voorspellingen 1e klasse N.B Dames

• claass

Hallo,

Ik was benieuwd hoe het met de speelster van Tornado gaat. Hoop goed.

Dan doe ik ook maar meteen de eerste voorspellingen

Dongen - White Demons

Hopelijk zetten we onze goede weg voort en we hebben nog iets goed te maken van vorige keer!! (1 doelpunt verschil verloren). 2 puntjes voor white-demons

EMM- Swift

Punten blijven in Middelburg. EMM is een ploeg die blijft vechten en zeker op thuisfront moeilijk te verslaan.

Elshout - GHV

GHV afgelopen weekend knappe punten gepakt. Ik denk gelijkspel tegen Elshout.

RHV - VHC

RHV is weer toe aan een paar puntjes en zal er hard voor knokken. VHC gaat ook redelijk. Denk dat RHV weer een keer de punten gaan pakken, 2 voor hun.

Tornado Breda - HMC

Tis wel leuk als het bovenin spannend blijft. Tornado houdt de punten in Breda.

(Moeten ze natuurlijk wel iets meer scoren in 2e helft dan laatste wedstrijd ;-) ) Maar dat komt vast goed.

(Heerle en Jaspersport, hoeven die niet te spelen??)

Succes allemaal en train ze nog!

• Jansma

Dongen-White Demons

Zal zeker spannend worden maar denk toch dat de punten in dongen blijven.

Emm- Swift

Jazeker daar ga ik in mee in zeeland winnen is altijd lastig

Twee punten blijven in Middelburg.

Elshout-Ghv

Punten voor Elshout.

Rhv-Vhc

Ruime overwinning thuisploeg.

Tornado-Hmc

Tornado met al zijn blessures gaat het niet redden denk ik.

Heerle en Jasper-Sport mij niks van bekend,

Er staat bij de bond ook niks vermeld.

• HMC dames 1

Voor zover ik begrepen heb, doet die speelster van Tornado dit weekend gewoon weer mee… Dus ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel mee bleek te vallen (en gellukkig maar natuurlijk)

Dongen - White Demons

Na afgelopen weekend vertrouw ik er VOLKOMEN op dat White demons weer lekker gaat stunten… en dit keer in Dongen. You go girls! Haha… Voor ons zou het in ieder geval zeer aangenaam zijn. Dongen heeft misschien wel de betere kaarten, maar toch… Punten voor WD.

EMM- Swift

Ik denk ook dat de punten in Middelburg blijven.

Elshout - GHV

Zou idd. best wel eens een gelijkspel kunnen worden. Hoewel ik de kans groter acht dat Elshout gewoon wint.

RHV - VHC

Ik weet niet wat er met RHV aan de hand is, maaruh… nog ff en ze staan op degraderen. Anyhow… Misschien kunnen ze de neerwaartse spiraal weer wat doorbreken tijdens deze thuiswedstrijd, maar an sich kunnen en mogen wat mij betreft beide ploegen deze pot winnen.

Tornado Breda - HMC

Wederom duidelijk op wie ik mijn geld zet, lijkt me.

• uber

Zo ook hier mijn vooruitzichten…

Dongen - White Demons

Moeilijk na de goede wedstrijd van White Demons afgelopen weekend maar ik gok toch op Dongen.

EMM- Swift

Emm is thuis altijd moeilijk te verslaan..dus ik denk dat de punten in Middelburg blijven

Elshout - GHV

Hebben de punten allebei nodig, als Elshout zich niet laat afleiden door het harde spel van GHV dan zijn de punten voor de thuisclub

RHV - VHC

ook wij vragen ons weleens af wat er met ons aan de hand is haha…Maar na de 31-19 overwinning in de beker op GHV afgelopen woensdag hopen wij de neerwaartse spiraal doorbroken te hebben. Dus de punten blijven in Rijen

Tornado - HMC

Zal een leuke wedstrijd worden…Tornado wil na vorige week neem ik aan een goede wedstrijd neerzetten…Maar ja HMC ook…Ik gok toch op een gelijkspelletje.

