Voorspellingen 1e klasse ZH Heren

• Dor

Beste wensen dit jaar en kom maar op met de nieuwe voorspellingen:

ETC - Gemini 2

Etc zal weinig moeite hebben met gemini, wat naar mijn inzicht nog zwakker is dan ik had gedacht. Hebben door het rommelige spel van oliveo nog wat extra doelpuntjes kunnen maken de laatste wedstrijd. Kunnen de rest van de competitie geen potten meer breken. Etc wint ruim en blijft een ploeg om rekening mee te houden. 32-21

Hercules 4 - Saturnus'72 2

Oud en slim tegen oud en hard. De slimme winnen hier ook gemakkelijk en blijven kampioenskandidaat. 27-22

Savosa - Westlandia

De topper, twee kampioenskandidaten tegen elkaar. Ondanks de hoge plaats op de ranglijst ben ik niet heel erg onder de indruk van Westlandia, verbaasd me dat ze er nog maar een verloren hebben. Daarom denk ik dat Savosa hier wint. Aan westlandia de taak om de heetgebakerde figuren van savosa flinkt uit te testen..

32-30

Oliveo - Roda'71

Oliveo heeft z`n wedstrijden, zullen thuis denk ik weinig punten verspelen, laten het in de uitwedstrijden nog wel eens liggen. Thuis, of het door de hal komt of niet, zal niemand winnen in. Roda moet toch echt een keer punten gaan pakken, willen ze volgend jaar geen 2e klasse spelen. Maar dat lukt in pijnacker nog niet.

33-23

Na deze week ben ik benieuwd naar de kampioensvoorspellingen

• Gemini hooligan

tja, denk niet dat wij zwak zijn, geen ervaring is denk ik een betere omschrijving, en naar mijn inzicht wat pech met de arbiters.

Neemt niet weg dat we regelmatig vergeten te handballen en ons laten leiden door emoties. Een kampioenskandidaat zullen we niet worden, maar zo af en toe een puntje stelen tegen betere ploegen en gewoon winnen van Roda en we mogen het volgend jaar weer proberen. Zo simpel en realistisch moeten we zijn.

Komend weekend weer goed ons best doen, kijken wat we kunnen doen.

hercules wint, gelijkspelletje en roda verliest zijn eerste wedstrijd in 2009…

• Nando

ETC - Gemini=> 2 ploegen die laag staan. Oliveo de laatste wedstrijd voornamelijk door de scheids gewonnen ( 10x 2 min tegenover 0x voor Oliveo waarbij zelfs frontaal verdedigen met 2 min werd bestraft.. meer zeg ik er niet over want ieder woord over de leidsman is er 1 teveel).

Toch denk ik dat dit toch een gelijkspel wordt 24-24

Hercules - Saturnus => Absoluut geen moeite voor Hercules winst met 10 punten verschil 31-21

Savosa - Westlandia => De topper van het weekend. Maakt Westlandia de competitie weer spannend.. denk het niet thuisvoordeel Savosa 33-29

Oliveo - Roda => Oliveo zal geen moeite hebben met deze wedstrijd Roda zal denk ik pas op het veld/ volgend seizoen weer punten pakken

37-21

• Rodvlhl

Als je het over de wedstrijd Gemini - Oliveo hebt, dan geef ik je geen gelijk. Ik heb die wedstrijd als supporter gezien en de scheidsrechter had inderdaad een opmerkelijke rol. Ik geloof dat hij 3 zuivere doelpunten van oliveo niet heeft geteld, en 1 misser van gemini wel als doelpunt telde. Daarnaast viel op dat de conditie van gemini niet op het niveau is dat je van een 1e klasse ploeg zou verwachten. Oliveo heeft die wedstrijd gewoon verdiend gewonnen en gemini op klasse overtroefd. Ik denk zelfs dat de uitslag nog groter had kunnen zijn als oliveo geconcentreerd had blijven handballen ipv het laatste deel van de tweede helft afzichtelijk handbal neer te zetten. Verder een pot vol humor en leuke gebeurtenissen waarbij inderdaad een opmerkelijke rol van de scheidsrechter maar als gezegd niet zo beslissend als jij beschrijft aangezien het klasse en conditie verschil gewoon te groot was

• Gemini hooligan

Ach laat nando maar, het zit hem nog steeds hoog ;)

Wat betreft die doelpunten die hij wel en niet telde wil ik dan nog wel aantekenen dat oliveo ook een doelpunt heeft gescoord nadat de officiele speeltijd al afgelopen was. En volgens de geldende regels van het handbal had dat doelpunt niet geteld moeten worden, danwel had de tweede helft 20 seconden korter moeten duren.

Tevens ben ik het zeker met Nando eens dat de strafopbouw/verdeling enigszins scheef was. Niet geheel terecht.

Overigens ben ik het ook eens dat wij verdiend verloren hebben, naar mijn mening althans, zeker gezien het klasseverschil de betreffende zondag. Ach, volgende keer weer beter, we komen er wel, al kan het nog even duren..

• Nando

Ach beide een mening, ga er ook geen woorden meer aan vuilmaken. 1 ding hoop ik wel en dat is dat er voortaan een koppel aanwezig is .

Succes komend weekend en voor wie ik dat nog niet heb gezegd

Sportief 2009!!!

• PT

Als jullie nou eens wat minder zouden lullen! ;)

• Gemini hooligan

nee, dat maakt het minder leuk ;)

• Eeuwige nummer 2

ETC - Gemini 2

Makkelijke overwinning voor ETC. Inderdaad een ploeg om rekening mee te houden, die gaan nog veel punten pakken dit jaar. 31-22

Hercules 4 - Saturnus'72 2

Hercules wint makkelijk 25-18

Savosa - Westlandia

Ik ben heel benieuwd naar deze wedstrijd. Het wordt heel spannend, mits Westlandia in het begin kan meekomen en gelijk geconcentreerd beginnen. Ik denk gelijkspel. 31-31

Oliveo - Roda'71

Thuis wint Oliveo alles. Deze ook en zullen weinig moeite hebben met Roda. 35-24

Iedereen bij deze ook een Gelukkig en sportief 2009!

• JJ

Vrij logisch dat Oliveo thuis alles wint, komt door die stomme ballonhal waarbij de vloer vrijwel indentiek is aan een asfaltveld, enkel met een luchtkoepel eromheen