Voorspelling Regioklasse D round 7

• Snuitert

HVBS - LHV LHV heeft zijn hart kunnen luchten afgelopen weekend en HVBS heeft nog steeds het beginnersgeluk mee schijnbaar met hun huidige koppositie Aangzien ik vertrouwen heb ik mijn ploegie en ze zich niet gek laten maken wat we bewezen hebben (vooral door de geweldige leiding op dit niveau) zet ik HVBS op een verdiende overwinning.

Zaanstreek - UDSV 2 Heb Zaanstreek ervaren dit weekend en denk dat UDSV wint.

Lotus - SDS '99 Gelijkwaardige tegenstanders ondanks zeer verschillende kwakiteiten maar denk nipte overwinning vooor SDS

ARC - Kras/Volendam 3 Gezien de stand Punten meer naar het palingdorp

Tonegido - van Rooyen/VVW Tonegido zit in een dalletje, VVW gaat lekker door en stoppen de punten in hun tas.

vandenBerg/WeHaVe - Hercules 2 We have vreet ze op! Punten blijven in de gezellige kantine in Weesp!

• nr 5

HVBS - LHV.Winst voor de mannen uit het vissersdorp.

Zaanstreek- UDSV 2.Winst Zaanstreek.

Lotus - SDS '99.2e winst Sds 99.

ARC- Kras/Volendam 3.Arc gaat mannen uit Bunschoten goede dienst bewijzen.

Tonegido - van Rooyen/VVW.Tonegido thuis en fit gaan de puntjes pakken.

vandenBerg/WeHaVe - Hercules 2.wehave gaat eindelijk weer met de winst aan de haal.

• Henkes

HVBS - LHV. De paling mannen hebben bewezen nu wel met zo'n verdediging om te kunnen gaan. Winst voor de vissers dus.

Zaanstreek- UDSV 2.Winst Zaanstreek. Deling vd punten

Lotus - SDS '99. Winst lotus ARC- Kras/Volendam 3.Arc Volendam mist spelers en verliest de punten

Tonegido - van Rooyen/VVW.Tonegido kan weer geen team op de been brengen…

vandenBerg/WeHaVe - Hercules 2.wehave gaat eindelijk weer met de winst aan de haal.

Het standaard excuus van al onze tegenstanders voor en na de wedstrijs is:

WE MISSEN BELANGRIJKE SPELERS EN DE LEIDING FLOOT TEGEN ONS.

Ik stel voor dat de volgende verliezer wat orginelers verzint.

Of moet hvbs maar met een man minder komen…..?

• ploppie

Hoe kom je aan de wijsheid dat Volendam spelers mist komende zondag?

• nr 5

Denk dat ie met jullie mental coach gebeld heeft!!!

• Henkes

ploppie schreef:

>

> Hoe kom je aan de wijsheid dat Volendam spelers mist komende

> zondag?

Haha het is toch zo, vind het maar dom gezeur van de teams.

IEDEREEN mist wel spelers, normaal is dit niet erg, maar als er verloren word is het net die ene persoon die schijnbaar zo goed is dat met hem gewoonen zou worden….

Van de geweldige heren scheid(s)rechters heeft iedereen last, het ene team kan er alleen net iets beter mee omgaan als de andere….

Als wij ooit compleet zijn en we verliezen geef ik de wissels de schuld en haalt onze trainer de kerst ook niet!

• 5 nr

Auteur: nr 12 (—.direct-adsl.nl)

Datum: 24-11-2008 15:21

nr 12 had en de andere voorspelling van nr 5 dit geplaatst:

HVBS - LHV. Winst voor HVBS zitten nog nog steeds in de winning mood, zullen het wel lastig krijgen.

Zaanstreek- UDSV 2. Verdeling van de punten, zaanstreek is snel, UDSV spelen slim, en hebben goede cirkel loper.

Lotus - SDS '99. Punten blijven in hoofdorp, SDS 99 is nog steeds op zoek naar de vorm.

ARC- Kras/Volendam 3. Punten worden gedeeld, wedstrijd blijft spannend tot de laatste secoden van de wedstrijd.

VandenBerg/WeHaVe - Hercules 2. Moet er nu wel een keer van gaan komen, dat WeHaVe de punten in huis houdt.

groeten nr 12

• 5 nr

Dat is duidelijke taal Henkes,maar ik heb Plop niet horen klagen zoals jij beschrijft over de verliezende teams tegen jullie.

Mischien kopen jullie de spelers en scheidsrechters wel om voor de wedstrijd met vis en is het terrecht dat de coaches overal over klagen!!!!!

Ik zie het wel gebeuren binnenkort als ik en de buurt ben van het dorp Eemdijk.

• ploppie

Plop klaagt niet zo snel, alleen als hij in een hal moet spelen waar een harsverbord geldt en je dan moet “handballen” met zo'n fluffie als speelbal…

Maar dan is het geklaag nog steeds van korte duur!

Oh ja, ik denk dat Volendam wel wint van ARC, of geldt daar óók weer zo'n !#@* harsverbod?

• Bob

HVBS - LHV, De streek derby, wordt een leuke pot, ben benieuwd wat coco hierover zegt. Punten blijven in de visnetten hangen.

Zaanstreek- UDSV 2. Winst zaanstreek. Tenzij ze dezelfde scheidsrechters als afgelopen zaterdag krijgen.

Lotus - SDS '99, Lotus gaat 2 punten pakken.

ARC- Kras/Volendam 3. Denk gelijk spel.

VandenBerg/WeHaVe - Hercules 2. De trainingsarbeid gaat beloond worden bij Weeps