Iedereen in ieder geval veel succes!!

• Karmar

En ook de voorspellingen van mij:

Dongen - White Demons

Dit gaat Dongen wel winnen.

EMM- Swift

EMM heeft ook wel punten nodig en ik verwacht ook wel dat ze die zullen halen van het weekend.

Elshout - GHV

Nipte winst voor Elshout.

RHV - VHC

RHV is hopelijk uit de vormcrisis en gaat winnen!

Tornado - HMC

Als de keepster van HMC weer zo goed keept als tegen Heerle zal het lastig worden voor Tornado. Ik verwacht een gelijkspel.

• HVH

Dongen - White Demons

Ik hoop dat White Demons weer gaat stunten inderdaad. Laat ze maar punten pakken in Dongen ;-)

EMM- Swift

EMM wint. Inderdaad altijd lastig uit tegen EMM

Elshout - GHV

Als de afwerking goed is bij Elshout dan moeten ze dit kunnen winnen

RHV - VHC

RHV wint

Tornado Breda - HMC

Belangrijke wedstrijd. Als Tornado niet te voorspelbaar gaat schieten, maken ze een goede kans op een gelijkspel en misschien zelfs wel winst…

De wedstrijd tussen HV Heerle en Jaspersport wordt pas 4 april gespeeld. Waarom? Geen idee, maar stond van begin af aan zo gepland.

Dus voor ons een lekker weekendje vrij!

Train ze allemaal nog en succes komend weekend!

• Nr.11

Dongen - White Demons

Ben blij dat de meeste zo positief zijn over ons. Hopen gaan we dus net als dit weekend gewoon weer stunten en nemen we de punten mee naar berkel!

EMM- Swift

EMM heeft thuisvoordeel. Ik denk dus dat ze gaan winnen. Maar het zal ze nog niet heel makkelijk afgaan

Elshout - GHV

Gelijkspel! Maar hoop voor GHV dat ze winnen!

RHV - VHC

Winst voor VHC. RHV zit in een dip!

Tornado - HMC

Hopelijk gaat het weer wat beter na afgelopen weekend met een paar meiden van Tornado. Dit zal ook een spannend pot worden. Toch ga ik voor HMC.

Veel succes allemaal!

• Nr. 16

Dongen - White Demons

White Demons is goed bezig! Ik denk ook dat ze hier de punten gaan pakken.

EMM- Swift

Ik vind EMM sterker, en zeker als ze thuis spelen. De punten blijven in Middelburg.

Elshout - GHV

Vorige keer gelijkspel, hopelijk nemen we nu de punten mee naar Goirle. We zitten in ieder geval wel in een stijgende lijn, en ik hoop dat we die vasthouden.

RHV - VHC

De beker hebben we inderdaad verloren van RHV, maar met maar 1 wissel, vervolgens het laatste kwartier met 5 man gespeeld. Ik weet niet wie hier gaat winnen, ik gok op VH, maar t kan allebei. 2 ploegen die denk ik aan elkaar gewaagd zijn.

Tornado Breda - HMC

HMC

Succes allemaal!

• DV

Dongen - White Demons:

ik denk dat White Demons de punten gaat pakken, maar makkelijk zal het niet worden. Gok op drie puntjes verschil!

EMM - Swift:

Voor mij duidelijk dat EMM gaat winnen, daar spelen blijft toch ook voor ons altijd één van de moeilijkste wedstrijden van het seizoen. Ik zeg …. 23-19

Elshout - GHV:

Elshout wint deze wedstrijd met makkelijk gok ik… 17-11

RHV - VHC

VHC gaat hier punten pakken, idd omdat RHV al een paar weken niet lekker gewonnen heeft en VHC een goede ploeg heeft! kleine schatting: 20-24

Tornado - HMC:

ik hoop winst voor HMC….zou het lekker spannend houden!

succes , ben benieuwd naar de uitslagen morgen!

• Jansma

Dongen-White Demons

26-19.