UItslagen en voorspellingen 1e klasse ZH

• Dor

UItslagen van afgelopen week:

Saturnus `72 2 - Conventus 26-19 Grotere overwinning dan verwacht

Oliveo - Westlandia 33-28 Terechte winnaar, Oliveo een stuk sterker. Knap van westlandia dat ze zich na een 8-1 achterstand nog wisten terug te vechten, maar de hele wedstrijd tussen de 4 en 8 punten achterstand. Westlandia speelt een spel dat maar persoon hangt. Dit is de enige rede dat ze er nog 28 gemaakt hebben.

Roda `71 - Gemini 26-29 Roda helemaal de weg kwijt en lijken toch wel de belangrijkste kandidaat voor degradatie te worden

Hercules 4 - Etc 27 - 23 Weet niet wat er met etc aan de hand is vorige week zwaar verloren nu ook al weer, had ik niet verwacht.

Voorspellingen:

Conventus - Westlandia

Ruime overwinning van Westlandia 8 punten verschil 22-30

Etc - Roda`71

Goede kans om na 2 nederlagen van etc weer een overwining te behalen. Niet ruim, 4 punten verschil 22-18

Savosa - Oliveo

2 teams die dicht bij elkaar liggen: 2 snelle ploegen, ik verwacht veel doelpunten. de p[loeg die z`n kop er het best bij kan houden wint. Hou niet van gelijke spelen in verwachtingen, dus een krappe knappe overwinning voor oliveo 33-35

• Nando

Conventus - Westlandia => Westlandia

Etc- Roda => ETC

Savosa - Oliveo => Savosa

• Eeuwige nummer 2

Saturnus - Conventus was te verwachten. Idd grotere overwinning verwacht.

Oliveo - Westlandia ben ik niet helemaal mee eens. Wel terecht dat Oliveo heeft gewonnen, komt door de eerste helft. Maar bij Westlandia hangt het niet van een persoon af.

Roda - Gemini idd

Hercules - ETC had ik wel verwacht. Hercules heeft een heel ervaren team.

Voorspellingen:

Conventus - Westlandia –> Westlandia, 5 punten verschil

ETC - Roda –> ETC idd 4 punten verschil

Savosa - Oliveo –> 2 titelkandidaten. Word een leuke pot. Veel doelpunten, maar Oliveo gaat winnen. 1 punt verschil

• Dor

oke, misschien heb ik het wat zwart op wit gezegd, ik bedoelde dat die persoon er wel in z`n eentje voor zorgde dat westlandia er nog 28 gemaakt had, misschien wel de laatste 8 punten. voor de rest kon westlandia voor geen gevaar meer zorgen dan de vrije ballen die de nr 2 er heel gemakkelijk in wistte schieten, jij toevallig de eeuwige nr 2??

gr

• Eeuwige nummer 2

Nee, was ik dat maar, mag helaas niet meer spelen. Blijkbaar had Oliveo geen antwoord op die vrije ballen en waarom zou die nummer 2 (trouwens wel een moi nummer!!:)) het dan niet doen. Ik heb gehoord dat hij er niet bijwas tijdens de oefenwedstrijd. Toen scheelde het toch ook niet zoveel doelpunten…

• @dw

Ach waar zijn oefenpotjes anders voor …. oefenuh toch!

• Oja?

Zo, roda heeft v4 keer verloren, dat had ik niet verwacht. Iemand enige idee hoe dit komt? Hangt het teveel van bepaalde spelers af of is het geheel niet goed?

Voorspelling:

Conventus - Westlandia –> 22-26

ETC - Roda –> ETC 27-22

Savosa - Oliveo –> 25-27

• Gemini hooligan

Nou ja laten we het er op houden dat ze niet heel erg goed spelen, bij vlagen slecht. Als ik naar afgelopen zondag kijk kwamen er verschrikkelijk veel passes niet aan en hing het team slechts op 2 spelers.

Het is dat Gemini en de scheidsrechters ook hun dag niet hadden anders was het verschil nog veel groter geworden.

dit weekend winnen westlandia en ETc, savosa speelt gelijk..

• Oja?

Waarschijnlijk de keeper en de rechteropbouw? Zo was het vorige jaar…

• mouse

denk dat roda geen team heeft staan en een coach die zich ook niet altijd in kan houden.

er zitten veel leuke handballers bij, maar een team en ze gaan winnen.