Ronde 6 zit er weer op en een aantal opvallende uitslagen. Blerick wint bij Udi, wij winnen dik van V&L en CAD team met 5 punten verschil verloren in Helmond….
Loreal heeft mede geluk gehad met limburgse scheidsrechters (heb ik alleen gehoord, dus weet niet of het waar is)
Voorspellingen:
Blerick - Jupiter –> punten voor Blerick, zijn lekker bezig en extra blessures kan jupiter niet aan. ( kan stevig verdedigd worden bij blerick)
Cad team - reehorst –> uit bij regioteam zal het voor iedereen zwaar worden dit jaar. Is toch een Regio team en de Regionale scheidsrechters dragen hier een steentje aan bij. Dus CAD team duidelijke overwinning
WD - UGHV –> dik verlies tegen Snelwiek, dus niveau UGHV is echt niet bijzonder. Flinke overwinning White Demons
Snelwiek - Udi –> Punten blijven in rotterdam, maar zal een klein verschil maar zijn. udi fysiek sterke ploeg en daar heeft snelwiek denk ik toch moeite mee.
V&L - Swift helmond –> Als Swift speelt zoals de eerste 10 minuten bij ons (voor de beker) dan lopen ze met gemak over dit V&L heen. Enkele sterke spelers maar ook aantal jonge te onervaren spelers. Jongelingen bij Swift zijn verder….
VHC - Loreal –> Moeilijk te bepalen aangezien Loreal wel erg sterk speelt voor mijn gevoel. Als wij scherp kunnen zijn vanaf het begin gaan we zeker winnen. Punten blijven in Valkenswaard