Ronde 13 regio D

• Henkes

Met al die versterkingen, moet dat zeker gaan lukken. Als ik het goed heb moet de ene speler een goede linkspoot hoekspeler

Krijg ik eindelijk mijn welverdiende rus volgend jaar of word ik keeper??

• Snuitert

hou je eigenlijk ook de staistieken bij nr 5? Kunnen we nog een klein prijsje uitdelen aan degene die de meeste voorspellingen goed heeft..

• nr 5

Helemaal goed nr 12,die lange komt uit dezelfde regio als die linkspoot.

We gaan het wel zien hoe het gaat verlopen deze 2e competitiehelft,doelstelling was met huidige selectie handhaving gezien de traningsarbeid die er verricht kan worden door de meeste mensen door omstandigheden.

Gezelligheid staat voor op bij ons en de punten zijn elke week mee genomen.

Snuitert wat denk jezelf.

Voor Spanje zijn op dit moment 3 aanmeldingen binnen,1 kamer is vol!!!

• coco2208

Lotus - HVBS: Mannen van HVBS pakken met niet al te veel inspanning de winst

Kras/Volendam 3 - Hercules 2. Verrassende eerste thuisnederlaag voor de mannen uit Volendam. Hercules pakt 2 punten.

ARC - Zaanstreek. ARC komt gemakkelijk op voorsprong maar verliest uiteindelijk de concentratie waardoor er na 60 minuten een gelijkspel op het scorebord staat.

SDS ‘99 - UDSV 2. SDS’99 moet presteren om degradatie te voorkomen. Punten zijn weer eens voor de thuisploeg.

Tonegido - vandenBerg/WeHaVe. Hoewel een thuisspelend Tonegido voor veel ploegen een lastige tegenstander blijkt te zijn winnen de mannen van WeHaVe met ruime cijfers.

van Rooyen - LHV. Van Rooyen is even de weg kwijt waar LHV voordeel uit haalt. Punten voor de bezoekers.

• Henkes

krijg ik nog antwoord nr. 5

• ploppie

Ik schat Volendam MET hars hoger in dan Hercules MET hars…

• nr 5

Henkes het maakt niet uit of je zit of staat of ligt,als je maar niet dwars bent.

• nr 5

Denk het ook plop,word tijd dat er een hars verbod komt in die bouwput van jullie!!

Heb je al inschrijvingen voor Spanje?

Hoe zit het met eindfeest?

Ik heb voor eindfeest 14 inschrijvingen ontvangen.

We horen het wel.