uitslagen regio c heren

• Nou moe !

Nou Medium en nr6 ! Even goed lezen !

Er staat “een niet geheel onterecht gelijkspel” dus van frustratie lijkt me weinig sprake, en, medium, zie jij ergens het woord “lomp” staan ??

Ik niet !

En, een (direchte) rode kaart wordt niet zomaar gegeven !

Vanaf de tribune ziet het er allemaal misschien wat anders (heftiger) uit, vandaar MIJN commentaar vanuit MIJN beleving.

Mochten er andere meningen zijn, graag, misschien kan onze vriend nr.6 zijn beleving van de wedstrijd geven.

Overigens petje af voor Rob Otten, 50 jaar en still going (behoorlijk) strong !

• nr6

Ik vond het een best aardige wedstrijd. Soms lekker stevig zonder nare overtredingen.

Keepers, ook die van DWS, waren weer opperbest.

laatste seconden wordt er een logische overtreding gemaakt die harder leek dan dat die was en de klappen die erna worden uitgedeeld kunnen natuurlijk echt niet.

Laten we die maar gewoon vergeten, en dan kun je zeggen dat DWS had moeten winnen op basis van snelheid en het slechte verdedigen van Saturnus (ja we worden echt wat ouder…) we hebben wel continu de achterstand beperkt kunnen houden, maar wat er de laatste minuut bij DWS allemaal misging is natuurlijk redelijk bijzonder. Binnen 1 minuut 3 doelpunten voor weggeven mag in principe niet. voor saturnus een gewonnen punt!

• het medium

jij mag het beleven zoals jij wil is je goed recht en dat hoort ook zo te zijn

alleen jij moet niet oordelen hoe blessures bij hwc zijn onstaan als je in 3 gevallen de acties tegen de desbetreffende spelers niet heb gezien en dat was dus lomp

en de rest gewoon domme pech

• Elmo

zo kinders ;) zijn we eruit :P

• De Tank

hahahahahahaha

mooie discussie maar daar is dit altijd leuke forum voor

• mouse

weet iemand wat er gebeurt is tijdens de slotminuten dws - saturnus leiden.

hoor van die vage berichten dat het uit de hand is gelopen.

• Lachende 3e

Sportiefste wedstrijd was toch in Papendrecht.

DES - Saturnus 72 —-> zijn geen scheidsrechters gekomen.

Op dit nivo heeft DES toch scheidsrechters ZAT !!!!

Waarom dan niet gespeeld, lag Saturnus dwars ???

• Lachende 3e

Als ik dit goed lees, …………………….

Hebben bijna alle teams in de regio C het zelfde koppel gekregen.

Wie ontvangt niet het koppel op eigen nivo ????

Als de lomperikken gaan fluiten, zijn er ook scheidsrechters in Papendrecht.