Voorspelling Regio C mannen

• #2.

Saturnus`72 - Saturnus Leiden

Als Saturnus Leiden toch nog met wissels aan komt zetten zaterdag dan mag het geen probleem zijn.

DWS - Hellas 3

Als Hellas al weer bij is gekomen van woensdag dan nemen ze de punten mee naar Den Haag.

EHC - Northa

EHC thuis sterk, dus ze winnen van Northa.

HWC - Snelwiek 2

Punten blijven toch in de hel van Vlaardingen.

DES`72 - Hercules 3

Moet te doen zijn voor Hercules.

• Prins P

Zo net op de valreep probeer ik ook nog wat voorspellingen te doen.

Saturnus 72 - Saturnus Leiden

De jongens uit Ridderkerk komen van alles te kort in deze klasse, dus de punten gaan gemakkelijk mee naar Leiden.

DWS - Hellas

Dit wordt denk ik een spannende pot. Als Hellas redelijk op sterkte is kunnen ze de punten weg kapen. Maar als ze gehavend de strijd aan gaan, moet ik helaas de punten aan DWS geven.

EHC - Northa

Northa was vorig jaar niet op hun best en uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat ze dit jaar beter gaan presteren. Dan lijkt het me een mooi moment voor de bollenboeren om nu een goede stap te maken. Ben bang voor Northa dat het met moeite een punt kan meenemen.

HWC - Snelwiek

Snelwiek heeft alle aspiratie om hoog te eindigen laten varen, dus zullen geen hoge ogen gooien in Vlaardingen. Dus HWC wint simpel.

DES - Hercules

Hercules heeft het altijd lastig in Papendrecht, maar na een hevige strijd gaat Hercules toch met de punten aan de haal.

• Narfy!

Saturnus 72 - Saturnus Leiden

Leiden gaat met de punten naar huis

DWS - Hellas

Hellas is op volle sterkte met 4 wissels; punten naar Den Haag

EHC - Northa

EHC mag 2 punten aan het totaal toevoegen

HWC - Snelwiek

HWC wint als ze zich niet laten intimideren door Snelwiek

DES - Hercules

Hercules, op zeker!