voorspelling 1e klas dames

• Nr.11

Walk over voor WD. RHV kwam er niet aan te pas. Hebben bijna heel de wedstrijd achter gestaan. Volgende keer niet meer zeggen, eerst waar maken.Jansma schreef:

>

> Heerle-Vhc

> Simpele overwinning Heerle

>

> Swift-Hmc

> Moeizaam maar Hmc wint

>

> Dongen-Emm

> Lastige wedstrijd Dongen wint (minimaal)

>

> Elshout-Tornado

> Tornado wint (ruime cijfers)

>

> Ghv-Jasper sport

> Ghv thuis voordeel Ghv wint

>

> Rhv-White Demons

> Walk over voor Rhv

• Nr.11

Walk over Voor WD 19-20

• Karmar

Met 1 punt winnen noem ik niet echt een walk over maar RHV kwam geen moment in de wedstrijd, wat we meer aan ons zelf hadden te danken dan aan het spel van White-Demons. Had ook nog makkelijk gelijk of winst voor RHV kunnen worden. Woensdag bekerwedstrijd Heerle-RHV dus dan weer een nieuwe kans!

• claass

He K1,

Dat hebben dan toch maar weer mooi gefikst vandaag!!! Dus DESK ook voor jullie hebben wij gewonnen!

Maar Karmar, misschien een tip voor jou: Misschien kun je voor WD ook een keer een positieve voorspelling doen, heb je het wellicht een keer meer goed! ;-)

Maar goed geen walk over voor ons, daar ben ik het mee eens. Had trouwens met iets meer scherpte aan onze zijde zomaar gekund. Wel een mooie teamprestatie, al zeg ik het zelf!!

Train ze allemaal! En EMM tot zaterdag!

• K1

Whaha, wow goed gedaan Claass…:-)

En lekker gestapt….. EN 2 punten tegen RHV

Jij moet een geweldig weekend hebben gehad ;-)

Ben blij dat wij jullie mentaal hebben kunnen steunen :-D

Grtz

DESK

• Nr.11

of met nog meer verloren had ook kunnen gebeuren.

• nr-15

idd nr 11 ;)

• HVH

En wat is de uitslag van Dongen tegen EMM?

• Arax

EMM verloren. Met uiteindelijk nog redelijk veel. Tot zaterdag WD en idd kanppe prestatie winnen van RHV ook van Swift trouwens goed gedaan.

VHC wat heeft jullie aanvoerdster??? Niet al te ernstig hopen wij van uit Zeeland

• K1

Heey Marian,

jij ook hier :-)

Lijkt wel of jullie RHV niks gunnen :-)