Heren 1e divisie ronde 15

• #4 - Barry

Allereerst wil ik iedereen graag alsnog een prachtig 2009 wensen met daarin alle goeds. Zolang jullie sportieve belangen maar niet conflicteren met de onze ;). Hopelijk had iedereen fijne dagen, en heeft eenieder al zijn vingers nog en is dus blessurevrij!

Op naar een vroege voorspelling voor een nieuwe ronde. Sommige ploegen hebben naar aanleiding van de resultaten van de eerste competitiehelft hun doelstelling moeten bijstellen, bij andere ploegen staat de wind vol in de zeilen en zij kunnen dan ook een rooskleurige tweede competitiehelft tegemoet gaan. Hoe zal het lopen? Komen ploegen terug van een achterstand, zakken ploegen op de ranking, wie degradeert, zal promoveren of haalt de nacompetitie!?? Over een 14tal rondes duidelijkheid! In ieder geval veel spelplezier voor allen.

———————————————————————————————–

V en S - Schuytgraaf/Swift

Grönningers doen het niet bijzonder goed, ook niet slecht. Zullen desondanks na een dikke vette kerst geen conditionele vooruigang hebben geboekt ten opzichte van de concurrentie, en zeker niet t.o.v de toch jonge ploeg van Swift. Swift daarentegen heeft een hele kerstperiode gehad om over het dipje van de weken ervoor na de denken en heeft genoeg energie getankt om weer omhoog te kunnen kijken! Duidelijke overwinning voor de Arnhemmers.

TB Europe/MHV'81 - Hercules

Hercules is een ploeg die het MHV erg moeilijk zal kunnen maken (wie niet?). Toch geniet MHV het thuisvoordeel op meerdere fronten. Verzorgd handbal zal moeilijk worden maar strijd zal er in zitten bij beide, hernieuwd frisse, partijen. Desondanks winnen de huifkarbewoners uit Mill. + Over rommelen gesproken? Aftredend coach ziet nóg een seizoen spelers bellen niet zitten? Spanningen alom, zo lijkt me.

UDSV - DSS

Het is, ook in '09, er op of er onder voor beide ploegen. UDSV nog puntloos maar wie weet wat zij in eerste wedstrijd, thuis, van het nieuwe jaar kunnen brengen. Bij eventuele thuisoverwinning voelt DSS de hete adem. Daarom zullen de Heemskerkers het - al dan niet met moeite - niet zo ver laten komen en het wedstrijdheft in handen nemen.

White Demons - Mannak/Hurry Up

In harsloze hal die waart van Demonen en agressief thuispubliek valt niet normaal te handballen. Ook niet door koploper Hurry Up, die hier een zware ouverture van het nieuwe jaar zal beleven. Slepen zij nog een puntje weg voor de poorten van de hel, of gaat de thuisploeg met de gehele puntenwinst strijken? Ik verwacht een herhaling van het kunststukje tegen Swift, waarin het gelijkspel niet de verdienste was van de demonen, maar toch het resultaat bleek. Gelijk dus.

Denkit/Groene Ster - Loreal

Groene ster is gewaarschuwd, de Loreallers spelen goed. Toch is voor de Venlonaren een uitwedstrijd anders dan een thuiswedstrijd en tijd om weer in het ritme te komen is er niet. Vandaar dat ik teken voor een nederlaag voor de uitploeg. Groene Ster wint, omdat de opbouwrij van de sterren er weer zin in heeft.

Internos - Euroteh/Bevo 2

Bevo nog immer zonder Willie :( en dat betekent kommer en kwel. Toch doen de Limburgers het de laatste speelweken redelijk goed en dat is een verdienste van de ploeg. Toch zal Internos, op een zwaterdagavond in een uitwedstrijd, te sterk blijken voor Panningen 2.

Kras/Volendam 2 - FIQAS/Aalsmeer 2

Aalsmeer: hoeveel wedstrijden mag Groeneveld nog? Deze wedstrijd hoeft hij niet mee lijkt me, hoewel de palinggrijpers de punten goed kunnen gebruiken. Het eindresultaat is afhankelijk van de twee ploegen die uit de 1e en 2e teams samengesteld kunnen worden. Op basis van de eerste competitiehelft geef ik de twee punten aan de bollenkar-chauffeurs.

• *handballer1*

V en S - Schuytgraaf/Swift

Swift wint deze pot van V & S redelijk gemakelijk met een doelpunt op 9 verschil

TB Europe/MHV'81 - Hercules

Dit word een spannende pot hele nipte overwinning voor MHV

UDSV - DSS

Uitoverwinning voor de mannen van DSS 5 verschil.

White Demons - Mannak/Hurry Up

dit word een moeizame pot voor hurry up zonder hars.

ik zeg dat white demons gaat winnen nipt.of een punt haalt.

Denkit/Groene Ster - Loreal

loreal heeft een goede ploeg maar groene ster speelt thuis.

ik zeg overwinning voor de thuisploeg.

Internos - Euroteh/Bevo 2

dit word een overwinning voor internos 4 verschil. internos heeft wel een goede ploeg.

Kras/Volendam 2 - FIQAS/Aalsmeer 2

de mannen van volendam gaan verrassen tegen aalsmeer 2. let maar op.

nipte overwinningen voor de volendammers!

• lol

V en S - Schuytgraaf/Swift –>Schuytgraaf/Swift ruim

TB Europe/MHV'81 - Hercules –> wordt spannend maar hercules wint nipt

UDSV - DSS –>DSS

White Demons - Mannak/Hurry Up –> gelijkspel

Denkit/Groene Ster - Loreal –>Loreal

Internos - Euroteh/Bevo 2 –> Internos

Kras/Volendam 2 - FIQAS/Aalsmeer 2 –>FIQAS/Aalsmeer 2

• Lachende 3e

Ook ik wil iedereen graag een prachtig 2009 wensen met daarin alle goeds. Zeker zal jullie sportieve belangen niet conflicteren met de mijne.

