uitslagen Hoofdklasse B Dames

• Olie B Bommel

Hierbij de uitslagen van afgelopen weekend.

En wat denken we ervan?

HA R&O - NOAV 24:27

Eurotech/Bevo HC - VELO 30:16

Hellas 2 - Marsna 14:16

Leudal - Wings 2 16:25

Verburch - Foreholte 22:27

Vriendschap/TOB - VOC 2 19:15

Volgens mij wel wat er verwacht werd.

Niet echt verrassende uitslagen bij.

Zelf heb ik de wedstrijd Vriendschap/ TOB - VOC gekeken.

Het was een leuke wedstrijd om te zien. In het begin gelijk opgaand maar daarna pakte Vriendschap/TOB de leiding ondanks dat twee speelsters er uiteindelijk met een rode kaart van het veld afmoesten wegens 3x 2 minuten. Het was een harde wedstrijd. Vooral de meiden van VOC waren aardig aan het beuken in de dekking, vaak uit onmacht. Denk dat de hoofdklasse voor deze zeer jonge meiden nog een beetje te hoog is. Het kan een leuke ploeg worden als ze blessure vrij blijven.

Vriendschap/TOB heeft veel kwaliteit lopen maar het draait nu nog niet. Twee speelster zijn aan het terugkomen van een bevalling dus dat duurt ook weer even voordat zij op hun oude niveau zijn, een andere speelsters heeft last van haar schouder. Dit kan een ploeg zijn wat evt in de top mee zou kunnen draaien als alle neuzen dezelfde kant op staan en ze als een eenheid gaan handballen.

Daarnaast moet ik toch een compliment maken naar de scheidsrechters die deze wedstrijd hebben gefloten. Heb nl. verleden keer een stuk gelezen over scheidrechters die een wedstrijd van Vriendschap/TOB hadden gefloten en daarbij kwam ze niet echt goed uit de verf. De heren vloten redelijk goed. Maakten natuurlijk wel foutjes maar dat was dan aan beide kanten.

Verder toch nog even een opmerking over het publiek. Ik heb toen ook gelezen dat iemand geschreven had dat het publiek van Vriendschap/ TOB niet echt aardig kan zijn, nu moet ik eerlijk bekennen dat het publiek van VOC ook niet bepaald erg aardig en sportief zijn. Wat kunnen sommige mensen toch schreeuwen en dan vooral naar de scheidrechters toe. Volgens mij dacht het publiek van VOC het beter te weten dan de scheidrechters. Gelukkig lieten de scheidrechters zich niet beïnvloeden en bleven zij neutraal fluiten. Mijn complimenten. Het verbaasdde mij dat het publiek van Vriendschap/TOB erg rustig bleef dit keer. Ze stonden volledig achter de ploeg en dit keer hielden zij braaf hun mond tegen de scheidrechters.

En hoe ging het bij de andere wedstrijden?

• Toontje lager

Waarom krijg ik nu het idee dat Olie B Bommel van Vriendschap is?

• Olie B Bommel

Ik zou niet weten hoe je op dat idee komt, toontje lager.

Voor jou een vraag voor mij een weet.

Hoezo denk jij dat?

• Me_04

Weet niet waarom er nu weer op iets anders wordt ingehaakt bij deze discussie maar ok..

Geen hele verassende uitslagen denk ik zo. Al heb ik zelf geen wedstrijd live bekeken. Had alleen de uitslag tussen Hellas2 en Marsna niet verwacht. Om eerlijk te zijn had ik Hellas (kijkend naar vorig jaar) hoger ingeschat..

• gewoon iemand

sommige mensen kunnen niet zo goed lezen geloof ik.

er is gezegd dat het publiek van vtc niet zo “aardig” is, er is nooit gezegd dat andere ploegen wel aardig zijn.

ik krijg inderdaad een beetje het idee dat de heer bommel geen onbekende in amsterdam noord is.

als ik persoonlijk zou mogen kiezen uit de 2 ploegen uit amsterdam noord om voor te handballen, dan gaat mijn keus naar geen van beide.

ook bij voc wordt het nodige kwalijke gezegd door het publiek en ook deze zijn niet heel erg fatsoenlijk tegen scheidsrechters.

wat ik wel erg vind is dat namen worden gebruikt van scheidsrechters zonder dat de topic-opener zijn of haar naam vermeld, beetje jammer.

als je dan iemand al dan niet bewust wilt neerhalen, gebruik dan ook je eigen naam en verschuil je niet achter een alias

• Engeltje

Geloof dat je er zelf voor hebt gezorgd dat de topic is verwijderd, toch?

En dan toch weer reageren nu… je blijft er een beetje in hangen…

• gewoon iemand

nee hoor ik blijf er niet in hangen

ik reageer alleen op iets wat in dit topic wordt gezegd.

bovendien ben ik blij te lezen dat het vtc publiek toch ook wel ‘netjes’ kan zijn en dat is als een compliment bedoelt.

maar goed kennelijk wordt dat niet gewaardeerd……. of stiekem toch wel…

• Engeltje

Je blijft er wel in hangen, want eerst reageer je op dit topic en vervolgens begin je weer over die namen… Maar een compliment wordt altijd gewaardeerd, bedankt daarvoor!

• Olie B Bommel

mmmm oude wonden genezen toch niet zo snel…….

Blijf niet in het verleden hangen ook al is het niet leuk wat er gebeurt is.

Afgelopen weekend zijn er nieuwe wedstrijden gespeeld en dan is het leuk, misschien soms minder leuk als mensen hun ervaringen vertellen over deze competitie ronde.

Zelf ken ik Hellas 2 niet. Maar heb gehoord dat er een paar meiden in zitten die aardig hard kunnen schieten.

Ik denk dat iedereen van iedereen kan winnen. Ligt eraan wie er die morgen met zijn goede been uit bed is gestapt.

• stip

we weten onderhand hoe de dames uit Amsterdam zijn, maar het is onzin om dit iedere topic terug te brengen. We weten het, . uit