De topper van afgelopen weekend eindigd in 32-31 voor hercules(niet 32-21, zoals op de nhv site)
Spannende pot, waarin oliveo een 12-15 voorsprong had met rust. De aan beide kanten rommelige scheidsrechters zorgden ervoor dat het duel in evenwicht bleef. Slotfase was oliveo zelf te rommelig en kont het 3 open kansen niet afmaken en juist daarna scoorde hercules de winnende, geen terechte winnaar. Maar leuke goede wedstrijd.
Savosa - roda eindigd in 33-20 zoals verwacht
Gemini - conventus, winst voor gemini, wel verwacht, maar ruimer dan ik dacht
Etc - Westlandia, nog niet bekend bij mij, wie kan me daar wat over vertellen?
Komende week:
Saturnus `72 - Savosa
Savosa moet oppassen voor onderschatting. Als Saturnus hun bekende intimiderende spel gaat spelen gaat savosa voor de bijl, vooral die nr 5 laat zich veel tte snel opfokken…brengt z`n team in het nadeel…
Toch wint savosa, maar niet gemakkelijk: 25-28
Gemini - Oliveo
Oliveo zal in deze 2e wedstrijd van de week, want hebben donderdag ook HARO 1 thuis voor de beker het onderste uit de kan moeten halen. Oliveo zal hier punten moeten pakken, de aansluiting hebben ze na het verlies tegen hercules verloren. Toch laat gemini niet zomaar de kaas van het brood eten. Oliveo wint wel, pas in de 2e helft gemakkelijk: 23-31
Conventus - Etc
tegen etc zijn op dit moment voor iedereen punten te pakken, dat moet conventus weten! Etc zal alles uit de kast moeten halen om toch met de verwachte overwinning weg te gaan uit zwijndrecht: 27-28
Roda - Hercules 4
Roda weet niet meer wat winnen is en zullen hun eerste winstpartij waarschijnlijk pas weer in 2009 beleven. Hercules kunnen ze niet aan. Hercules wint wel gemakkelijk, maar zeker niet heel ruim, omdat ze niet meer moeite willen doen dan nodig is. 21 - 27
westlandia geniet alvast van de jaarwisseling