Op naar een vroege voorspelling voor een nieuwe ronde. Sommige ploegen hebben naar aanleiding van de resultaten van de eerste competitiehelft hun doelstelling moeten bijstellen, zo ook in de ere-divisie. Zo mogen we er nu al vanuit gaan dat HARO volgend jaar weer van de partij is. Immers Joost is wederom geblesseerd en dus blijft deze ploeg verliezen. Daar kan de “Oranje keeper” als hij al terugkomt ook niets meer aan veranderen. Duidelijk wie o.a. degradeert.

Nu weer tot de orde van de dag:

V & S - Swift

Grönningers hebben in de 1e divisie niets verloren en kijken al uit naar het volgend seizoen in de hoofdklasse. Doen ………….

Overwinning voor de Arnhemmers.

MHV'81 - Hercules

Helaas zonder “snelle Jelle”, Coach ziet niet meer zitten?

Neemt ‘killer’ het stokje over ????

Ik heb daarop nog hoop, dus punten blijven in MILLLLLLLLLLLLLLL.

UDSV - DSS

Géén verdediging, géén keeper.

Punten mee naar Heemskerk (ondanks dat de Pettinga's niet meer spelen en van Hal nog even niet).

White Demons - Hurry Up

Gun het de thuisploeg, maar ……………….het thuispubliek stelt niets meer voor.

Punten mee naar Z.M..

Groene Ster - Loreal

Groene ster heeft de punten zo nodig, maar ……………. helaas.

Internos - Bevo 2

Delen de punten

Volendam 2 - Aalsmeer 2

Al gaan ze met hun eeuwige a-jeugd.

Dan nog de bollen boeren met 2 vingers in de neus.

• kieperkiller

beste lezers,forumaanhangers,en zeker de vaste schrijvers, allen weer een goed handbalseizoen,maar bovenal een gezond nieuw jaar!!!

en hoppa de wei maar weer in,here are the results off mill.

V & S - Swift ……klein verschil nog met de rust,groot verschil op het eind in het voordeel van swift,V & S no points.

MHV'81 - Hercules …….killer met overname? wie weet,kroegbaas kantine mengt zich in de strijd om leiderschap,wordt vervolgd.

mhv zet nog eens aan in de 3e periode. MHV 2 points.

UDSV - DSS …..degradatie strijd??? tsja voor beiden nu vechten tegen de bierkaai! gelijkspel kan. beiden 1 point.

White Demons - Hurry Up ……. h- up mag zich na reces niet verslikken,maar doen ze wel denk ik,niet meteen fataal,maar beiden 1 point.

Groene Ster - Loreal…..uitverkocht !! gr.sterren houden lang vol maar lorel trekt aan het langste eind, niet erg ook niet!! loreal 2 points.

Internos - Bevo 2 …… internos niet te zwaar geworden na kerstborrel, thuis nog steeds lastig,maar gaan bevo nipt een hak zetten. internos 2 points.

Volendam 2 - Aalsmeer 2…….. ren je rot met de aalsmeerders als eindwinnaar. aalsmeer 2 points.

• Mister Henkie

V & S - Swift

Makkelijke overwinning voor Swift

MHV'81 - Hercules

Spannende wedstrijd waar MHV toch aan het langste eind trekt

UDSV - DSS

2 punten voor DSS

White Demons - Hurry Up

Moeilijk begin van het nieuwe jaar voor Hurry Up, maar ze pakken toch de overwinning

Groene Ster - Loreal

Loreal gaat door waar het mee bezig was, winnen dus

Internos - Bevo 2

Gelijkopgaande wedstrijd die met een gelijkspel eindigd

Volendam 2 - Aalsmeer 2

2 punten voor Aalsmeer

• the rock

v&s - swift

deze strijd gaat swift makkelijk winnen. v&s is er niet sneller op geworden na de december maand!

mhv - hercules

in deze wedstrijd gaat mill weer eens onderuit! de punten gaan mee naar rijswijk!

mhv echt toe aan vernieuwing denk ik, als dat er nog in zit!

udsv - dss

beide ploegen al bijna gedegradeerd door nieuwe invoering eredivisie. misschien klein kansje voor dss als ze winnen! dat doen ze dan ook

white demons - hurry-up

zullen de demonen ook in deze wedstrijd een puntje halen nadat ze dat tegen swift en loreal ook lukte? zal moeilijk worden maar laten we het hopen!! puntendeling!

groene ster - loreal

in deze lastige uitwedstrijd van de venlonaren sluit ik me aan bij mister henkie, gewoon door gaan met winnen jongens! even volhouden nog

internos - bevo

leuke wedstrijd waarin internos het thuisvoordeel heeft en deze ook gebruikt om te winnen van de reserves van panningen!

volendam - aalsmeer

aalsmeer toch een veel betere ploeg dan volendam. ook vandaag dus punten naar de bloembollen!

• Maknix

V & S - Swift

Makkelijke overwinning voor Swift

MHV'81 - Hercules

Spannende wedstrijd waar MHV toch aan het langste eind trekt

UDSV - DSS

2 punten voor DSS

White Demons - Hurry Up

Moeilijk begin van het nieuwe jaar voor Hurry Up, maar ze pakken toch de overwinning

Groene Ster - Loreal

Loreal gaat door waar het mee bezig was, winnen dus

Internos - Bevo 2

Gelijkopgaande wedstrijd die met een gelijkspel eindigd

Volendam 2 - Aalsmeer 2

2 punten voor Aalsmeer