regio d week 9

• Henkes

Vind je stukkie een beetje lief nr. 5.

Gelukkig hebben we weer gewonnen, als was het beter geweest als we hadden verloren, wat overigens ook verdient was geweest.

We kennen allemaal de heren in het zwart, we weten wat hun nivo is en we weten dat ze een wedstrijd kapot kunnen fluiten.

En wat doen de eigenwijze mannen van hvbs? Jahoor we gaan lekker proberen om er zo vaak mogelijk uitgestuurd te worden. bla bla bla (de rest heb ik maar weggehaald, wil ik ooit nog in het veld staan)

Ik zeg: Diegene die wil zeiken, ouwehoeren of wat dan ook, blijf lekker thuis kom vooral niet kijken en kom terug als je gewoon weer lekker wil handballen.

Sta je per ongeluk in het veld en voel je enige drang….. gooi de bal weg en ga douchen.

Nu ga ik me richten op hopelijk een voor mij hele mooie zaterdagmiddag (zonder drank nr. 5) en ga de kracht proberen te vinden om 's avonds een lekker potje te handballen, of een avondje pinzitten.

Hvbs zet ik op winst en van rooijen ook, zodat er volgende week een kraker van een wedstrijd kan losbarsten.

Verdere voorspellingen doe ik niet vandaag, hier heb ik echt geen kracht meer voor…

Succes allen.

• kreupele speler

Hvbs-Hercules 2, niet te voorspellen, want hercules 2 heeft alleen nog 2 keepers over, rest geblesseerd, dus het hele 3e gaat spelen voor het 2e. Ben benieuwd hoe dat afloopt!

• Pipo 12

Als we allemaal gewoon ons niveau gehaald hadden,dan was deze wedstrijd met een doelpuntje of 10 verschil gewonnen. Dan hadden we ook niet hoeven zeuren over de scheidsen.We moeten blij zijn dat er nog mensen willen fluiten ( ahummm en dat uit mijn mond he boys ).

Maar henkes,veel plezier morgen bij de derby.Henkes schreef:

>

> Vind je stukkie een beetje lief nr. 5.

>

> Gelukkig hebben we weer gewonnen, als was het beter geweest

> als we hadden verloren, wat overigens ook verdient was geweest.

> We kennen allemaal de heren in het zwart, we weten wat hun

> nivo is en we weten dat ze een wedstrijd kapot kunnen fluiten.

>

> En wat doen de eigenwijze mannen van hvbs? Jahoor we gaan

> lekker proberen om er zo vaak mogelijk uitgestuurd te worden.

> bla bla bla (de rest heb ik maar weggehaald, wil ik ooit nog

> in het veld staan)

>

> Ik zeg: Diegene die wil zeiken, ouwehoeren of wat dan ook,

> blijf lekker thuis kom vooral niet kijken en kom terug als je

> gewoon weer lekker wil handballen.

> Sta je per ongeluk in het veld en voel je enige drang…..

> gooi de bal weg en ga douchen.

>

> Nu ga ik me richten op hopelijk een voor mij hele mooie

> zaterdagmiddag (zonder drank nr. 5) en ga de kracht proberen

> te vinden om 's avonds een lekker potje te handballen, of een

> avondje pinzitten.

>

> Hvbs zet ik op winst en van rooijen ook, zodat er volgende

> week een kraker van een wedstrijd kan losbarsten.

>

> Verdere voorspellingen doe ik niet vandaag, hier heb ik echt

> geen kracht meer voor…

>

> Succes allen.

• kreupele speler

Hvbs-Hercules 2, net in de wandelgangen vernomen, dat niet alleen het merendeel van hercules 3 deze wedstrijd gaat spelen, maar ook nog 2 man van hercules 4, ben dus heel benieuwd. Hoop gewoon op een leuke pot handbal!

• Rammer

Een nieuw team in the house..

Nou als er gewoon met elkaar getraind wordt vewacht ik weinig problemen voor de heren van hercules 2/3/4..

HVBS is ook niet helemaal compleet dus het kan zeker een leuke wedstrijd worden..

En uiteindelijk wil iedereen winnen dus allen succes..

En de wedstrijd gister 25-23 vind ik niet dat we verdient gewonnen hebben als je met 5-0 voor komt moet je de coolte hebben om zo door te gaan maar helaas hebben we er een te spannende pot van gemaakt.. en voor de heren scheidsrechters.. ik ben ook blij dat ze er zijn ook al zijn er bij sommige beslissingen een gebruiks aanwijzing nodig maar ik denk dat ze het soms zelf niet eens snappen hahahaha maar goed je kan ook niet alles zien.. En gewoon bekkie dicht en niet te raar naar ze kijken dan komt het allemaal wel goed..

Alle heren succes komend weekend en alle dames ook natuurlijk maar ik denk niet dat ze dit lezen..

Groeten de Rammer

• 5 nr

Mooi en verstandig gesproken Pipo,zie je wel dat je dat kunt ik word er emotioneel van zo op de vrijdag avond.

Kreupele,bij Bunschoten hebben ze ook fysieke problemen en niet genoeg fitte spelers voor zaterdag alleen hebben ze het nadeel dat ze geen 3 of 4 teams hebben waar ze uit kunnen putten dus kan een spannnend potje worden.

Henkes drink maar lekker een cola of sinas tijdens de derby,geldt ook voor die andere homo's van de blauwen en de rooien dat zou het spel ten goede komen en na de wedstrijd is er gelegenheid zat om je vol te laten gooien!!!

Rammer ben het met jou wel eens maar was jij niet diegene die Henkes naaide met je bek open te trekken op de bank richting dat super koppel en weer een extra tijdstraf opliep!!!

Succes morgen mannen,zal jullie steunen voor en na de wedstrijd en hopelijk kan ik klappen voor jullie vanaf de tribune en weer 2 puntjes bij schrijven in het grote boek.

GROET