Voorspellingen Eerste Klasse Brabant (op de valreep)

• HVH

Huh, nog geen voorspellingen voor dit weekend…!

Dan doe ik het maar op de valreep, want er zijn zelfs al wedstrijden begonnen vanavond ;-)

GHV 1 - EMM 1

Twee stugge tegenstanders tegen elkaar die allebei wel punten willen pakken, lijkt mij. Ik gok op EMM

Swift 1 - RHV 1

Winst voor RHV

White Demons 1 - Tornado Breda 1

Ik hoop dat White Demons het Tornado moeilijk kan maken… Ik hoop op winst voor White Demons, maar als Tornado gewoon in goede doen is, moeten ze dit gewoon kunnen winnen

HMC 1 - Heerle 1

Ondanks het thuisvoordeel van HMC zijn we enorm gebrand om de punten mee naar huis te nemen en de koppositie over te nemen. We hebben er zin in!!!

Jasper Sport 1 - Elshout 1

Winst voor Jasper Sport

VHC 2 - Dongen 1

Winst voor Dongen

Voor degenen die morgen nog moeten spelen: Succes!

Voor degenen die nu aan spelen zijn, hoop snel de uitslagen hier terug te zien ;-)

• 7 meter

Nou White-demons heeft het Tornado heel moeilijk gemaakt en wel gewonnen met 17-11 ruststand 8-10. Tornado heeft in 2 de helft 1 doelpunt cadeau gekregen.

Beterschap met de gebleseerde speelster.

• Nr. 16

GHV - EMM 17-16

EMM heeft heel de wedstrijd voor gestaan, maar net zoals vorige week in de laatste minuten hebben wij de punten weten te pakken. In dit geval in de laatste 3 seconden, waar we bij gelijkspel nog wisten te scoren. Uiteindelijk komt dan toch onze vechtlust naar boven en winnen we!

Het nieuwe jaar is voor ons goed begonnen, hopelijk gaat t zo door!

Degene die morgen nog moeten, succes!

• S8

Swift - RHV 15-14

• HVH

HMC-HV Heerle 20-20 (rust 10-10)

Een gelijkopgaande strijd de hele wedstrijd. Twee minuten voor tijd kwam HMC 2 doelpunten voor, maar we hebben ons terug geknokt tot 20-20 en kregen zelfs nog een kans op winst, maar helaas dat lukte net niet.

Terechte uitslag denk ik.

Overigens complimenten aan de beide scheidsrechters!

• Jansma

VHC 2 - Dongen 19-24

• DV

God weer een spannend handbalweekend achter de rug ! Blijf het typisch vinden dat iedereen van iedereen kan winnen én dat de uitslagen zo dicht op elkaar liggen!

Denk dat de competitie nog nooit eerder zo spannend is geweest!

- Zo had ik dit weekend White Demons geen punten gegeven tegen Tornado,

- GHV vind ik persoonlijk niet sterker als EMM

- En ik had gehoopt dat er een winnaar uit het duel HMC-Heerle was gekomen!!

maargoed, volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen en dan zal ik mijn voorspellingen doen voor het weekend begint! Eens kijken hoe het is gesteld met mijn ‘fingerspitsgefuhl’ … ;)

• Hoek

Ja leuk