uitslagen regio c heren

• het medium

hercules- hwc 27-19

hwc 4 spelers er niet bij vanwegen blessures dan blijkt dat hercules daar gewoon goed op heeft geanticipeerd

niks op af te dingen op die uitslag van deze kant gewoon verdiend gewonnen de mannen van hercules

• #2.

Saturnus Leiden - Snelwiek 2 –> 25-21

Des`72 - Hellas 3 –> 23-21

Saturnus`72 - EHC –> 27-28

• Prins P

Aan de kant van Hercules waren er ook 3 blessures, maar daar had HWC geen antwoord op. Scheidsrechters waren wel af en toe het spoor bijster, maar over het algemeen wel een voldoende.

Te hopen voor HWC is dat de blessures niet te lang duren, want er komen voor hun nog wat belangrijke wedstrijden aan.

Unitas - Northa is geeindigd met een overwinning voor Unitas.

Unitas was met 1 punt verschil de gelukkigste.

Volgens mij heeft Hellas alvast winterstop, want deze nederlaag was volgens mij niet ingecalculeerd.

• kreupele speler

HWC miste 3 belangrijke spelers, hercules ook, maar denk vandaag dat hercules in de breedte een sterkere ploeg had. Verdiende overwinning. Door verlies Hellas ligt competitie helemaal open. HWC krijgt het nog zwaar tegen saturnus, snelwiek en hellas, zeker als blessures niet snel overgaan.

• heineken

Ben benieuwd naar de verklaring van Narfy voor dit verlies?

En wat betreft HWC - Hercules, zoals al eerder gemeld leuke pot handbal met een verdiende overwinning voor Hercules. De coach van EHC was druk aan het schrijven op de tribune…..ben benieuwd komende zondag!!!

• het medium

niet omdat wij verloren hebben van hercules maar ik schat dit hercules toch wel hoger in dan ehc zou mij verbazen als ehc met de punten aan de haal gaat