Nou Heineken,
je begint het al een beetje door te krijgen dat gokken.
Denk alleen dat Hellas toch wel wint.
DWS - Saturnus`72
Als er hier een goed scheidsrechterskoppel staat gaat DWS het lastig krijgen tegen de smalle selectie uit Ridderkerk. Toch een overwinning voor de Schiedammers 25-23
EHC - Hercules 3
Wordt een spannende pot een jong team tegen de ervaren rotten. Denk dat EHC de punten pakt. 28-25
HWC - Saturnus
Als Saturnus genoeg wissels heeft kan het winnen, ik ga voor een gelijkspel. 26-26
Snelwiek 2 - Unitas`63
Snelwiek wil en kan dit winnen. Dit doen ze ook, maar pas in de 2e helft pakken ze de voorsprong. 28-25
Northa - Hellas 3
Moet een te klaren klus zijn voor Hellas 3. 20-24
DWS - Saturnus`72
Als er hier een goed scheidsrechterskoppel staat gaan beide ploegen het moeilijk krijgen en komen niet aan een wedstrijd toe. Aanvallende en technische fouten zijn dan spelbepalend. Ik ga voor het delen van de punten.
EHC - Hercules 3
Oud is goud. Hercules pakt de punten.
HWC - Saturnus
Heb ik al eens gezegt dat NIEMAND punten pakt in de HEL van VLAARDINGEN. Tempo Tempo jo 60 min TEMPO. Een gelijkspel ? ? ? ? ? ?
Snelwiek 2 - Unitas`63
De 2e en 3e helft zijn in het voordeel van de thuisploeg. W'll I say more.
Northa - Hellas 3
DE MATCH van de EEUW. Hellas pakt simpel de punten.
DWS - Saturnus`72
Hoop dat de scheidsrechters deze harde wedstrijd een beetje onder controle houden… Zal een spannende en fysieke pot worden, DWS gaat het zichzelf hier heel moeilijk maken, toch blijven de punten uiteindelijk in Schiedam. 25 - 21
EHC - Hercules 3
Jong tegen oud, snelheid tegen ervaring geloof dat alle cliches hier al uit de kast gehaald zijn. De ervaring én snelheid (van een aantal dan) van Hercules zullen de punten meenemen naar Den Haag. 23-29
HWC - Saturnus
Spannende pot, Saturnus heeft zit in de stijgende lijn, is juist slecht bezig de laatste tijd. ik houdt het op een gelijkspelletje 22 - 22
Snelwiek 2 - Unitas`63
Snelwiek zal weinig moeite hebben om de punten hier in eigen huis te houden. makkelijke overwinning voor Snelwiek 31 - 22
Northa - Hellas 3
Is inderdaad afhankelijk van het team dat Hellas opstelt, ga ervan uit dat het team dat er staat weinig moeite zal hebben met Northa. 18 - 24
Succes allemaal komend weekend!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?