UItslagen Regio B ronde 10

• Ventje

Helaas hebben ook wij gewonnen van de mannen uit Ulft… maar ze hebben wel een enorm gezellige kantine. Ik heb er niet van kunnen genieten aangezien ik de BOB was, maar de kannen bier gingen goed over de bar. Dus jongens doe je best en zorg dat je er in blijft…

Leuke wedstrijd maar waar wij niet in de problemen zijn gekomen, 24-31 gewonnen

Allemaal hele fijne Feestdagen en gezond het nieuwe jaar! Vooral onze vrinden uit Eersel met de blessure golf..

• Ventje

Hahah kijk net naar de andere uitslagen, loreal weer met 1 doelpunt verschil gewonnen:

Stelling van 2009:

Loreal kampioen regioklasse b met een doelsaldo van +22 ?!

• helderziende

haha Ventje toch bespeur ik hier enige jaloezie ?

2x gelijk en 2x met 1 goal verschil verloren zeker?

Hoe was de bekerwedstrijd tegen Bevo2 ook 1 goal verschil of afgeschoten ?

Ulft uit is idd gezellig!! verder mooie uitslagen dit weekend en ik sluit me bij je aan wat betreft die beste wensen voor alle regio B ploegen…de mooiste klasse wat mij betreft….!!

• Maknix

Stelling 2009:

Een gewonnen wedstrijd, is een goede wedstrijd!

• Ventje

Jaloezie… wil ik het niet noemen, als je gelijkopgaande wedstrijden wint met 1 verschil. Heb je meer daadkracht en dus kampioenwaardig.

Hoe zuur het verlies voor ons in valkenswaard ook was. Stomme fout van ons die jullie goed afmaken!

Tegen Bevo leuke pot gespeeld net voor rust 13-13 in 1 minuut 1 uitgespeelde goal en een tegenbreak dus 13-15 de rust in :S. En uiteindelijk met 22-27 verloren maar niet afgeschoten.. van beide kanten een lekkere pot handbal

• helderziende

kleine aanpassing dan : “een gewonnen wedstrijd is een goed resultaat ”

• Ventje

Dat is de stelling van 2009…..helderziende goed bezig zeg ik

• RoboK

Ventje, behalve dat je last hebt van jaloezie, misschien ook last van je ogen?? Want officieel staat loreal ook op het beste doelsaldo met +36

• Ventje

nee ik heb geen last van mijn ogen maar 11 tegenstanders * met 1 doelpunt alles winnen is +22…… dat was een grapje! Anders had ik ook rekening moeten houden met de 2x gelijkspel.

Maar helaas jij had hem niet begrepen, beetje jammer

• RoboK

Oh jawel, dat had ik wel begrepen, maar dat is vrijwel onmogelijk.

Ook beetje jammer dat je nu weer vergeet dat het niet 2 keer gelijkspel is maar 1 keer verlies (1e wedstrijdronde, WD uit)