Hars!!

• itsme!

Ja alweer. In de afdeling een herenwedstrijd promotieklasse. Volgens het regelement geen hars toegestaan. In de zaal boven de wedstrijd tafel een heel grootbord met daarop de tekst HARS NIET TOEGESTAAN!! Wordt er door de thuisploeg toch met hars gespeeld. De tegenstander traint niet met hars en wil ook niet met hars spelen. De coach geeft dit voor de wedstrijd aan bij de scheidsrechter en wat scertst haar verbazing de scheidsrechter zegt dat hij dat bepaalt??????? Ik wijs nog wat zwakjes op het bord maar nee hij bepaalt en ik moet mijn mond houden?????????Of ik nu al een kaart wil???? Ben ik blond???? Wie bepaalt nou wat??? Een heel grijs vak waarin we maar doen wat makkelijk is en de strijd niet aangaat met een thuis spelende ploeg??????

Ik begrijp er niets meer van??????

• CARLOS TNT

thuisploeg beslist wat ze gebruiken, volgens mij staat er zelfs in de regelementen dat bij geen gebriuk van hars dit voor de wedstrijd persoonlijk aan jullie gemeldt dient te worden,

• r7

Artikel 26 - Klevende middelen

1. Het is de teams NIET toegestaan in zaalwedstrijden klevende middelen, waaronder hars, te

gebruiken indien en voor zover het gebruik van die klevende middelen in de betreffende ZAAL is

VERBODEN .

Aangezien er een bord in de zaal hing was het dus verboden om te spelen met hars.

• Ventje

Beetje jammer dat je erom vraagt om zonder hars te spelen. als wij een bord zien staan hars niet toegestaan, schrikken we ons kapot! ;-)

• ploppie

En ik zit smekend op mijn knieën bij de coach om te vragen of ik alsjeblieft de hele wedstrijd op de bank mag blijven zitten in mijn trainingspak!

• Rammer

Hey Ploppie maak je borst maar nat, zaterdag wordt er bij ons ook niet met hars gespeeld..

Bij ons mag het ook niet behalve als het uit zo'n spuitbus komt (alleen jammer dat dat na 3 minuten is uitgewerkt) maar ook daar zitten ze soms ook nog om te zeiken.. dus reken op geen hars en anders zit er spuitbus hars op..

• ploppie

En ik had nog wel zo'n zin om op zaterdagavond naar Spakenburg af te reizen….

• Henkes

Je mag wel wat van ons lenen….

Of je moet je trainingspak aan willen houden..

• ploppie

Ik zal dan ook menigmaal bij jullie aan het bankie verschijnen denk ik, aangezien ik nooit mag zitten van onze coach…