S.O.S/Kwieksport - Hurry up 2
met weer een goed gevulde sporthal (zo'n anderhalve tribune vol!!) Begon de wedstrijd wat rumoerig.. ging de eerste 5 min. gelijk op.. maar de rest van de wedstrijd was wel duidelijk wie de betere van de 2 was. We gingen de rust in met een voorsprong van 20-11. Aangezien we 2 weken geleden dezelfde stand hadden in de rust, maar toen achter. En de wedstrijd alsnog naar ons toe wisten te trekken hadden we voor de 2e helft maar 1 doel. Zo blijven handballen als we de eerste helft deden. En de 2 punten in Den Haag houden. De uitslag werd uiteindelijk 43-23 in ons voordeel. Met aan het einde wat arrogantie en er te makkelijk over denken hebben we toch een goede en leuke pot gespeeld. Moet wel zeggen dat ik Hurry up een goede verliezer vind. Ondanks de hoge achterstand die ze hadden gedroegen ze zich gewoon verder als gentlemans en geen rare dingen.
Als er naar mijn mening slecht gefloten word in een wedstrijd heb ik een belofte gedaan om er niks meer op het forum over te zeggen, maar de dames die ons floten mogen zeker wel een compliment krijgen.
Het was een niet al te moeilijke wedstrijd om te fluiten, maar ze hebben het goed gedaan. was ook voor het eerst dat een scheidsrechter excuses heb horen maken voor een foutje.. Uiteindelijk zijn het mensen en kunnen ze sommige dingen niet zien.
Zijn er nog meer uitslagen/verslagen? Wakker worden Hoofdklasse A!.. het is waarschijnlijk de spannendste competitie tot nu toe.. wat meer leven in de brouwerij op dit forum mag dan ook wel:P..
gr. Jim