Wie word DE Herfstkampioen Regioklasse D? En welke treenert haalt de kerst niet?

• Gianni

Ik denk dat AZ herfstkampioen wordt, en ik denk dat Raymond Atteveld de kerst niet haalt. :):)

“”Loop jij ook al weken ontevreden rond omdat je die welverdiende basisplaats maar niet krijgt..?“”

Denk dat bij ons niemand zo rondloopt haha. Bij ons is het op het bankie net zo gezellig als in het veld met al die wissels die we hebben :p En iedereen komt gewoon aan spelen toe, dus of je nou begint of niet, vind ik met handbal niet zo zwaar wegen.

• ploppie

Ben wel blij als ik af en toe ken zitten, Gianni. Even de zaterdagavond doornemen. Denk je dat onze trainster/coach de winterstop haalt?

• Gianni

Uiteraard, we staan toch bovenaan :p

• Snuitert

Denk dat je meer verstand hebt van handbal

gianni ;-) Ik wel iig en weet niet eens wie er bovenaan staat in de ere voetbal dus geen reactie verder helaas.

Wat mijn basis plek betreft heb je wel een beetje gelijk helaas, maar gelukkig hebben we niet zo'n sterke hoekbezetting dus kan ik me daar nog eens verstoppen om toch aan de hoognodige minuten te komen om het lijf een beetje fatsoenlijk te houden…

Bij ons op de bank is het niet zo gezellig bij jullie denk ik (komt misschien omdat onze zaterdagavond dan pas begint) dus als jullie vrijdag net zo spannend is als de zaterdag ben ik benieuwd hoed de sfeer is als je tegen ons moet!

Ik zou zeggen, lekker houden die treenster als de ploeg draait! Denk dat jullie jonge goden er nog een hoop van kunnen leren…:-)

Mannen, succes dit weekend!

• achtentachtig

Ik heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat er een aanbieding is gedaan aan de coach van Kras/Volendam 3 om tijdens de winterstop een overstap te maken naar een andere club.Dus Gianni en Ploppie graag meer informatie.

• ploppie

Klopt, alleen waren de financiële eisen niet haalbaar voor de club in kwestie. Ook was de voorwaarde dat er een aantal dragende spelers mee konden worden genomen, maar hier stemde de Raad van Bestuur van Volendam niet mee in…