uitslagen Heren Hoofdklasse A

• Jim Nr. 13

S.O.S/Kwieksport - Hurry up 2

met weer een goed gevulde sporthal (zo'n anderhalve tribune vol!!) Begon de wedstrijd wat rumoerig.. ging de eerste 5 min. gelijk op.. maar de rest van de wedstrijd was wel duidelijk wie de betere van de 2 was. We gingen de rust in met een voorsprong van 20-11. Aangezien we 2 weken geleden dezelfde stand hadden in de rust, maar toen achter. En de wedstrijd alsnog naar ons toe wisten te trekken hadden we voor de 2e helft maar 1 doel. Zo blijven handballen als we de eerste helft deden. En de 2 punten in Den Haag houden. De uitslag werd uiteindelijk 43-23 in ons voordeel. Met aan het einde wat arrogantie en er te makkelijk over denken hebben we toch een goede en leuke pot gespeeld. Moet wel zeggen dat ik Hurry up een goede verliezer vind. Ondanks de hoge achterstand die ze hadden gedroegen ze zich gewoon verder als gentlemans en geen rare dingen.

Als er naar mijn mening slecht gefloten word in een wedstrijd heb ik een belofte gedaan om er niks meer op het forum over te zeggen, maar de dames die ons floten mogen zeker wel een compliment krijgen.

Het was een niet al te moeilijke wedstrijd om te fluiten, maar ze hebben het goed gedaan. was ook voor het eerst dat een scheidsrechter excuses heb horen maken voor een foutje.. Uiteindelijk zijn het mensen en kunnen ze sommige dingen niet zien.

Zijn er nog meer uitslagen/verslagen? Wakker worden Hoofdklasse A!:D.. het is waarschijnlijk de spannendste competitie tot nu toe.. wat meer leven in de brouwerij op dit forum mag dan ook wel:P..

gr. Jim

• sjaak

E&O Nieuwegein

heb vandaag denk ik de 2 best handballende ploegen van de competitie gezien en ze namen afscheid van elkaar met een 32 31 overwinning voor E&O.

Eerste helft was duidelijk voor de nieuwegeiners en de ruststand was ook 16-18 in de 2e helft ging het gelijk op tot 20 min voor tijd toen de scheidsrechters die op dat moment prima hun werk deden ietwat warig waren en de jongen jongens van nieuwegein hun verstand verloren en tegen domme 2 min aanliepen hierdoor kon e&o uitlopen naar 3 a 4 goals verschil. toen 6 min voor tijd de 31-27 op het bord stond dacht ik dat het gelopen was maar we kwamen terug tot 31-32 met no 40 sec te spelen. nieuwegein verdiende op dat moment een penalty (cirkelspeler miste vanaf de cirkel terwijl er iemand voor hem stond en er een op zijn rug hing) maar die werd niet gegeven. met nog 20 sec te spelen kwam n'gein in overtal maar we ronde te snel af (na 5 sec) en E&O was in de aanval. bal werd weer heroverd en nieuwegein ging in de break speler werd niet helemaal correct verdedigd maar de scheidsrechters vonden het niet zwaar genoeg voor en pingel. Uitslag 32-31 jammer maar het was voor het publiek een leuke wedstrijd met 2 ploegen die willen handballen en scheidsrechters die het spel over het algemeen goed aanvoelde.

Ik moet trouwens zeggen dat de scheidsrechters in de hoofdklasse over het algemeen errug goed fluiten vooral als ik het vergelijk met de regioklasse en soms ook met de eredivisie…

ook ben ik het met Jim eens dat de stand lekker dicht bij mekaar licht en dat je niet weet wie er kampioen wordt. degradatie is wat makelijker te voorspellen denk ik

groeten Sjaak

• Menno

Celeritas- E&W team/L&S

30-23

leuke sportieve pot

• Menno

wederom weer fout!let altijd zo slecht op met de score

31-23