Uitslagen HS Regio C

• Valgraag

Oh ja,

Ik heb zaterdagavond ook nog naar een schitterende wedstrijd gekeken:

Hercules 3 - Saturnus Leiden 28 -23

Hier was iedereen slecht, inclusief de scheidsrechters die er geen wedstrijd van wilde maken. Alleen Hercules was over de gehele wedstrijd net wat minder slecht en won hierdoor toch nog wel makkelijk van Saturnus. Ik ben na 45 minuten in de derde helft weggegaan, maar aan het begin tempo (derde helft) te zien gok ik voor Saturnus misschien toch nog een gelijk spelletje.

Een toeschouwer.

• Prins P

Nou meneer de toeschouwer dan heb je een druk weekend achter de rug, dan zal je nu wel behoorlijk moe zijn.

In de wedstrijd Hercules 3 - Saturnus L zat alles wat het publiek maar wilde zien.

Spanning, sensatie, emotie en nog een rode kaart ook.

Deze rode kaart was ook nog eens zeer terug, want na alle overtredingen van Jantje zat het er DIK in dat deze kaart zou vallen.

De meeste heren van Saturnus zijn wel aan een kleine vakantie toe, daar kunnen ze mooi aan hun conditie werken op het mulle zand. Want daar schorte het nog een klein beetje aan.

En ook nog iets over de 3de helft.

Als je na 45 minuten ben weggegaan had je toch een verkeerde blik op de zaak gehad. Ook de 3de helft was een makkie voor Hercules. Maar daar zal ik je nog uitgebreid verslag van geven.

Een Speler

• Valgraag

Nou ik moet ik zeggen dat de rode kaart inderdaad terecht was. Er zaten zeker een paar ZWARE overtredingen bij.

Uiteindelijk zijn er zelfs 2 spelers van Hercules met pijn het veld afgestapt door onze Jantje.

• Jantje van Leyden

Nou nou, we zijn toch geen meisjes..

Bij een mannenwedstrijd hoort een beetje fysiek aanpakken. Dat de spelers van Hercules ook niet meer jongste zijn met de daarbij behorende gebreken kan ik ook niks aan doen ;-)

Hoop wel dat de 2 mannen de volgende dag nog een beetje in staat waren om te lopen…

Maar moet zeggen dat vooral bij de 3e twee minuten de scheidsrechters de varifocus bril hadden laten liggen. Ik heb nergens een verdwaalde knie gezien. Jullie cirkelspeler trouwens ook niet.

Laten we hopen dat Saturnus de volgende keer zich het hoofd niet meer zo op hol laat brengen door de scheidsrechters. Hercules deed dit net even wat slimmer en met hun wapen (de breakout) ben je gauw klaar.. Moet zeggen dat de keepert ze weer op een stropdas wist neer te leggen.

• heineken

NOU NOU dan hebben we in deze competitie weinig mannen rondlopen, want hoor bijna in ieder verslag wel gepiep!

Jantje dan is er toch wel iets mis, als je je eigen knie niet meer kunt zien!

Gelukkig krijgen de mannen van Saturnus binnenkort een herkansing om te bewijzen dat ze zich door deze Lijdende mannen het hoofd niet meer op hol laat brengen.

De 3de helft was in iedergeval spannender dan de rest van de wedstrijd en erg gezellig….wat ik me er nog van kan herinneren!

• Jantje van Leyden

De 3e helft was inderdaad de leukste van de 3. Helaas weer punten voor Hercules.. Misschien moeten de mannen van Saturnus maar eens in een warm oord op trainingskamp gaan.