaat degraderen.

Oftewel, Loreal wint.

Blerick - V.H.C.:

Blerick is een lastigge ploeg voor V.H.C.. Maar over algemeen is V.H.C. beter.

Weet niet wie er wint, gelijkspelletje??

Denk dat we het Jupiter heel moeilijk kunnen maken. mis een klein stuntje. Overwinning voor Swift.

White Demons thuis, altijd lastig. Overwinning voor White demons. Maar niet gemakkelijk.

A.S.V. Udi - Reehorst:

Reehorst op koers naar boven maar denk dat het bij Udi ophoud. overwinning voor Udi. minimaal verschil.

Snelwiek - V&L 2:

Ver weg lang van huis. dan gaat iedereen echt niet mee van V&L maar toch winnen ze 5 verschil.

• Nr. 5

UGHV - Loreal 2:

Loreal met gemak!

Blerick - V.H.C.:

VHC stuk beter dan in het begin van t seizoen dus ze nemen de punten mee naar huis! 4 verschil

Jupiter wint hier in een spannende wedstrijd met 2 punten verschil!

White demons thuis gaat hier winnen! 3 punten verschil!

A.S.V. Udi - Reehorst:

UDI heeft wat goed te maken tegen reehorst maar ben bang dat ze dat niet gaan doen! Wint voor reehorst 4 verschil!

Snelwiek - V&L 2:

V&L wint hier van de rotterdammers! 4 verschil!

• UDI 11

UGHV - Loreal 2:

Loreal zal hier niet zo'n hele moeilijke avond hebben! 2 punten mee naar Venlo! Wanneer pakt UGHV de eerste punten?

Blerick - V.H.C.:

VHC pakt hier de punten makkelijk.

Jupiter thuis goed dus met 4 verschil.

White Demons pakken de punten. 2 verschil wel spannend dus

A.S.V. Udi - Reehorst:

Blessuregevallen komen langzaam terug. 2 punten blijven eindelijk weer in Arnhem.

Snelwiek - V&L 2:

V & L 2 pakt de punten. 3 verschil.