Beste wensen dit jaar en kom maar op met de nieuwe voorspellingen:
ETC - Gemini 2
Etc zal weinig moeite hebben met gemini, wat naar mijn inzicht nog zwakker is dan ik had gedacht. Hebben door het rommelige spel van oliveo nog wat extra doelpuntjes kunnen maken de laatste wedstrijd. Kunnen de rest van de competitie geen potten meer breken. Etc wint ruim en blijft een ploeg om rekening mee te houden. 32-21
Hercules 4 - Saturnus'72 2
Oud en slim tegen oud en hard. De slimme winnen hier ook gemakkelijk en blijven kampioenskandidaat. 27-22
Savosa - Westlandia
De topper, twee kampioenskandidaten tegen elkaar. Ondanks de hoge plaats op de ranglijst ben ik niet heel erg onder de indruk van Westlandia, verbaasd me dat ze er nog maar een verloren hebben. Daarom denk ik dat Savosa hier wint. Aan westlandia de taak om de heetgebakerde figuren van savosa flinkt uit te testen..
32-30
Oliveo - Roda'71
Oliveo heeft z`n wedstrijden, zullen thuis denk ik weinig punten verspelen, laten het in de uitwedstrijden nog wel eens liggen. Thuis, of het door de hal komt of niet, zal niemand winnen in. Roda moet toch echt een keer punten gaan pakken, willen ze volgend jaar geen 2e klasse spelen. Maar dat lukt in pijnacker nog niet.
33-23
Na deze week ben ik benieuwd naar de kampioensvoorspellingen