Vind je stukkie een beetje lief nr. 5.
Gelukkig hebben we weer gewonnen, als was het beter geweest als we hadden verloren, wat overigens ook verdient was geweest.
We kennen allemaal de heren in het zwart, we weten wat hun nivo is en we weten dat ze een wedstrijd kapot kunnen fluiten.
En wat doen de eigenwijze mannen van hvbs? Jahoor we gaan lekker proberen om er zo vaak mogelijk uitgestuurd te worden. bla bla bla (de rest heb ik maar weggehaald, wil ik ooit nog in het veld staan)
Ik zeg: Diegene die wil zeiken, ouwehoeren of wat dan ook, blijf lekker thuis kom vooral niet kijken en kom terug als je gewoon weer lekker wil handballen.
Sta je per ongeluk in het veld en voel je enige drang….. gooi de bal weg en ga douchen.
Nu ga ik me richten op hopelijk een voor mij hele mooie zaterdagmiddag (zonder drank nr. 5) en ga de kracht proberen te vinden om 's avonds een lekker potje te handballen, of een avondje pinzitten.
Hvbs zet ik op winst en van rooijen ook, zodat er volgende week een kraker van een wedstrijd kan losbarsten.
Verdere voorspellingen doe ik niet vandaag, hier heb ik echt geen kracht meer voor…
Succes allen.