Voorspelling Regio D mannen ronde 12!

• Snuitert

Het is een beetje stil in de regio D maar er gebeurt genoeg dus we gooien er maar weer eens een voorspelling tegen aan!

HVBS - SDS ‘99 Topper tegen andere ’boeren' werd gewonnen dit weekend dus deze slaan we over denk.. Wij gunnen de beste ploeg de punten!

bla ba bla.. SDS gaat over de knie dus!

Zaanstreek - Lotus Zaanstreek heeft vertrouwen op gedaan en pakken ook Lotus dit weekend!

Hercules 2 - van Rooyen/VVW Denk dat van Rooyen minimaal 1 punt laat liggen hier…

Hoop ik eigenlijk voor Hercules..

LHV - Tonegido Word een gelijkspel denk, tonegido is back in businesssss!

UDSV 2 - Kras/Volendam 3 Ja…. wie zal het zeggen, denk dat volendam het anders moet gaan doen dan tegen ons en Ud blijft ud is altijd lastig die utrechters. Zal aan de vorm van de dag liggen, ik zeg n.a.v. afgelopen weekend dat Ud de puntn thuis houd. Maar hoop het niet voor de stand!

vandenBerg/WeHaVe - ARC waar ze in Weesp op aan het trainen zijn weet ik niet maar moet even anders mannen! Dit gaat jullie dit weekend nog niet lukken tegen het ervaren ARC vrees ik. ARC op winst dus.

Succes alvast boys!

• nr 5

HVBS - SDS '99.Lijkt me duidelijk.

Zaanstreek - Lotus.Lotus de punten.

Hercules 2 - van Rooyen/VVW.Hercules thuis pakt de punten.

LHV - Tonegido.Tonegido komt eraan.

UDSV 2 - Kras/Volendam 3.Kras pakt de punten en de aansluiting.

vandenBerg/WeHaVe - ARC.Arc de punten want is Weesp mopperen ze maar door ipv te gaan handballen wat ze wel goed kunnen.

Succes allemaal.

• Henkes

HVBS - SDS '99. tja, sds kan beter vast gaan oefenen in een klasse lager.

Zaanstreek - Lotus. zaanstreek wint (als ze wat beter verdedigen)

Hercules 2 - van Rooyen/VVW.van roijen is van slag en delen dus de punten

LHV - Tonegido.Lhv is thuis niet te verslaan en delen ook de punten.

UDSV 2 - Kras/Volendam 3. voor de stand is ook hier puntendeling leuk, ploppie scoort in deze wedstrijd 90%.

vandenBerg/WeHaVe - ARC. Arc de punten want is Weesp mopperen ze maar door ipv te gaan handballen wat ze wel goed kunnen.

Succes allemaal

• Snuitert

number 5 is back!!!!!!!!!!!!

let the games begin!

Heb al een voorzetje bij Ploppie gedaan voor je betreft afsluiting van het seizoen..

Heb onszelf uitgenodigd voor klein dinertje na de match. Ploppie was er wel voor in maar moeten we nog even goed overleggen. En dat lijkt me nu iets voor jou! FF busje regelen (ben je goed in heb ik vernomen), info inwinnen bij Plop en the boys en ff regelen dat iedereeen op de hoogte is natuurlijk!

Succes Five!

• absinthe

denk dat de punten meegaan naar volendam.

ff over afgelopen zaterdag, die scheidsrechters waren wel erg slecht .

• Rammer

Ach voor beide kanten aparte beslissingen maar zo heel slecht waren ze toch niet??

• Rammer

HVBS - SDS'99 => Ik denk dat HVBS er iets te makkelijk over denkt en wel winnen maar dat het nog best lastig kan gaan worden..

Zaanstreek - Lotus => Zaanstreek weet het doel weer lekker te vinden maar Lotus komt ook uit de startblokkken maar denk dat Zaanstreek de winst in eigen huis houdt

Hercules 2 - vanRooijen/VVW => Bij vanRooijen hebben de punten al genoeg gedeeld dus pakt de punten nipt en houdt de aansluiting

LHV - Tonegido => Denk dat Tonegido voor een verassinkje zorgt en de punten mee naar huis neemt

UDSV 2 - KRAS/Volendam 3 => Volendam neemt de punten mee en houdt ook de aansluiting in de mickey mouse competitie..

vandenBerg/WeHaVe - ARC => ARC neemt ook de punten mee naar huis.

Succes Iedereen..

• Rammer

Ook nr.5 is back in town.. Leuk dat je er weer bent pik want het was echt stil in regio D..

Volgens mij hebben ze al feest op de laatste dag van het seizoen hoor snuitert!!

Maar het lijkt me ook gezellig zo af te sluiten en hoe gaat dat gebeuren dan alleen de handballers of ook aanhang of supporters (kunnen er wel eens 3 wezen)

En ploppie heb jij al wat overlegd??

• nr 5

Goedemorgen mannen,

Nr 5 is terug van vakantie en weer helemaal klaar om met de palingboeren een balletje te gaan werpen,de vraag is alleen voor hoelang!!!!

De komende weken zal ik de organisatie als team manager weer op me nemen en zal starten met as zaterdag een kleding presentatie met een drankje en een hapje voor en na de wedstrijd,mocht je voor de wedstrijd een biertje willen dan graag even door geven aan de Snuitert!!

Tevens op het programma voor de komende maanden:

21 feb carnaval in Limburg.

14 mrt avondje stappen in Amersfoort.

4 april feest in Volendam.

21-24 mei lang weekend Spanje.

Groet

• Snuitert

De mannen in het zwart kun je beter accepteren dan afkraken want zij blijven de baas en hebben ze helaas hard nodig. Ons niveau viel ook genoeg over te zeggen dus … ach. Ben het wel met je eens hoor Absinthe, hoort er allemaal bij in deze klasse. Je zal ze nog wel vaker tegen komen dus kun je beter lief tegen zijn, neem een voorbeeld aan je coach(in)….!

Goede voornemens 5!