Voorspelling Regioklasse D round 7

• Henkes

Ik scheer nu ook wel iedereen over 1 kam nr. 5, maar er zijn toch een paar teams

die er wel een handje van hebben om te klagen over blessures en de leiding.

Zelfs voor de wedstrijd gaf zaanstreek al aan met minder spelers te zijn dan normaal…. Nou als ik het spel van zaanstreek zag, moet de geblesseerde speler wel enorm goed zijn en hoort hij dan weer niet in de regioklasse thuis….

Als bs gewoon zijn kansen had afgemaakt was de uitslag met zeker 10 doelpunten verschil geweest.

Maar goed ik zie uit naar zaterdag en ben benieuwd hoe de wedstrijd tegen lhv verloopt. Ik ga vanuit van winst voor de vissers en zal een visnet voor de keeper regelen.

Als wij ineens weer teveel wissels hebben (meer als een halve) ben ik de eerste bankzitter…

• nr 5

Je mag er met hars spelen,dus we kunnen ervan uit gaan dat de puntjes naar Volendam gaan Plop?

• coco2208

HVBS - LHV: Thuis is LHV nog ongeslagen maar in uitwedstrijden hebben de Leusdenaren het erg moeilijk. HVBS draait tot nu een sterk seizoen en ik verwacht niet dat komend weekend de vorm zomaar verdwenen is. Een spannende wedstrijd aangezien een van de meest productieve teams uit regio D het opneemt tegen het team met de minste tegentreffers.

LHV breekt met het uit-syndroom en wint met een minimaal verschil.

Zaanstreek - UDSV 2: UDSV blijkt voor veel ploegen een lastige tegenstander te zijn. De jonge ploeg van Zaanstreek verliest het van de ervaren mannen, UDSV neemt de punten mee naar huis.

Lotus - SDS '99: Wederom een uitwedstrijd voor de mannen van SDS. Verwacht dat beide ploegen gelijkwaardig zijn op basis van statistieken, maar Lotus profiteert deze wedstrijd van het thuisvoordeel.

Lotus mag twee punten bijschrijven komend weekend waardoor SDS de rode lantaarn voorlopig nog met zich mee draagt.

ARC - Kras/Volendam 3: Volendam heeft meer kwaliteit binnen de selectie en maakt hier vooral verdedigend het verschil komend weekend. Punten zijn voor Volendam.

Tonegido - van Rooyen/VVW: Tonegido heeft niets aan het thuisvoordeel aangezien de reis voor van Rooyen niet bijzonder lang is. Van Rooyen wint met afgetekende cijfers.

vandenBerg/WeHaVe - Hercules 2: WeHaVe herpakt zich na een paar slechte uitslagen en overklast Hercules met ruime cijfers.

• nr 5

Ik weet het Henkes je bedoelt het goed maar word een beetje moedeloos van iedereen die maar exuses aandraagd als ze verloren hebben.

Wij maken ons waslijstje met geblesseerde maar niet bekend maar we zijn het wel gewend om met 1 of geen wissels te moeten spelen omdat we vanaf de voorbereiding al 2 of 3 geblesseerden hebben staan of zitten of liggen!!!

Gelukkig is Rammer deze week terug van holiday en is hij weer hersteld van de sloop praktijken van Weesp en doen zijn nek / schouder / ellebogen / knieen het weer.

• Henkes

Onze grote vriend rammer is dus weer fit, das goed nieuws voor mij en de rest.

Nu heeft er weer iemand anders de kans om toe te kijken hoe zijn teamgenoten winnen zaterdag.

Voor zo ver ik weet nog steeds het zelfde aantal wissels (1) met misschien eentje minder…. morgen meer hier over bekend tijdens onze training.

• nr 5

Eerst maar eens zien wie er zijn donderdag,en hopelijk hebben we 2 wissels zaterdag en binnenkort weer 4 als het mee zit.

• 5 nr

De Rammer is back in town en hier mijn voorspelling van aankomend weekend..

HVBS - LHV => HVBS pakt de punten

Lotus - SDS '99 => Ik zet Lotus op winst

Zaanstreek - UDSV 2 => Zaanstreek wint

ARC - Kras/Volendam => ARC zorgt voor een verassing en wint nipt

Tonegido - vanRooyen => vanRooyen pakt de punten

WeHaVe - Hercules 2 => WeHaVe wint

Groeten de Rammer

• Rammer

Ik wil m'n voorspelling nog ff bijstellen..

ARC - Volendam => Volendam wint aangezien ze met hars mogen spelen..

Het blijft dus spannend bovenin als m'n voorspelling klopt..

Nou mannen van de regio d zet 'm op dit weekend.

Groeten Rammer.

• Gianni

Als ik dit seizoen niet geblesseerd had geweest hadden we nu al kampioen geweest.

:)

• Gianni

Mooi gesproken Gianni.