Gemini - DIOS

DIOS moet het vooral hebben van de punten die ze thuis pakken o.a. door de vloer, die voor hen normaal is en voor anderen lastig te bespelen. Ik gok op een overwinning voor Gemini 29-22

Wings - Sittardia 2

Mag geen probleem zijn voor Wings, maar wat is logisch in deze competitie, met de goede concentratie en wedstrijdbeleving zijn dit punten voor de ploeg uit Loosduinen, de samenstelling van Sittardia 2 bepaald de grootte van de uitslag, ik gok op 25-19

Atomium'61- PSV

De nummer 2 tegen de nummer 1, PSV nog niet verloren en dus bovenaan, Atomium'61 op plek 2, in de competitie waar iedereen van elkaar kan winnen, zal toch iemand punten moeten pakken van PSV. Anders kunnen ze in Eindhoven al gaan dromen van de titel. Ik weet het niet, in een spannende misschien niet zo'n goeie wedstrijd gok ik op een gelijkspel, 30-30

Hellas 2 - Witte Ster '75

Thuiswedstrijd voor Hellas 2, misschien in dit geval weer een sterkere ploeg dan in de uitwedstrijden, ik denk, misschien een gokje, voor Hellas als winnaar 22-20

vd Voort/Quintus 2 - Jawasport/Ventura

2 ploegen die voor mij nog tegenvallen dit seizoen, al is Ventura de enige die PSV tot nu toe van de winst af hield, toch denk ik, in deze wedstrijd met vele bekenden aan beide zijden een boeiende pot met 28-28 als eindstand.