uitslagen hoofdklasse A dames

• hoppa

Stevo - V.Z.V. 25 - 26 verrassend

Nw.Heeten - L.H.C. 22 - 12 verwacht

T.V.O. - DTS `48 19 - 31 verwacht

SEW 2 - Kwiek 2 25 - 13 verwacht

Havas - Borhave 25 - 25 verrassend

ZAP - Vvw.v.Rooijen 20 - 21 niet verdiend

• iks

Stevo - V.Z.V is inderdaad verrassend… las op de site van V.Z.V. dat het eigenlijk een gelijk spel had moeten zijn. niet verwacht!

Borhave heeft ook verrassend puntje gepakt tegen HAVAS

ZAP had gewoon moeten winnen, gun het hun ook meer dan VVW, ik vind nog steeds dat ZAP te laag staat gezien hun kwaliteiten.

TVO wel verwacht dat ze gingen verliezen, maar niet zo dik is het nu dan toch op met al die mensen die na vorig jaar het eerste hebben verlaten of hebben ze gewoon pech gehad?

Kwiek en LHC lijken weg te zakken, of misschien nog een beetje teveel champagne van oud en nieuw in het bloed.

Ben erg benieuwd naar volgend weekend, zal STEVO eindelijk punten pakken wat doen T.V.O. - L.H.C. en Kwiek en kan VVW de koppositie nog lang vasthouden.

Volgend weekend:

ZAP - DTS'48 ==> ZAP

SEW2 - Nieuw Heeten ==> SEW2

HAVAS - V.Z.V. ==> V.Z.V

STEVO - LHC ==> STEVO

TVO - Borhave ==> Borhave

VVW - Kwiek 2 ==> VVW

• Amsterdam

De enige reden dat ZAP nog bij kon benen is om dat hun keeper de grote uitblinkster van de wedstrijd was, anders was de marge meer dan 10 verschil geweest!

• hoppa

grote reden was de scheidrechters die VVW in de race hielden

• BOOM

Dat was van beide kanten, je moet wel eerlijk blijven

• Sporter

Nou toevallig horen keepsters ook bij het team en of het nu de keepster is die er 10 ballen meer uithoudt of dat het een speelster is die er 10 inschiet, maakt dat wat uit? Je moet het samen doen en blijkbaar doet ZAP dat. Verder inderdaad verrassende uitslagen. Stevo weer net niet gewonnen en dus nog steeds laatste met 0 punten. Toch verrassend met maar 1 doelpunt verschil van VZV. Borhave ook erg verrasend! Wat volgende week? Ben het helemaal met iks eens, denk alleen dat havas wint in plaats van VZV. TVO - Borhave wordt ook heel spannend,geen idee wat dat gaat worden. Denk Borhave.

ZAP - DTS'48 ==> ZAP

HAVAS - V.Z.V. ==> HAVAS

STEVO - LHC ==> STEVO

TVO - Borhave ==> Borhave

VVW - Kwiek 2 ==> VVW

• Danielle

Nou, zal ik ook maar weer eens een voorspelling doen en me uitlaten over het afgelopen weekend?

Nieuw Heeten-LHC: van deze streekderby had ik de uitslag dichter bij elkaar verwacht.Bij TVO-DTS had ik zeker niet zo'n dikke overwinning voor DTS verwacht. Wel dat ze zouden winnen, maar niet zo overtuigend. Vond Borhave inderdaad de verrassing van het weekend, met een gelijkspel tegen Havas. En Stevo heeft weer dikke pech gehad, want ze hebben gewoon 5 punten voorgestaan en zelfs de hele wedstrijd aan de goede kant van de score gestaan, in de laatste halve minuut wist VZV echter langszij te komen. Zonde zonde zonde.. Overigens een erg leuk verslag op de site van VZV. Op naar volgende week maar weer.

Mijn voorspelling:

ZAP - DTS'48 ==> ZAP

HAVAS - V.Z.V. ==> HAVAS

STEVO - LHC ==> STEVO

TVO - Borhave ==> Ik denk toch TVO

VVW - Kwiek 2 ==> VVW

Wel saai, maar ik denk het ook en ben het dus met Sporter eens! Alleen TVO Borhave moet ik nog zien… De nieuwkomer Borhave zal niet meer onderschat worden en ik denk dat ze het nog moeilijk gaan krijgen deze tweede helft van het seizoen.

• iks

ja sporter ben het met je eens dat een keeper ook bij het team hoort, moet je maar betere of slimmere schutters hebben…

• Ballenmeisje

Nou Nou,

Iks, Sporter en Danielle zijn het toch wel

vaak met elkaar eens!

• Danielle

Oh ja, Ballenmeisje? Zal wel toeval zijn denk ik.

We onderbouwen het wel, dus dan is het alleen maar grappig. Wel jammer, want dan wordt het haast een beetje voorspelbaar, maar daar gaat deze tweede helft van de competitie vast verandering in komen.

En wat denk jij ervan dan? :)