Voorspelling Heren Hoofdklasse A: Ronde 13

• woutje wachtmans

CSV - E en O 2

Na de overwinning op SOS/Kwiek sport lijkt niets E en O nog in de weg te staan om kampioen te worden dit seizoen. Het enige wat ze moeten doen is blijven winnen. Dat zullen ze ook wel doen tegen CSV: 26-33

E&W team/L&S - GOconnectIT/Fortissimo

Gaat L&S weer punten pakken? Hun laatste overwinning dateert van 15 november. Waarschijnlijk gaat het niet lukken tegen Fortissimo, die zijn met een goede reeks bezig. 26-30

Smeeing/BDC - Vrone

Een aantal heren is uit de selectie gezet bij BDC; de aanvulling komt vanuit het tweede. Waarschijnlijk zijn deze omzettingen niet voldoende om weer eens punten te pakken, zeker niet tegen de geslepen mannen uit de omgeving van Alkmaar: 18-30

Celeritas - De Blinkert

De Blinkert gaat in het tweede deel van deze competitie vriend en vijand verrassen, dus ook Celeritas: 27-28

Mannak/Hurry Up-HVC 2 - Venus/Nieuwegein 2

Weer een ren-je-rot wedstrijd en de thuisploeg gaat het hardst rennen en het meest scoren: 39-36

SOS/Kwiek Sport - FIQAS/Aalsmeer 3

SOS/Kwiek sport laat zich niet gek maken door de ervaren jongens van Team 3: 28-25

• 12DennisDiemers12

CSV - E en O 2

Ik denk dat CSV dit niet gaat redden. Eenvoudige overwinning voor E en O 20-30

E&W team/L&S - GOconnectIT/Fortissimo

Fortissimo walst de Friese club heen die de Blinkert ziet naderen…23-29

Smeeing/BDC - Vrone

De coach van BDC strooit met negatieve publiciteit. Worden de jongens uit Soest hierdoor gemotiveerd? Ik hoopt het voor ze. Ze verrassen Vrone. 26-24

Celeritas - De Blinkert

Celeritas is in goede doen en gaat ook makkelijk winnen van De Blinkert 27-21

Mannak/Hurry Up-HVC 2 - Venus/Nieuwegein 2

De vorige keer won Nieuwegein met dubbele cijfers. Zullen ze dat ook deze keer doen? Ik denk niet met dubbele cijfers, maar ze winnen wel 25-32

SOS/Kwiek Sport - FIQAS/Aalsmeer 3

Hoe gaat SOS/Kwiek Sport om met het verlies van de vorige wedstrijd? Ik denk goed! Eenvoudige overwinning Kwiek Sport. 32-23

• keith richards

Deze week ook weer de voorspelling van de Rolling Stones:

CSV-E&O:

E&O gefeliciteerd met het kampioenschap, er zal niet veel meer fout gaan, ook niet tegen CSV….

L&S-Fortissimo:

L&S gaat het niet redden, zeker niet tegen Fortissimo met hun degelijke spel….

BDC-Vrone:

schiettent, BDC is volledig uitgeblust en hebben het kennelijk al opgegeven….

Celeritas-Blinkert:

ondanks de wederopstanding van Blinkert gaan ze het niet halen tegen het thuis sterke Celeritas….

Hurry Up-Nieuwegein: veel afwezigen bij Nieuwegein, dus de enige spannende wedstrijd van dit weekend: nipte overwinning voor de jonge bezoekers…..

SOS-Aalsmeer: dikke thuisoverwinning voor de gretige Hagenezen….

Al met al is het alleen onderin erg spannend: gaat Blinkert het nog redden???

• M-unit

CSV - E&O2 28-24