Voorspellingen kampioen en as weekend 1e klasse ZH

• Dor

We zijn nu halverwege en met 2 nr`s 1: Savosa en Hercules.

Welke ploegen gaan nog voor verliespunten voor de koplopers zorgen en welke ploegen gaan zich nog mengen voor de titel.

Aan de andere kant, wie moet echt gaan oppassen voor degradatie?

Kampioenskandidaten:

Ik denk dat savosa en hercules de te kloppen ploegen blijven, beide zullen nog wel verlies lijden en het wordt een spannend eind. met een beslissingswedstrijd of wedstrijden aan het eind van het seizoen. Ik denk dat oliveo de ploeg is die nog het dichts in de beurt gaat komen, omdat ze beide ploegen nog thuis treft en thuis zoals ik al zei de grote favoriet is in alle thuiswedstrijden. Westlandia is uit ook nog te pakken voor de ploege uit pijnacker, al moeten ze/we wel wat beters laten zien dan de afgelopen 3 wedstrijden.

Westlandia haakt de 2e helft van het seizoen af door verliespunten tegen savosa, hercules, etc en oliveo.

Degradant wordt conventus, roda gaat namelijk nog verassende punten pakken en conventus wint niks meer.

Komende week, revanche wedstrijden

Oliveo - Etc

Oliveo hersteld zich van de nederlaag in hoogvliet, al is het met moeite: 31-27

hercules 4 - westlandia

Hercules weet inmiddels dat westlandia een sterke ploeg is, daar weten ze goed mee om te gaan en winnen met 29-25

Roda - saturnus `72 2

Roda gaat langzaam omhoog klimmen en begint dit weekend tegen saturnus. de punten blijven in de zadkine hal: 28-24

Savosa - conventus

savosa blijft aan kop door de punten gewoon in barendrecht te houden, heel gemakkelijk: 39-21

laat maar horen

• Eeuwige nummer 2

De eindstand:

1. Hercules

2. Savosa

3. Westlandia

4. Oliveo

5. ETC

6. Gemini

7. Saturnus

8. Roda

9. Conventus

Oliveo - Etc

Oliveo wint hier wel. Blijft een sterke ploeg, alleen die uit niet veel punten gaan pakken. Niet tegen de top 5 dan… Redelijk ruim 30-24

Hercules 4 - Westlandia

Wordt weer een spannende pot. Hoewel ik heb gehoord dat Westlandia veel blessures heeft. 25-24

Roda - Saturnus `72 2

29-24. Roda gaat zeker meer punten pakken de 2de helft van het seizoen.

Savosa - Conventus

Gemakkelijke overwinning. Weinig uitleg nodig denk. 34-22

• Nando

Ik denk dat Hercules kampioen wordt, maar Savosa promoveert.

Daarnaast denk ik dat niet Roda, maar Saturnus degradeert. Dit ivm de degradatie van hun 1e team uit de Regioklasse C

( en volgens mij degradeert er maar 1 uit de 1e klasse ivm 9 teams)

Ik denk dat Westlandia en Oliveo ( in willekeurige volgorde) 3 en 4 worden

Plek 5-8 worden ETC Gemini Saturnus en Roda

En ik vond persoonlijk Roda een betere tegenstander dan Conventus.

Oliveo - ETC=> 2 teams die door het oog van de naald zijn gekropen afgelopen weekend, maar ik kan me niet voorstellen dat Oliveo hier moeite mee heeft

31-23

Hercules - Westlandia => Westlandia niet opgewassen tegen Hercules

30-27

Roda - Saturnus => Roda langzaam in vorm? Saturnus uit vorm, Zal erom hangen en geef Saturnus voordeel van de twijfel 23-24

Savosa - Conventus => Savosa zal aan het doelsaldo willen, moeten en gaan werken 39-18

• Gemini hooligan

Hey zijn we vrij? Hip..

Maarre, tja, ik zal er eens over denken.. Nuttige post? Nee, dat niet..

• Mat-Ice

Ik denk dat de competitie erg spannend gaat worden. Iedereen is een staat om punten van elkaar af te snoepen. Er staan nog leuke wedstrijden op de planning!

Oliveo - ETC

Ik denk dat Oliveo nipt wint … Thuisvoordeel!

Hercules - Westlandia

Als Westlandia in de top 3 wil mee blijven doen zullen ze hier moeten winnen. Dat zal wel erg lastig worden bij Hercules thuis. Ik gok dat Hercules wint.

Roda - Saturnus

Saturnus wint.

Savosa - Conventus

Savosa wint

Gokje stand aan het eind van de competitie:

1. Savosa (29)

2. Hercules (27)

3. Westlandia (24)

4. Oliveo (22)

5. ETC (18)

6. Saturnus (12)

7. Gemini (11)