Uitslagen en voorspellingen 1e ZH

• Dor

De topper van afgelopen weekend eindigd in 32-31 voor hercules(niet 32-21, zoals op de nhv site)

Spannende pot, waarin oliveo een 12-15 voorsprong had met rust. De aan beide kanten rommelige scheidsrechters zorgden ervoor dat het duel in evenwicht bleef. Slotfase was oliveo zelf te rommelig en kont het 3 open kansen niet afmaken en juist daarna scoorde hercules de winnende, geen terechte winnaar. Maar leuke goede wedstrijd.

Savosa - roda eindigd in 33-20 zoals verwacht

Gemini - conventus, winst voor gemini, wel verwacht, maar ruimer dan ik dacht

Etc - Westlandia, nog niet bekend bij mij, wie kan me daar wat over vertellen?

Komende week:

Saturnus `72 - Savosa

Savosa moet oppassen voor onderschatting. Als Saturnus hun bekende intimiderende spel gaat spelen gaat savosa voor de bijl, vooral die nr 5 laat zich veel tte snel opfokken…brengt z`n team in het nadeel…

Toch wint savosa, maar niet gemakkelijk: 25-28

Gemini - Oliveo

Oliveo zal in deze 2e wedstrijd van de week, want hebben donderdag ook HARO 1 thuis voor de beker het onderste uit de kan moeten halen. Oliveo zal hier punten moeten pakken, de aansluiting hebben ze na het verlies tegen hercules verloren. Toch laat gemini niet zomaar de kaas van het brood eten. Oliveo wint wel, pas in de 2e helft gemakkelijk: 23-31

Conventus - Etc

tegen etc zijn op dit moment voor iedereen punten te pakken, dat moet conventus weten! Etc zal alles uit de kast moeten halen om toch met de verwachte overwinning weg te gaan uit zwijndrecht: 27-28

Roda - Hercules 4

Roda weet niet meer wat winnen is en zullen hun eerste winstpartij waarschijnlijk pas weer in 2009 beleven. Hercules kunnen ze niet aan. Hercules wint wel gemakkelijk, maar zeker niet heel ruim, omdat ze niet meer moeite willen doen dan nodig is. 21 - 27

westlandia geniet alvast van de jaarwisseling

• Eeuwige nummer 2

Saturnus `72 - Savosa

Savosa gaat dit winnen, redelijk makkelijk 26-31

Gemini - Oliveo

Oliveo zonder twijfel. 22-30

Conventus - Etc

ETC winnen met gemak. 24-29

Roda - Hercules 4

Hercules met 24-32

Ik weet ook niets van ETC tegen Westlandia.

Alvast fijne feestdagen en een sportief 2009

• Nando

Gemini - Conventus spannende 1e helft 11-10 in t voordeel van gemini.

2e helft tandje erbij en Gemini liep makkelijk weg.

Komend weekend

Saturnus - Savosa => Savosa heeft hier geen moeite mee. 23-31

Gemini - Oliveo => streekderby, wedstrijd op zich. Ik ga voor het thuisvoordeel

26-25

Conventus - ETC => ETC de weg kwijt, maar dit zullen ze echt niet verliezen,

18-26

Roda - Hercules => Hercules zal lekker spelen met de tegenstander en die met lege handen laten staan 22-30

• Gemini hooligan

Juist, ben nog doof aan 1 oor door een schreeuwende coach van conventus.. Wat een figuur, maar idd goede 2e helft, iets mindere bij vlagen eerste helft, als we de lijn doorzetten belooft dat nog iets voor zondag.

savosa wint, etc ook, hercules ook…

En wij? Zoals Nando al zei, zijn altijd wedstrijden op zich, meestal wel leuke wedstrijden zoals vorig jaar. We doen er alles aan om in ieder geval 1 punt te stelen denk ik zo…

hoop ik zo…

• Nando

Lord Farquat, heb je nog niet gezien deze week.

Wat hebben jullie gedaan afgelopen weekend en wat is jou voorspelling dan ;)

• Eeuwige nummer 2

De wedstrijd tusen ETC en Westlandia is gestaakt heb ik gehoord. Er is iemand afgevoerd naar het ziekenhuis. Wie of wat weet ik niet. Dit is maar een gerucht dat ik heb gehoord. Dus of het waar is…

• Lord Farquat

Klopt als een bus. heb het een beetje druk gehad en geen tijd gehad om te reageren.

Laten we het erop houden dat het niet best met ons ging.