Voorspellingen 6 & 7 dec.1e Klasse Zuid-Holland

• Mat-Ice

Voorspellingen:

Zaterdag 6 december:

Saturnus - ETC (18-23)

Oliveo - Conventus (29-18)

Zondag 7 december:

Hercules - Savosa (25-28)

Westlandia - Gemini (29-23)

• Dor

Saturnus - ETC

Etc heeft het geluk dat het dee laatste en ook dit weekend weer tegen wat minderre tegenstanders spelt want het is niet in goede doen, met geblesserden en weinig aanvulling. Deze pot wordt spennend en misschien wel vererassend, Als het ervaren Saturnus een goed team op de been kan brengen en snel de cirkelspeler van ETC uit de wedstsrijd speelt, kan het nog leuk worden. 24-24

Oliveo - Conventus

Oliveo heeft niet kunnen laten zien dat het kan winnen van savosa. blijkbaar was savosa toch te sterk. Conventus zeer ruim verloren van westlandia en zullen dat nu ook weer gaan doen, minstens 10 verschil voor oliveo. 19 - 33

Hercules - Savosa

Van hercules is bij mij nog steeds niet bekend wat voor team er staat. Savosa is voor mij de te kloppen ploeg in deze klasse. Ze moeten niet denken dat ze hercules wel even zullen vereslaan, doen ze dat niete dan winnen ze hier gewoon. 24-27

Westlandia - Gemini

Westlandia was op schot tegen conventus en van horen zeggen zelfs zonder hun topschutter. (neem dus m`n wooroden terug dat het team op een speler hangt) Gemini krijgt het hier te lastig en verliest hier ruime cijfers. 30-22

Roda vrij; Wat is er mete roda aan de hand blijft de vraag. spelers wissels? waar is hun linkshandige rechteropbouw? vreemde coach? Zegt u het maar.

• Mat-Ice

Dor: “Savosa is voor mij de te kloppen ploeg in deze klasse.”

Uiteindelijk zullen ze wel een keer geklopt worden inderdaad! Maar wat bedoel je daar nou precies mee?

• Eeuwige nummer 2

Saturnus - ETC

Moeilijk te voorspellen, maar denk dat toch ETC net met de punten aan de haal gaat. Saturnus mist toch een aantal spelers.

Oliveo - Conventus

Oliveo moet dit inderdaad makkelijk kunnen winnen, 9 verschil. (Hoeveel is het trouwens geworden tussen Oliveo en Savosa?)

Hercules - Savosa

Savosa is met stip een titelkandidaat. Maar toch sluit in hercules ook niet uit. Een heel ervaren en degelijke ploeg. 4 verschil voor Savosa.

Westlandia - Gemini

Westlandia gaat hier winnen, 8 verschil. Waar was hun ‘topschutter’ dan? Weet niet of het nog een groter verschil had geworden als hij er wel bij zou zijn. .

Wat er met Roda aan de hand is zou ik niet weten. Heb ze nog niet zien spelen.

• Dor

dat zij DE titelkandidaat zijn…..simpele

• Nando

Saturnus - ETC, ETC wint wel met een punt of 6 verschil. Heeft de pech gehad dat het de titelkandidaten allemaal heeft gehad ( en allemaal verloren) maar pakken de punten tegen de lagere ploegen

Oliveo - Conventus Oliveo wint. Ze zijn absoluut niet geschrokken van het puntverlies, Conventus 1x per ongeluk gewonnen van Roda. Punt of 10 verschil

Hercules - Savosa. De topper van het weekeinde, routine tegen jonge gretigheid. Routine legt het helaas af tegen het snelle spel van Savosa. 4 punten verschil, winst savosa dus.

Westlandia - Gemini. Normaal wint Westlandia deze wedstrijd, of zit er toch een stunt in van Gemini????

Ach Roda is te afhankelijk van 2 spelers ( vind het trouwens echt vreemd dat die keeper en rechtsopbouw daar nog speelt, kunnen volgens mij makkelijk hoger niveau aan)

• Gemini hooligan

nou ja gezien het feit dat ik overweeg de looptraining te hervatten denk ik wel dat er een stunt in zit..

maar goed, etc wint.

oliveo ook

hercules en savosi spelen gelijk

westlandia zal het moeilijk hebben met ons, maar toch winnen.

en roda.. tja, roda..

• Nando

savosi???

en looptraining?

nou dan ben je zondag fit

• Gemini hooligan

je weet toch dat ik moeite heb met spellen en typen?

Maarre, fit? fit? ben ik al jaren niet..

• Eeuwige nummer 2

Zou leuk zijn, een stuntje van Gemini. Brengt Westlandia misschien weer met beide benen op de grond. :)