competitie vervalsing ???

• jopiedewit

Je kunt je de vraag stellen of er zo nog een eerlijk verloop van de competitie plaats vindt. Clubs die spelers afstaan voor Oranje worden ook nog eens benadeelt door hun wedstrijd op een doordeweekse dag te moeten inhalen. De vraag dringt dan toch op: waarom worden niet alle clubs gelijk behandelt en wordt de competitie niet stil gelegd? Hetgeen wel gebeurde tijdens het Holland Toernooi.

clubs laten zelf wedstrijden schieten voorbeeld bij nieuwegein dames inhaal wedstrijd tegen sew deze ging niet door ivm ned team omdat laura vd heyden geselecteerd was. oke maar waarom de wedstrijd hellas tegen voc wel en waarom handbalacademie ook tegen fortissimo met JAWEL LAURA hoe zit dit ….dus de clubs willen en doen dit zelf hoezo competite vervalsing….en trouwens waarom zitten er geen speelsters van voc en hellas in oranje en wel van E en O en Kwiek zijn deze zo goed zie ranglijst

• EnormLid

lekker leesbaar ook als je alles achter elkaar doortikt !

• zondag

…..

• zondag

Jopie, ik denk dat je niet alle clubs over één kam moet scheren.

Als je ALLEEN Nieuwegein bedoelt, en dat bedoel je, dan moet je dat gewoon zeggen.

Want het gaat alleen om Nieuwegein.

De club die openlijk in de krant toegeeft dat ze geen ambities hebben en spelen voor het plezier.

Het verbaast me dan ook dat de wijze heren/dames van de handbalacademie het goet vinden dat HUN STER bij dergelijke vereniging mag blijven ballen. (Of hoort zonder ambitie spelen en schik maken op de training ook bij de opleiding van onze talenten??)

En natuurlijk moet de wedstrijd verzet worden, anders kon Laura niet met de handbalacademie meespelen op woensdagavond.

De meiden van VOC moeste notabene helemaal van Emmen naar Den Haag reizen om daar wel te spelen tegen Hellas.

Dus competitievervalsing moet je niet in de schoenen schuiven van alle clubs, maar van de handbalacademie en Nieuwegein. (Daar wordt onder één hoedje gespeeld)

Laat ze liever de competitie stil leggen als er 5 teams uit de eredivisie in één weekend europees spelen. Dat zal een hoop competitievervalsing voorkomen.

Maar nee, deze wedstrijden moeten ook allemaal op doordeweekse dagen worden ingehaald.

• jopiedewit

ik snap ook wel dat het bij de betrefende club ligt, maar ik begrijp niet dat het nhv hiermee zomaar accoord mee gaat. En ik begrijp helemaal niet dat andere clubs dat zomaar accepteren maar dit is gewoon een duidelijk voorbeeld ik spreek nieuwegein daar niet voor aan. want kijk maar naar gespeelde wedstrijden dan zegt het al genoeg, (vrouwen) of meisjes die de hele dag moeten werken en dan sávonds moeten reizen ook dat is belastend. Alleen de voorwaarden dat nieuwegein sew niet is door gegaan terwijl laura wel met handbalacademie mee speelt, terwijl ze op stage is met Ned team….snap ik niet. En helemaal niet dat SEW daarmee accoord gaat

Zo iets duidelijker ENORM LID…………rustig leeeeezeeeeen