Afgelopen weekend en voorspellingen 1e klasse ZH

• Dor

Verrassingen van afgelopen weekend waren naar mijn mening de winst van saturnus tegen ETC, niet verwacht, etc is helemaal de weg kwijt.

De winst van hercules op savsa, tja ik gokte op een gelijkspelletje, dus het had allebei de kanten op kunnen gaan, niet erg vererassend voor mij. De andere 2 wedstrijden waren stormloopjes van de thuisploegen, was wel te verwachten.

Komende week:

Etc- westlandia

etc in zeer slechte vorm, word een walk-over voor westlandia: 21-33

Hercules - Oliveo

Kraker van dit weekend, wint hercules, dan gaan ze met savosa voor het kampioenschap, wint oliveo dan gaat het om nog 4 ploegen. Spannende en door het spel van hercules een zeer trage wedstrijd. Toch wint oliveo, door zich niet gek te laten maken en hete eigen snelle spel te spelen met 4 doelpunten verschil. 22-26

Gemini - conventus

Belangrijke onderlinge confrontatie, die toch met niet veel moeite wordt gewonnen door gemini. 29-24

Savosa - Roda

Savosa heeft een tik gehad, gelukkig voor hun spleen ze tegen roda, dus die tik zijn ze snel weer te boven. 41-17!!

Saturnus vrij, toch verrassend gewonnen van etc afgelopen week, knap!

• Nando

ETC - Westlandia => Wat is er aan de hand met ETC? Waren we al verbaasd over Roda. Van ETC had ik dit 100% niet verwacht. Westlandia afgelopen weekend terecht gewonnen van Gemini en dat zullen ze deze week weer doen tegen ETC 19-34

Hercules - Oliveo => Hercules gewonnen van Savosa, toch wel een beetje verwacht. Oliveo thuis hard uitgehaald tegen Conventus. Ik denk toch Hercules. vanwege het thuisvoordeel 30-28

Gemini- Conventus => 2 ploegen die afgelopen weekend dik hebben verloren. Verliezende team zal waarschijnlijk met Roda tegen degradatie strijden.

Ik ken Conventus verder niet, maar gok uiteindelijk toch voor een overwinning voor Gemini 27-23

Savosa - Roda => Savosa zal wel domineren, heeft geen uitleg nodig gok op een winst zo rond de 35-18.

• Eeuwige nummer 2

ETC- Westlandia

ETC had ik hoger ingeschat dit seizoen. Presteert nog ondermaats. Tegen Westlandia wordt het ook weer moeizaam. 25-34

Hercules - Oliveo

Wordt een leuke wedstrijd, hopelijk kan ik erheen om hem te bekijken. Hercules haalt waarschijnlijk flink het tempo omlaag en kan Oliveo niet zo goed tegen. Wordt toch een gelijkspel. 24-24

Gemini - Conventus

Gemini krijgt het lastig tegen Conventus maar wint wel. 26-22

Savosa - Roda

Savosa walst over Roda heen. Wordt een wedstijd met dubbele cijfers. 40-19

• Lord Farquat

ETC-Westlandia

Westlandia

Hercules-Oliveo

ik hoop een gelijkspel, maar denk dat Hercules toch weer wint.

Gemini-Conventus

kleine overwinning voor Gemini

Savosa-Roda

Savosa..en dubbele cijfers heb je al als je meer dan 10 doelpunten maakt, dus dat word niet moeilijk ;)

maar om het mooi te maken..33-22

• Gemini hooligan

tja, komend weekend wel weer wissels, als het goed is, dat had afgelopen weekend misschien iets in het verschil gescheeld. Hoop komend weekend ook weer een paar minuutjes te spelen, anders zou ik wel eens een trouwma op kunnen lopen..

maar goed de winnaars van het weekend: westlandia, Gemini en savosa.

gelijkspel bij hercules.