Voorspelling ronde 7 Regioklasse B

• G09

UGHV - Regioteam Cad2M:

Derby van het oosten! Regioteam gaat hier net als alle andere ploegen de punten pakken!

Blerick - Loreal:

Nog een derby volgens mij! Hoop op een stuntje van Blerick maar ben bang dat dat er niet inzit tegen Loreal die mij toch verbazen dit seizoen! 2 punten mee naar Venlo!

Swift - VHC:

VHC uit minder sterk dan thuis, Swift thuis juist veel beter dus verwacht dat de punten in Helmond blijven!

Jupiter - Snelwiek:

Snelwiek heeft de weg naar boven gevonden maar zullen hier in Eersel geen enkele minuut aanspraak maken op de overwinning! 2 punten voor de mannen van Jupiter!

Reehorst - V&L:

Twee aan elkaar gewaagde ploegen! Moeilijke voorspelling! gelijkspelletje dan maar..

Udi - White Demons:

Udi zal nu toch wel weer eens moeten winnen! vallen me erg tegen dit seizoen! 2 punten blijven in Arnhem!

• CARLOS TNT

UGHV - Regioteam Cad2M:

Ik zeg gazellen! ben benieuwd wie ughv deze competitie uberhaupt een puntje schenkt (zullen wij wel weer zijn)

Blerick - Loreal:

Misschien dat loreal wel denkt dat ze liever spelers overhouden en hun kat sturen, anders 2 punten voor loreal.

Swift - VHC:

Swift in eigen huis, met kantine, daar wordt dit seizoen elke wedstrijd gevierd. in helmond wint niemand dit seizoen voor de competitie.

Jupiter - Snelwiek:

onze blessurelijst leek beter te gaan, valse hoop. moeilijke wedstrijd, 1 verschil winst jupiter

Reehorst - V&L:

Reehorst in hun eigen kuthal is moeilijk te kloppen, maar winnen van venl dacht het niet. ze delen de punten.

Udi - White Demons:

Udi is ook een ploeg met een grote ziekeboeg, white demons zoekt de punten, maar vindt ze niet in arnhem. 1 verschil voor udi

• vandaar

Carlos,

Wat is er mis met een hal die een houten vloer heeft en waar je hars mag gebruiken? Beter dan dat gedrocht in Eersel waar dat niet mag en helemaal geen hond komt kijken… lijkt me

• No : 16

vandaar schreef:

>

> Carlos,

>

> Wat is er mis met een hal die een houten vloer heeft en waar

> je hars mag gebruiken? Beter dan dat gedrocht in Eersel waar

> dat niet mag en helemaal geen hond komt kijken… lijkt me

Dat is alvast de 1 - 0 zou ik zeggen!

• CARLOS TNT

heb ik gezegd dat onze hal mooi ? wordt alleen maar erger sinds hij geprivatiseerd is. en volgens mij mag ik jullie hal gewoon niet fijn vinden toch? bij ons komen trouwens net zoveel honden kijken als bij jullie.

en die 1-0 die halen we wel weer in.

• UDI 11

UGHV - Regioteam Cad2M:

Duidelijke overwinning voor Cad2m

Blerick - Loreal:

Loreal wint hier

Swift - VHC:

kleine overwinning voor Swift

Jupiter - Snelwiek:

Jupiter met 4 verschil

Reehorst - V&L:

Reehorst gaat hard onderuit. 10 verscil

Udi - White Demons:

Met aanvulling vanuit ons tweede gaan we eindelijk weer een keer de punten pakken!!! 4 verschil

• bartek#9

afgelopen weekend verloren van v&l … was lekkere pot handbal … inderdaad we zitten komend seizoen alle wedstrijden in de VEKA sporthal… MET KANTINE… alleen tegen V&L spelen we 1 keer in de oude sporthal (de braak) omdat de veka dan al geboekt was volgens mij…

mijn voorspelling…

UGHV - CADM2 … duidelijk.. puntje of 12 verschil voor cadm2

Blerick-Loreal… volgens mij zijn dit vroeger altijd heel beladen wedstrijden geweest… weet niet hoe het nu met de verhoudingen zit… verwacht dat loreal ondanks een harde pot wel de puntjes meeneemt na de andere kant van de maas…5 verschil

Swift - VHC … zitten paar goeie spelers bij vhc…. zullen het niet gemakkelijk gaan krijgen… wij spelen thuis en houden daarom nipt de puntjes thuis:)

Jupiter - Snelwiek… verwacht geen problemen voor jupiter… goaltje of 8 verschil

Reehorst - V&L… hangt er vanaf met welk team V&L naar ede gaat… als ze compleet zijn gaat reehorst onderuit…verwacht dat dit een leuke pot kan worden:)

UDI - White demons… udi uit is lastig … maar zit genoeg ervaring bij white demons.. zal spannende pot worden… gelijkspelletje?

• Fr3

UGHV - Regioteam Cad2M:

Regioteam wint ruim. Een beetje lullig voor ughv maar ze blijven gewoon op 0 punten staan. (17-30)

Blerick - Loreal:

we hopen op een stuntje van blerick, dat houdt de ploegen lekker dicht bij elkaar (21-20)

Swift - VHC:

Swift helmond gaat verrassend ten onder tegen de mannen van VHC. (21-24)

Jupiter - Snelwiek:

Snelwiek is goed bezig. Het wordt een zeer interessante wedstrijd, ik denk dat jupiter toch punten gaat verliezen. (25-26)

Reehorst - V&L:

Reehorst zit een beetje in een dip. V&L profiteert. (21-27)

Udi - White Demons:

deze ploegen zijn aan elkaar gewaagd, ik gok gelijkspelletje (23-23)

• Nr. 5

UGHV - Regioteam Cad2M:

Regioteam wint met gemak! 10 verschil

Blerick - Loreal:

Hoop dat blerick wint maar het zal loreal worden! 5 verschil

Swift - VHC:

Swift helmond wint! 3 verschil

Jupiter - Snelwiek:

Snelwiek gaat hier winnen van de kneusjes uit Eersel! 5 verschil

Reehorst - V&L:

Reehorst wint door thuisvoordeel! 2/3 verschil

Udi - White Demons:

Udi is gebrand om te winnen! 5 verschil voor UDI

• CARLOS TNT

de kneusjes uit eersel winnen zonder problemen van snelwiek…… als snelwiek gewoon minder praat en meer handbalt hadden ze een goede kans gehad…