Uitslagen Regioklasse B Ronde 9

• #9'

Flexpoint V&L 2 - UGHV 39-28

Loreal 2 - Swift H 29-26

Snelwiek - Blerick 20-31

V.H.C. - Reehorst 21-21

White Demons 2 - Jupiter 27-25

Regioteam CAD2M - ASV U.D.I.'96 25-21

Wij hebben terrecht gewonnen van Snelwiek.. en de enige hout hakker deze wedstrijd was togh echt de keeper van Snelwiek.. hij voelde zich volgens mij Bruce Lee toen hij mij neer stampte naar een doelpoging..

Scheidsrechters waren erg zenuwwachtig voor de wedstrijd, volgens mij hadden ze niet echt veel ervaring.

maar 2 punten mee terug naar blerick!

• BMH

En dan maar zeggen dat wij houthakken..

• Logisch!!

uit het Eindhovens dagblad

Heb ik dan toch naar een andere wedstrijd zitten kijken of heb ik zitten slapen!!

White Demons - Jupiter'75 24-26.

Ondanks de winst zit Jupiter momenteel in de problemen. Door een groot aantal blessures moest het met een te krappe bezetting aantreden tegen White Demons. Vooral het ontbreken van opbouwspeler Stijn Morris is een groot gemis voor de Eerselse ploeg. Tot 3-3 liep het nog aardig goed maar de Demons roken kansen en kwamen op 8-4. Het pleit voor Jupiter dat het zich hierdoor niet liet intimideren. De ploeg bleef de tegenstander als hecht collectief bestrijden en dat had resultaat: met een minimale 12-11 achterstand kon Jupiter aan de tweede helft beginnen. De Eerselnaren kwamen fris uit de startblokken en bogen de achterstand om naar een 16-19 voorsprong. White Demons kwam nog een keer langszij, maar Jupiter wist uiteindelijk toch de winst naar zich toe te trekken.

• #9'

ik heb de uitslagen van de nhv site gehaald dus ik zou het niet weten..

• helderziende

haha leuk “logisch” WD heeft gewonnen….!!!

• Nr. 5

BMH:

En dan maar zeggen dat wij houthakken..

Dat doen jullie ook hoor wees gerust!

• pimdim

Ik heb natuurlijk de wedstrijd niet gezien, maar sommige spelers vragen gewoon om om neergheaald te worden als je kijkt naar hoe ver er ingesprongen wordt. Als keeper ga je echt niet aan de kant en dan ziet het er vaak houthakkerig uit maar al eens gedacht aan zelfbescherming?

• CARLOS TNT

Wellicht uit frustratie, bij ons heeft hij er 3 neergehaald op dezelfde manier…… uiteindelijk rood gekregen,

je hebt gelijk dat hij zich mag beschermen in de 6 meter,

tijdens onze wedstrijd ging hij echter niet voor de bal maar echt voor de speler met zijn voet… (op 6 meter maximaal 5 meter)

• #9'

ik ging door op de hoek en de keeper had echt geen intensie voor de bal..

en hoe kun je jezelf beschermen als je in de lucht hangt en nog geen seconde de tijd hebt om te reageren??

• Ventje

keeper van snelwiek… volgens mij heeft hij er 1 van ons te pakken gehad. dus dat valt mee :S