heren Hoofdklasse A ronde 7

• sjaak

Dit is het weekend waar de gaatjes geslagen gaan worden nr 1 en nr 10 scheelt 3 punten wil je mee blijven doen voor het kampioenschap dan moet je winnen de degredanten zijn bekend denk ik als er maar 2 uitvliegen…..

CSV - Smeeing/BDC

CSV Wint als de charles er 9 in een wedstrijd moet maken zit er iets niet goed in het team en alle respect voor de man

FIQAS/Aalsmeer 3 - GOconnectIT/Fortissimo

durf dit niet te voorspellen allebei errug wisselvallend denk dat degene die wint maar 1 of 2 doelpunten verschil maakt

De Blinkert - Vrone

duidelijk Vrone

Celeritas - E&W team/L&S

allebei gewend aan een plofbal en als celeritas verliest van hurry-up dan denk ik dat ze het onderspit gaan delven

E en O 2 - Venus/Nieuwegein 2

nummer 1 fegen nummer 2 beide reserves van een eredivisie team en benieuwd spelen allebei op de break-out dekkiing gaat het verschil maken zal spannend worden weet niet wie er wint sorry

SOS/Kwiek Sport - Mannak/Hurry Up-HVC 2

in den haag wint sos

• Ben Tetteroo

CSV - Smeeing/BDC - Winst voor CSV

FIQAS/Aalsmeer 3 - GOconnectIT/Fortissimo - Winst voor aalsmeer

De Blinkert - Vrone - Winst voor Vrone

Celeritas - E&W team/L&S - gelijkspel

E en O 2 - Venus/Nieuwegein 2 - Winst voor E&O

SOS/Kwiek Sport - Mannak/Hurry Up-HVC 2 - Winst voor SOS-Kwieksport

• holgerson

CSV - Smeeing/BDC

CSV Wintdit in eigenhuis met gemak. 29-21

Aalsmeer slaat hier de weg in naar boven 29-27

De Blinkert - Vrone

twee vingertjes in de neus voor Vrone 22-39

Celeritas - E&W team/L&S

De Friezen zijn misschien wel bestand tegen de onmenselijke temperaturen in Bunnik 22-26

De nummer 1 tegen één van de nummers 2. De nummer 1 blijft boven aan en wint in een spannede wedstrijd 29-28

in den haag wint sos zeer eenvoudig. De lange reis nekt de reserves van Zwartemeer behoorlijk! 31-23

• woutje wachtmans

CSV - Smeeing/BDC

Eitje voor CSV. BDC gaat heel weinig punten halen dit jaar en zeker niet in uitwedstrijden. 30-18

Aalsmeer is duidelijk niet de ploeg die het vorig jaar was, maar blijft thuis natuurlijk een gevaarlijke klant. Fortissimo lijkt alles weer op de rails te hebben na de winst op EenO. 26-28

De Blinkert - Vrone

Weer een doelpuntenfestijn, waarbij Vrone er meer maakt. 27-40

Celeritas - E&W team/L&S

Dit jaar gaan weinig ploegen punten pakken in Bunnik. 22-20

EenO thuis is een brug te ver voor de nummer 2. 28-23

Hurry Up uit… overwinning voor SOS. 26-24

• keith richards

het wordt inderdaad een belangrijke en mooie ronde komend weekend. Veel zg. “vierpunters” in een klasse waarin veel teams van elkaar kunnen winnen en verliezen. Mooie competitie voor het publiek en propaganda voor het handbal!

Hopelijk doen ook de scheidsrechters goed mee, tot nu toe valt hun niveau zeker niet tegen, met een aantal uitschieters naar boven!

BDC zit in de hoek waar de klappen vallen, maar ze mogen de moed niet verliezen. Eens komt de ommekeer, geef het niet op!

Komende zondag wordt het moeilijk in Castricum voor de Soester Knollen, hoewel CVS ook geen sterke ploeg is. Toch een kleine winst voor CSV.

Aalsmeer-Fortissimo. Tsja, inderdaad wisselende uitslagen en spelbeelden. Ik gok toch op een kleine overwinning voor Aalsmeer.

Blinkert- Vrone. Mag niet te moeilijk zijn voor Vrone.

Celeritas - E&W. Zou ik wel willen zien deze pot. Gaat waarschijnlijk gelijk op, met aan het einde een verrassende winst voor Celeritas omdat de Friezen hun hoofd verliezen.

E&O tegen Nieuwegein: de klapper van de week, waarbij ik Nieuwegein net even hoger inschat. Een spannende pot met een regelmatige overwinning voor Nieuwegein. Goed handbal denk ik van 2 kanten.

SOS- Hurry Up. Mits compleet zou Hurry Up voor een verrassing kunnen zorgen, anders gaan de 2 punten naar SOS.