Voorspellingen Regio C mannen ronde 8

• kreupele speler

Hellas 3- Snelwiek 2. Hellas thuis niet te verslaan, dus hellas wint met 29-25.

Northa-Des 72. Gelijkspelletje, 25-25.

Saturnus-EHC. Snelle spelletje EHC ligt Saturnus niet, maar ja het is de 5 Meihal, dus 25-24 winst voor Saturnus.

Unitas-HWC. Als HWC Unitas niet onderschat, dan winst voor HWC 23-28.

Hercules 3- DWS. Grote onbekende voor Hercules 3, maar thuis voordeel, winst hercules met 28-26, mits de inzet van hercules zijde er wel is!!

• BillC.

Hellas 3 - Snelwiek 2

Mag voor Hellas geen moeite zijn <> 23-19

Northa - Des '72

Des ‘72 moet winnen om de aansluiting met de middenmoot te behouden, zij zullen er dus alles aan doen om de punten mee te nemen, een scherp Des ’72 wint van Northa <> 18-22

Saturnus - EHC

Als EHC blijft presteren zoals afgelopen zondag, mag Saturnus geen probleem zijn <> 23-29

Unitas-HWC

HWC heeft laten zien dat zij ook met een niet complete selectie kunnen winnen, is voor mij dan ook de grote favoriet deze zondag <> 22-28

Hercules 3- DWS

Hercules heeft problemen met snelle teams, zal het hier ook moeilijk krijgen, denk toch aan krappe overwinning deze zondag <>23-22

• #2.

Hellas 3 - Snelwiek 2

Hellas is thuis te sterk.

Northa - Des`72

Gelijkopgaande teams, maar Des toch net iets beter.

Saturnus L. - EHC

Als de heren van Saturnus compleet zijn en het koppie er bij houden winnen ze van EHC.

Unitas`63 - HWC

Winst voor HWC.

Hercules 3 - DWS

Hercules gaat thuis geen punten verspillen.

• Lachende 3e

Hellas 3 - Snelwiek 2

Snelwiek is compleet boys. W'll I sey more ????

Ook die gestoorde keeper is weer van de party.

ALS Hellas al punten hier haalt, is het er maar één.

Northa - Des '72

Northa heeft een goeie verdediging en keeper. Helaas is het afronden van de kansen beduidend minder. DES is geen team, maar een groepje EGO's. Het verdelen van de punten zou zo maar kunnen.

Saturnus - EHC

Veel zal afhangen van de mannen in het “zwart”. Aanvallende fouten ??????

Geef de thuisploeg het voordeel van de twijfel van deze zoutloze pot.

Unitas-HWC

Je kan je tegenstander ook onderschatten !!!! Hier is het credo NIET tempo. Daar weet Unitas alles van. De tegenstander jouw tempo opleggen. EN simpel en slim spelen. Het eigen spel spelen en de verdediging zoals vorige week, en HWC gaat met de punten op de loop.

Hercules 3- DWS

Hercules heeft mij niet nodig om te weten “alles met een stuitertje”. Dit wordt DE wedstrijd van de technische fouten. Als ik problemen heb met in slaap komen ga ik een potje DWS kijken (toch nog ergens goed voor). Thuisploeg pakt de punten.

• rizzydizzy

Hellas 3 - Snelwiek 2

Ik gok op een thuisoverwinning van de Hellenaren. 25-23

Northa - Des '72

t.n.t. zijn de uitwedstrijden van DES nog niet om over naar huis te schrijven. Nu verliezen ze weer, maar nipt 29-27

Saturnus - EHC

De Leidenaren winnen op ervaring. EHC maakt het ze wel moeilijk. 28-25

Unitas-HWC

HWC krijgt het moeilijk, zullen aardig wat moeten tonen om te winnen, dit doen ze ook 32-35

Hercules 3- DWS

Hercules zal hier op ervaring de Schiedammers aan de kant zetten. 30-22

• heineken

Hellas 3 - Snelwiek 2

Traag tegen Trager. De grote vraag, wie staan er dit weekend opgesteld bij Hellas 3. Toch zie ik Snelwiek ook hier weer net geen punten pakken.

Northa - Des '72

Moet toch een keertje gaan lukken voor die geimporteerde Bollenboeren. Met wat extra aanmoedigingen… 1ste overwinning voor de thuisploeg.

Saturnus - EHC

EHC speelde zondag voor hun doen goed, meer inzet! Saturnus gaat thuis even de partij tegen HWC verwerken. EHC zonder punten in de TAS terug naar L'dam.

Unitas-HWC

Unitas met ren je rot handbal, tegen een goed als team spelend HWC. Niet ruim maar een degelijke overwinning HWC.

Hercules 3- DWS

Hercules speelde zondag een zeer slechte wedstrijd tegen EHC en gaat tegen DWS even laten zien dat dit een slippertje was. Niemand wint in de Boswijkse Hel.